Alecto DVM-65 - Reviews

Beoordeling op basis van 46 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Leejoo 14-05-2016 Product kwartaal in bezit

babyfoon alecto

7,4
Makkelijke bedienbare babyfoon, goed bereik,schermpje is super handig! Nadeel is korte batterijduur en aanspringen van de babyfoon op geluid is wat minder. Baby moet echt goed hard geluid maken ...

Zeetaart 22-01-2016 Product paar dagen in bezit

4,4
Het toestel heeft een zeer laag kwaliteit beeld. Het is zeer moeilijk te achterhalen waar uw kind ligt op het scherm. De batterij gaat geen nacht mee, ondanks het feit dat het scherm en geluid enkel opstaan als er geluid gedetecteerd is. Bij het uitvallen van de batterij is er weinig of geen geluid gemaakt, dit was niet hoorbaar al slapend. De babyfoon reageert ook niet snel op geluid, zachte stemmen van het kind geven geen contact.

Jootje 05-01-2017 Product paar weken in bezit

Mooi apparaatje is het!

Doet het goed! Ik kan er wel van aan. Ik kan het duidelijk zien! Ik zou hem wel aanbevelen bij mensen die graag een babyfoon willen!

Pluspunten

• Camera

Katrien 29-05-2016 Product paar dagen in bezit

Alecto DVM-65

Heel tevreden! Gemakkelijk in gebruik! Bereik is zeer goed! Terugspraakfunctie is echt wel een pluspunt! Klank is heel helder. Beeldkwaliteit kan misschien wel wat beter maar zeker geen probleem

Judith Zwart 05-04-2016 Product kwartaal in bezit

Alecto Babyfoon DVM-65

Handige babyfoon, eenvoudig in gebruik. Goed bereik, ook buitenshuis, mocht je in de tuin zitten.
Fijn dat er een terugspreekfunctie opzit.
Jammer dat er geen muziek-functie opzit, dat je slaapliedjes kunt afspelen. Ook fijn dat het beeldscherm bij stilte automatisch uitgaat, je hoeft niet 'constant' te kijken als je dat niet wilt.

Ik raad dit prodcut aan, goede prijs-kwaliteit verhouding.

robtuitert 04-10-2015 Product paar dagen in bezit

Nadat onze philips babyfoon na meerdere defecten er definitief de brui aan gaf, op aanraden van anderen een Alecto gekocht. Dat bevalt alvast goed. Het bereik is veel beter dan de Philips beeld-babyfoon. Verder ziet het product er degelijk, en ook wel een beetje lomp, uit. Maar is degelijk, doet het gewoon goed.
Nadeel van de camera is wel dat je hem niet over de as kan roteren, dus niet naar links of rechts kan richten als hij aan de muur bevestigd is.
Verder is de beeldkwaliteit niet zo goed als ze je doen geloven op het plaatje op de doos.
Het bereik is echt goed, ik heb een straat verderop nog steeds ontvangst. En dat is zeker in vergelijking met de philips echt top, want die werkte bij de buren al niet meer.
Tot nu toe zeer tevreden.

Spookje81 31-07-2015 Product paar dagen in bezit

+ Gemakkelijk te 'intstalleren'.
+ Eenvoudig in gebruik
+ Beeld is zowel overdag als 's nachts duidelijk.
+ Mogelijkheid tot 'aanmelden' extra camera/baby unit
+ Terugspreekfunctie
+ Temperatuurindicatie
+ Ouderunit schakelt pas in bij geluid baby

- Niet mogelijk om 2 baby units tegelijkertijd te monitoren. Ouderunit kan alleen op gezette tijden switchen tussen 2 units.
- Kleine vertraging in inschakeling ouderunit bij geluid baby

YvonneBus 20-06-2017 Product paar dagen in bezit

goede babyfoon, prima camera

Onze dochter wouden we op haar eigen kamer leggen maar toch graag in de gaten kunnen houden zodat we niet voor elk geluid ons bed uit hoeven. Voor een niet zo'n dure prijs toch een goede babyfoon met camera.niet super scherp beeld maar kun je ook niet verwachten voor deze prijs. maar je kan prima zien wat je moet zien. handige terug praat functie. camera kun je instellen dat ie niet continu aanstaat maar alleen aan gaat als de baby geluid maakt of beweegt en als je even wil controleren gewoon een aan en uit knop ook al heb je de automatische functie aan. makkelijk in te stellen.

Pluspunten

• makkelijk in te stellen
  • terugpraat functie
  • automatische aan functie
  • goede prijs kwaliteitsverhouding

Minpunten

• onscherpe camera

Danielle 14-06-2017 Product paar weken in bezit

Kwalitatief goed en betaalbaar product

we hadden eerst een WIFI Camera, deze kon je via een app installeren op de telefoon of tablet. Na 2 keer een nieuwe te hebben ontvangen hebben wij gekozen voor de Alecto DVM-65.
Bij de babyfoon was het aanzetten en hij deed het gelijk itt de WIFI camera. De Alecto DVM-65 had direct bereik, installeren hoefde niet, en heeft goed geluid.

