Alecto DVM-65 - Reviews

Hendry 30-11-2016 Product paar dagen in bezit

makkelijk in gebruik

Is eenvoudig te instaleren, zonder veel poespas. Scherm is niet zo scherp, maar je ziet meer dan voldoende. Geluid perfect. Product is degelijk met lange snoer. Functioneert tot op heden goed. Voldoet aan alle eisen, zeker voor de (lage) prijs.

Pluspunten

• goed geluid
  • degelijk

Minpunten

• beeld niet zo scherp

Carla 30-10-2016 Product paar maanden in bezit

goed beeld voor goede prijs

Om mijn kleinkind in de slaapkamer te volgen werkt het prima en ik vind de kwaliteit ten opzichte van de prijs heel acceptabel. Reageert goed op geluid . Makkelijk in gebruik. Enige nadeel........de batterij loopt snel leeg: het gebruikt veel stroom of de opslag is minimaal.

Pluspunten

• goed bereik
  • prijs/kwaliteit

Minpunten

• batterij opslag

Anita van lierde 04-10-2016 Product paar dagen in bezit

Scherm is niet zo groot

Zeer goed toestel. Scherm is niet zo groot maar valt zeer goed mee om alles te zien . Heb eerst het vorige toestel had had maar de nacht sensor werkte niet meer .Heb direct een ander toestel mogen kiezen.Vindt ik een goed + punt.

Minpunten

• Kan hem geen ganse nacht gebruiken zonder oplader

Aafke 04-09-2016 Product paar weken in bezit

Prima voordelige beeldbabyfoon

Een fijne en voordelige babyfoon.
Beeld vind ik prima gezien de prijs. Ik kan volgen wat de baby doet, wel een goede plek zoeken waar je hem neerzet.
Qua geluid vind ik mijn oude Alecto dbx 65 wel wat beter. Deze slaat eerder aan bij geluid van je kind.

Pluspunten

• Prima beeld voor de prijs
  • Makkelijk meenemen

Minpunten

• Geluid mag harder
  • Standaard zou fijn zijn

rdebruin 03-09-2016 Product paar weken in bezit

goed helder en stabiel beeld

Eenvoudig te gebruiken. Groot beeld, zuiver en geen storingen. Geluid is zeer goed en de terug spreekfunctie werkt ook heel goed.

Pluspunten

• beeld
  • eenvoudigheid

Lisa 22-08-2016 Product paar weken in bezit

Handige babyfoon voor een klein budget

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.
Je hebt voor een klein prijsje meteen heel wat opties op de babyfoon. De terugspreekfunctie gebruik ik vaak om mijn baby vanop afstand te sussen en niet naar de kamer te gaan want wanneer hij me ziet wil hij op mama's schoot. Heel handig om in en uit te kunnen zoomen en de camera omhoog en omlaag te kunnen bewegen. Zo heb je elke beweging van je baby in de gaten!

Pluspunten

• Zoom
  • Budgetvriendelijk

Minpunten

• Klein scherm

lindsay1984 14-08-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldige prijs/kwaliteit verhouding!

Precies wat je nodig hebt voor niet al teveel geld! We hebben 2 luvion producten gehad welke beide na 1 jaar hebben begeven en dus ook je garantie. Wij zochten een babyfoon met camera en verder geen toestanden zoals, liedjes, nachtlampje, opnemen en foto's maken. Deze heeft precies wat je nodig hebt: (nacht)beeld, terugspreekfunctie, geeft temperatuur aan v/d kamer, je kan het beeld van de monitor uitzetten en alleen op geluid laten staan als je zelf naar bed gaat (dan is niet heel je kamer heel de nahr verlicht. en voilá. Beeld is kleiner dan de duurdere varianten en niet onwijs scherp. Maar je kan zien of je kindje wakker is! Onwijs simpel, precies goed en niet duur!

Pluspunten

• Prijs / Kwaliteit
  • Temperatuur
  • Draadloos gebruik
  • Terugspreekfunctie

Minpunten

• Klein beeld

Roger 15-07-2016 Product paar dagen in bezit

Een degelijke en prijselijke babyfoon met camera

Om met een veilig gevoel de kleinkinderen die komen slapen te bewaken heb ik deze babyfoon met camera aangekocht. Tot mijn grote tevredenheid valt de kwaliteit van het beeld ook bij donker en het bereik heel goed mee.Ik heb reeds andere merken gehad en de verbinding viel bij de vorige toestellen tegen.

