Luvion Supreme Connect - Reviews

Kleuren
zilver

Tanja 03-10-2016 Product paar maanden in bezit

Mooi beeld

Ik ben blij met deze babyphone. Het beeld is erg goed zowel in licht als donker. Goede plaatsingsmogelijkheden. Camera makkelijk bestuurbaar. Optie om via app op je telefoon te kijken. Accuduur is niet lang maar dat maakt voor ons niet uit. De stekker van de camera piept bij ons heel erg maar toen ik de klantenservice belde zeiden ze meteen dat ze een nieuwe op zouden sturen. Ik vind de muziekjes niet mooi klinken maar die gebruik ik ook niet. Ik heb hem altijd op bespaarfunctie staan zodat het beeld aanslaat bij beweging. Ik vind het erg fijn om te kunnen kijken zonder naar boven te hoeven.

Pluspunten

• Mooi beeld
  • Optie via app op telefoon

Minpunten

• Liedjes klinken storend
  • Accu snel leeg

Tom 10-09-2016 Product paar dagen in bezit

Supreme Connect

Ik heb de Luvion Supreme Connect nu enkele dagen in gebruik. Degelijke babyfoon met veel opties. Bereik en bedieningsgemak zijn prima. Enig nadeel die ik tot nu toe heb kunnen ontdekken is de hoek die de camera naar beneden kan maken. Wanneer de babyfoon op een plankje staat kan de camera niet voldoende naar beneden worden gericht om goed in het nabij staande bedje te kijken.

Pluspunten

• Mogelijkheden
  • Bediening

Minpunten

• Hoek camera

Trogh 07-09-2016 Product paar dagen in bezit

Goede babyfoon!

Mooie babyfoon met een fijn scherm waarop je je kindje goed in de gaten kan houden indien nodig.
Zeker een aanrader, pas een aantal dagen in gebruik maar bevalt goed!

Pluspunten

• Goed, duidelijk scherm!
  • Dag/nachtbeeld is prima.

Minpunten

• Adaptersnoer mag langer.

DVredegoor 06-09-2016 Product paar weken in bezit

goede degelijke babyfoon

Fijne babyfoon met goed formaat beeldscherm (4,3")
duidelijk beeld kwaliteit. Terugspreek functie werkt prima.
Alleen jammer dat er aan de camera een korte stekker zit, wat wel is op te lossen met verlengsnoer.

Pluspunten

• camarafunctie
  • terugspreken
  • mooi afgewerkt
  • werkt goed binnenshuis
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• korte stekker camara

FCC 21-08-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne babyfoon

Prettig en makkelijk in gebruik. Beeld is scherm en fijn schermpje. De app is leuk omdat je hiermee niet alleen afhankelijk bent van het scherm maar kan nog wel een goeie update gebruiken!!

Pluspunten

• Snelle installatie
  • Mooi beeld

Minpunten

• app niet echt modern

von 12-08-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie degelijke babyfoon

a een jaar gebruik te hebben gemaakt van de alecto dvm260, die 2x in een jaar opgestuurd moest worden ivm geluidsproblemen, waren we het zat en dus zijn we op zoek gegaan naar een nieuwe babyfoon. Op aanraden van vrienden kwamen we bij de Luvion Supreme Connect uit. Gister besteld vandaag binnen. Net in gebruik en de eerste indrukken zijn goed. Het is een degelijke camera en ook het schermpje voelt degelijk aan. Instaleren is geen probleem en ook de functies wijzen voor zich. Al met al nu al blij met deze mooie babyfoon. Het enige minpuntje vind ik dat je de camera niet op een kast kan zetten omdat hij niet ver genoeg naar beneden kan richten. Maar aan de muur of plafond is natuurlijk perfect. Al met al nu al blij met deze aankoop.

Bouwmeester 06-08-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie en complete babyfoon

Mooie babyfoon met camera. Van veel gemakken voorzien. Bereik is binnen huis fantastisch, maar buiten huis niet super. Volume van terugpraatfunctie/ muziek is helaas niet vanaf ouderunit te bedienen.

mel 28-07-2016 Product paar dagen in bezit

Luvion babyfoon

Prima babyfoon met veel extra mogelijkheden en functies. Werkt ook super goed en heeft een mooi design. Helaas vind ik het bereik die 300m zou zijn erg tegen vallen. Ik heb voor 9m nog vaak dat de verbinding wegvalt. Wel moet ik erbij zeggen dat wij 3 verdiepingen hebben.

Wenties 08-07-2016 Product paar dagen in bezit

Prettige babyfoon

Makkelijk in gebruik en doet wat hij moet doen.
Ideaal als je een 2e kamer wil monitoren.
Beeldkwalitiet is goed, geluid kan beter.

N&M 18-06-2016 Product paar dagen in bezit

Prima keuze

7,6
We hebben de luvion nu een week in gebruik, prima keuze. We hebben diverse babyfoons met beeld getest en deze is veruit de beste! Heel scherp beeld en prima geluid! De liedjes zijn wat minder vergeleken met de essential maar goed te doen!

