Alecto DBX-88 ECO

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 826 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Alecto DBX-88 ECO op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

fran 20-06-2018

babyfoon Alecto DBX-88 ECO

Geschreven voor: Alecto DBX-88 ECO

doet wat het belooft, temperatuur weergeven, slaapliedjes afspelen, nachtlichtje, praatfunctie, best wel ver bereik (ik kan er mee naar de buutvrouw lopen), batterij niet lang stand-by

Pluspunten

• doet wat het belooft

Minpunten

• batterij snel plat indien niet op lader

babyphone 15-02-2018

babyfoon.

Geschreven voor: Alecto DBX-88 ECO

Goed toestel dat volledig voldoet aan mijn verwachtingen. Werkt uitstekend, het is de tweede maal dat ik hetzelfde toestel aanschaf.

Pluspunten

• aansluitbaar op het net

E De Smedt 27-06-2017

Handig handteerbaar, werkt goed

Geschreven voor: Alecto DBX-88 ECO

Plus-punten: Prijs/kwaliteit: top. intercomfunctie, muziek afspelen om kindje te kalmeren en afzetten wanneer wij het willen. Duidelijk gehoor, zoekt zelf beste kanaal, vind gemakkelijk link.
negatief punt: Product ontlaat zeer gemakkelijk. Wanneer babyfoon een tijdje niet gebruikt is, is hij sowieso leeg ook al was hij pas opgeladen. Meestal zijn er wel stopcontacten in de buurt, maar vrijrondlopen met babyfoon zit er dan niet meer in. Ik ga dit even navragen bij makers, want misschien gaat het om een defect aan mijn toestel.

Pluspunten

• intercomfunctie
  • muziek

Minpunten

• batterij is snel leeg

Daphné 31-05-2016

Leuke babyfoon

Geschreven voor: Alecto DBX-88 ECO

Deze babyfoon is zeker zijn geld waard. Eenvoudig in gebruik. Kabel van oplader is lang genoeg. Er staan 5 liedjes op. De sterretjesverlichting kan je eenvoudig aan en uit schakelen. Het geluid is van goede kwaliteit. Zeer tevreden over de aankoop.

Zeetaart 06-03-2016
Geschreven voor: Alecto DBX-88 ECO

Ik heb deze babyfoon reeds een tijdje in bezit, en ben er zeer tevreden van. Je kan kiezen voor een groot bereik (daarmee doen we van de kamer naar buiten zo'n 30 meter (maar 1 muur tussen), of een beperkt bereik om 's nachts de batterij te sparen.
De babyfoon kan goed 's nachts gebruikt worden, geeft geen storing, batterij gaat lang mee (ongeveer een week voor ouder-unit bij nachtgebruik).
De DECT geeft een storingsvrij signaal, en springt al binnen 1 à 2 seconden op na detectie geluid.
Ik heb met een vorige babyfoon ook zeer goed ervaring met garantie bij Alecto

Mark W S 20-06-2015
Geschreven voor: Alecto DBX-88 ECO

Ik heb deze enkele dagen in bezit en kan hem iedereen aanraden.
De melodietjes zijn zeer slaapverwekkend, onze zoon slaapt er binnen de 5 min. van.
Ik vraag me enkel af wanneer de batterijen moeten vervangen worden of dit identiek dezelfde moeten zijn (voor garantie)