Alecto DBX-111 - Reviews

Max. bereik binnen
50 m
Max. bereik buiten
300 m

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Michelle 17-08-2017 Product paar maanden in bezit

Goede babyfoon met handige opties

Fijne babyfoon die makkelijk in het gebruik is met prettige opties. Het is ideaal om via de ouderunit het muziekje of de projector aan/uit te zetten en te kunnen praten tegen je baby. Ik vind het erg handig dat de projector en de muziek afzonderlijk van elkaar aan kunnen.
De temperatuur meter heeft mij erg geholpen met het kiezen van de juiste kleding (i.v.m. warmte).
Bij het aanzetten van alle opties zoals geluid, gevoeligheid en zonder ECO-stand gaat de batterij wel snel leeg (binnen 2 a 3uur). Maar met de juiste instellingen en gebruik van de ECO- stand doet hij het prima lang (denk 12 uur).
Nog geen stroringen gehad binnen 3 maanden.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • spreekfunctie
  • projector
  • storingsvrij
  • temperatuurmeter

Minpunten

• batterij snel leeg bij alle opties aanzetten

Debby Hageman 02-04-2017 Product paar dagen in bezit

Wat een gebruikersvriendelijk product

Het product doet absoluut wat het belooft! Met de NL beschrijving is de babyfoon zo geïnstalleerd. De baby unit en de ouder unit communiceren automatisch met elkaar en je hoeft niet naar frequenties op zoek te gaan. Wij zijn erg tevreden over dit product en bevelen het absoluut aan.

Jeffrey Vogel 05-07-2016 Product maand in bezit

Dik tevreden over DBX-111

De DBX-111 is strak vormgegeven, oogt degelijk en laat zich gemakkelijk bedienen. Het geluid is zeer helder en ontvangst is prima (in een nieuwbouw woning). We hebben voor de DBX-111 gekozen vanwege de combinatie van babyfoon en projector + muziek. Dit alles tegen een scherpe prijs.