Elisa 12-06-2016 Product paar dagen in bezit

De naam Supreme komt helemaal overeen

De naam Supreme komt helemaal overeen met het product,de functies,gebruiks gemak en ontwerp.
Doordat ik lichamelijk niet in staat ben om heel vaak de trap op en neer te gaan is deze babyfoon een echte uitkomst,ik kan ons prinsesje dag en nacht duidelijk in de gaten houden, zonodig geruststellen dmv de praat functie en of een muziekje aan doen.
Ook de mogelijkheden van het aansluiten van meerdere camera 's is geweldig.

Jasper 27-04-2016 Product paar dagen in bezit

Prima babyfoon

Prima babyfoon met veel opties. Mooi beeld (ook 's nachts) en erg handig dat je de camera op afstand kan besturen.

Ingrid 23-04-2016 Product maand in bezit

Goed scherp beeld.

Het is een mooie babyfoon die zijn werk goed doet.
Echter toen ik het geluid van De ouder unit zachter wilde zetten drukte ik perongeluk op de knop om liedjes af te spelen via de camera.
Mijn zoontje schrok zich een ongeluk!!! (Dit terwijl hij heerlijk lag te slapen..)
De muziek ging heel hard af bij hem. Het geluid zachter zetten op de camera kan ook niet aangezien je dan niet meer hoorbaar bent via de terugspreekfunctie. De volume knop bedienen via de ouder unit zou een uitkomst zijn om dit probleem op te lossen.
Verder erg tevreden mee, duidelijk beeld en je kunt goed met elkaar communiceren, mocht dit nodig zijn.
En stel je kindje is op de leeftijd dat het uit zijn/ haar bedje klimt, kun je je kindje goed volgen omdat je de camera via de ouder unit kunt bedienen.
Ook handig, je kunt meerdere camera's aansluiten om ook je andere kroost te zien.

Silvie 09-04-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldige babyfoon

Geweldige babyfoon, je hebt een groot scherm en goede beeldkwaliteit! Er zit van alles op wat je ook echt gebruikt

hannes 05-04-2016 Product paar dagen in bezit

luvion supreme connect

Super babyfoon. Makkelijk in gebruik super bereik ook buiten. Mooi beeld en vele functies. Verder is die makkelijk te instaleren.

EE 15-03-2016 Product paar dagen in bezit

Goede prijs/kwaliteit verhouding

We hebben de babyfoon op de 9 maandenbeurs gekocht. Bij de eerste uitleg waren we meteen enthousiast, Het beeldscherm is extra groot en de beelden zijn goed scherp. Het is ook fijn dat de camera draait. Ook de Wifibridge heeft een goede ontvangst. Wij zijn erg tevreden!

Frans_Hout 28-02-2016 Product paar dagen in bezit

uitstekende product / kwaliteit verhouding.
Scherp beeld ook 's avonds en overdag. heb ook de wifi bridge en ideaal om ook vanaf waar dan ook je baby te volgen

Elise 26-02-2016 Product paar dagen in bezit

We hebben de babyfoon net in ons bezit. Hij is makkelijk te gebruiken en het beeld is mooi helder. Daarnaast is het een uitkomst dat de camera kan draaien, zo zie je altijd wat je kindje doet. Tevens is het fijn dat je de babyfoon kan uitbreiden met meerdere camera's.

Cb 31-01-2016 Product paar dagen in bezit

Nog maar net in bezig maar erg tevreden. Bij onze oudste, nu bijna 5 jaar, waren beeldbabyfoons nog erg prijzig. Daardoor gekozen voor een normale babyfoon. Wel tevreden maar ik merkte dat ik te veel ging kijken in de babykamer als ik geluid hoorde. Nu met de beeldcamera kan ik checken wat er is, meestal slaapt ze gewoon door en ga je niet voor niks kijken met de kans dat je kindje wakker word van jou.

Daarnaast is de babyfoon gemakkelijk te installeren, makkelijke bediening en kun je eventueel nog uitbreiden naar meerdere camera's, ideaal bij meerdere kindjes. Ook de uitbreiding met de wifi bridge is mogelijk. Voor ons nu nog niet van toepassing maar als deze babyfoon ook weer jaren meegaat dan is dat wel ideaal, kun je bv even tussendoor checken hoe het gaat( natuurlijk nooit de kinderen alleen thuislaten!)

Kan niet wachten om te gebruiken bij onze 2e op komst!

Cr1980 27-12-2015 Product kwartaal in bezit

Babyfoon nu een paar maanden in gebruik en zeker geen spijt van de afschaf.
Er is een helder beeld en hij geeft een goed geluid. Zo hard dat we de echo boven kunnen horen:p.
Verser doet hij alles wat hij moet doen. Geen klachten en ook het 'installeren' is erg makkelijk.