Alecto DBX-82 blauw, grijs, wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 135 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Alecto DBX-82 blauw, grijs, wit op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

JD 15-05-2018

Ouder unit twee maal snel kapot

Zeer tevreden over dit toestel, tot de batterij van de ouder-unit na ongeveer een jaar niet meer oplaadde. Oplossen met nieuwe batterij ging niet. Nieuw toestel gekocht, nu na enkele maanden opnieuw hetzelfde probleem. Teleurstellend.

Pluspunten

• Prima in zijn eenvoud

Minpunten

• Snel kapot

Officiele reactie van Hesdo 17-05-2018

Beste JD, wat vervelend om te horen dat er problemen zijn met de accu. We willen dit graag voor u oplossen. Neemt u gerust even contact op via service@alecto.nl, dan gaan we u helpen.

bileke 05-05-2016

goede babyfoon voor lange afstand

we hebben deze babyfoon voor op reis of als we buitenshuis zijn, want hij heeft een bereik tot 3 km. Werkt prima. Het is wel even wennen aan het "radio" oftewel walkietalkie geluid.
Deze babyfoon is een goede aanvulling bij onze Alecto DBX-88 die enkel een afstand tot 300m kan overbruggen, maar wel een super babyfoon is.