Katrien 29-05-2016 Product paar dagen in bezit

Alecto DVM-65

Heel tevreden! Gemakkelijk in gebruik! Bereik is zeer goed! Terugspraakfunctie is echt wel een pluspunt! Klank is heel helder. Beeldkwaliteit kan misschien wel wat beter maar zeker geen probleem

Leejoo 14-05-2016 Product kwartaal in bezit

babyfoon alecto

7,4
Makkelijke bedienbare babyfoon, goed bereik,schermpje is super handig! Nadeel is korte batterijduur en aanspringen van de babyfoon op geluid is wat minder. Baby moet echt goed hard geluid maken ...

Freddy 28-04-2016 Product paar dagen in bezit

Degelijke keuze

Toestel makkelijk aansluitbaar beeld valt heel goed mee gemakkelijk dat je uw kind ziet liggen goede prijs kwaliteit

ingridvaessen 27-04-2016 Product paar dagen in bezit

redelijke camera

7,4
De camera blijft niet zo goed staan. De monitor daarentegen is handig zo te draaien dat je het kind kunt zien ook op betrekkelijk grote afstand. Beeld is wat wazig in het licht. In het donker veel beter.

kelly 26-04-2016 Product paar dagen in bezit

Basic maar degelijk

Geen luxebabyfoon, maargewoon degelijk! Ik ben tevreden, maar ook niet meer... Doet wat het moet doen. Interessante prijs!

Judith Zwart 05-04-2016 Product kwartaal in bezit

Alecto Babyfoon DVM-65

Handige babyfoon, eenvoudig in gebruik. Goed bereik, ook buitenshuis, mocht je in de tuin zitten.
Fijn dat er een terugspreekfunctie opzit.
Jammer dat er geen muziek-functie opzit, dat je slaapliedjes kunt afspelen. Ook fijn dat het beeldscherm bij stilte automatisch uitgaat, je hoeft niet 'constant' te kijken als je dat niet wilt.

Ik raad dit prodcut aan, goede prijs-kwaliteit verhouding.

Richard 30-01-2016 Product paar dagen in bezit

Gewoon goed voor deze prijs. Batterij is ook goed alleen moet je wel het schermpje alleen aan zetten als je ook daadwerkelijk kijkt

Zeetaart 22-01-2016 Product paar dagen in bezit

4,4
Het toestel heeft een zeer laag kwaliteit beeld. Het is zeer moeilijk te achterhalen waar uw kind ligt op het scherm. De batterij gaat geen nacht mee, ondanks het feit dat het scherm en geluid enkel opstaan als er geluid gedetecteerd is. Bij het uitvallen van de batterij is er weinig of geen geluid gemaakt, dit was niet hoorbaar al slapend. De babyfoon reageert ook niet snel op geluid, zachte stemmen van het kind geven geen contact.

Rob 06-01-2016 Product paar dagen in bezit

Simpel en makkelijk zo uit de doos aansluiten (met adapter), camera aanmelden en hij doet het. Nadeel klein beeldscherm en lange oplaadtijd accu. Verder alle functies die nodig zijn zitten er op.

CeCe 23-12-2015 Product paar dagen in bezit

Dit product heeft een goede prijs kwaliteitsverhouding. Alle benodigde functies zitten erop. Camera werkt ook in donker. Het schermpje is wel aan de kleine kant.

Susanne 07-11-2015 Product paar weken in bezit

een fijne babyfoon! de beeldkwaliteit overdag valt iets tegen, maar het beeld 's nachts was helderder dan we hadden verwacht. Het bereik is erg goed en de terugspreek-functie is erg fijn. Een groot voordeel van deze babyfoon is de temperatuurweergave.

majordbud 02-11-2015 Product paar weken in bezit

Prima apparaat voor deze prijs. Door gebruik van eigen frequentie geen slecht beeld meer of haperingen zoals bij WiFi gebruik.
Alleen het beeld is niet geweldig.