Pluspunten

• Plug en Play
  • Betaalbaar
  • Doet wat die moet doen
  • Simpel

Minpunten

• Resolutie wat minder, wel zichtbaar alles

venhovens 02-06-2017 Product paar dagen in bezit

goed design

goede prijs-kwaliteit vergelijking. duidelijk nacht beeld. makkelijk te installeren en gebruiken. alle belangrijke functies zitten erop.

Marianne 01-06-2017 Product paar dagen in bezit

Prima beeld, goede accuduur

Onlangs hebben wij deze beeldbabyfoon aangeschaft. We twijfelden eerst tussen deze en een wat duurdere variant met een groter scherm. De kwaliteit en grootte is echter prima. Ook is de accuduur en het bereik ruim voldoende. De prijs, kwaliteit verhouding is prima!

Lies 27-05-2017 Product paar maanden in bezit

tevreden over deze babyfoon!

Ik heb lang gezocht naar een prettige, maar ook relatief goedkope babyfoon. Eerst had ik de alecto IVM 150 baby smart monitor aangeschaft. Deze voldeed niet aan mijn wensen. Vervolgens deze babyfoon met camera gekocht en ik ben zeer tevreden. Ik ben heel blij dat ik alsnog een babyfoon heb genomen met camera (het leek mij eerst onzin).
Het beeld is prima; je moet er niet HD kwaliteit van verwachten. Maar je kan duidelijk je kindje zien. Als de ontvanger gede-activeerd is, knippert het lampje van de baby unit, wat vervelend kan zijn voor de baby. Camera is niet op afstand te draaien.
Al met al ben ik tevreden en raad ik dit product aan anderen aan.

Pluspunten

• prima beeld voor prijs
  • prima geluid
  • sterkte van geluid wordt goed weergegeven

Minpunten

• accu snel leeg
  • in donker geeft camera iets minder goed beeld
  • temperatuur indicatie is meestal hoger

Hanssen 29-04-2017 Product paar dagen in bezit

Makkelijk in gebruik

Goede prijs kwaliteit verhouding.Duidelijk beeld.Alles wat je nodig hebt zit erop.Zeker een aanrader om te kopen!

J.M. Muller-Diels 25-04-2017 Product paar maanden in bezit

Accuduur

Ik vind het handig dat je kan zien wat je kindje doet in bed. Maaar de accuduur is me flink tegengevallen. Vaak moet ik na twee uur alweer de accu opladen!

Nathalie F 19-04-2017 Product paar dagen in bezit

Goede prijs/kwaliteit vehouding

Gemakkelijk te installeren en te gebruiken, intuitieve gebruik, genoeg kwaliteit van de video, maar enkele zwakke punten: in vox mode, onvoldoende gevoeligheid voor geluiden ; Ik twijfel aan de juistheid van de weergegeven temperatuur (vergelijking met andere thermometers) ; lage batterij van de "ouder" deel.

Pluspunten

• Gemakkelijk gebruik
  • Goed kwaliteit voor die prijs

Minpunten

• Juisthied van de temperatuur
  • gevoeligheid van "vox" mode

mémé Carine 05-04-2017 Product paar weken in bezit

gebruiksvriendelijk

Prima prijs/kwaliteitsverhouding. Gemakkelijk in gebruik en betrouwbaar en veilig. Kan gemakkelijk in verschillende standen geplaatst worden zodat je je kleintje steeds goed in het vizier hebt

Pluspunten

• handig formaat
  • verschillende standen
  • prima prijs/kwaliteit

Minpunten

• batterij vlug leeg?

Nederend 01-04-2017 Product paar maanden in bezit

Prima prijs/kwaliteitsverhouding

Doet wat het moet doen. Ik adviseer toch een babyfoon met een grotere camera, zo kan je makkelijker je baby zien. Nu moet je goed "mikken".

Pluspunten

• Compact

Minpunten

• Ontvanger heeft geen goede standaard
  • Klein beeld

T.R 24-01-2017 Product paar weken in bezit

Alecto DVM-65

Goede prijs kwaliteit verhouding.

Zeer veel opties voor een relatief lage prijs.

Is eenvoudig te instaleren. Scherm niet zo groot, maar je ziet meer dan voldoende. Geluid is prima.

Functioneert tot op heden goed. Voldoet aan onze eisen.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Compact

Minpunten

• klein scherm

Dorien Vercauteren 05-01-2017 Product paar weken in bezit

Waar voor zijn geld

Voor een lage prijs krijg je een beeldbabyfoon die alle essentiële functies bezit. Het scherm is wel redelijk klein, maar voor mij stoort dit niet.

• Voldoende functies

Minpunten

• Klein scherm

Familie van Diermen 29-12-2016 Product paar weken in bezit

goedkope camera babyfoon

Wij hadden een dlink camera die is bij ons snel kapot gegaan en toen zagen we deze babyfoon met camera en de dingen die wij belangrijk vonden zoals de temperatuur in de kamer zitten erook op je kan hem uitbreiden met losse camera's ( wij hebben er nog eentje nodig en die gaan we zeker halen ) Je ziet de baby heel erg scherp en tot nu toe nog helemaal geen geruis gehoord ik ben er heel blij mee