Philips AVENT SCD560 blauw, wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips AVENT SCD560 blauw, wit op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Samenvatting

Deze babyfoon van Philips is dankij een DECT-verbinding storingsvrij en beschikt over een ECO-modus. De geluidskwaliteit is erg goed, zo ook het bereik. De LED-indicator voor het geluid is wel wat gevoelig. Met dit apparaat is het ook mogelijk om slaapliedjes af te spelen, het volume van deze liedjes is helaas niet op afstand aan te passen. Een groot gemis van deze babyfoon is het feit dat er geen camera is. Onder de babyfoons zonder camera is de Philips qua prijs-kwaliteitsverhouding een van de beste. De Consumentenbond heeft dit model drie jaar op rij de beste genoemd in zijn prijsklasse.

Pluspunten

Minpunten

+ DECT-verbinding

+ Eco-modus (langere accuduur)

+ Prijs

- Geen camera

Mamavanhem 02-11-2017

Doet perfect waar het voor gemaakt is!

We hebben deze babyfoon gekregen als kraamcadeau. We zijn er heel tevreden mee. De babyfoon geeft duidelijk aan wanneer de batterij leeg is, buiten bereik is,... wat vooral ook heel handig is, is het aanzetten van het nachtlampje en de slaapliedjes van op afstand. Onze zoon werd snel wakker als we de kamer inkwamen. Maar op deze manier ziet hij ons niet en valt hij terug in slaap. Er is maar 1 nadeel aan deze babyfoon. Ik ben een zeer lichte slaper. Dus wanneer hij zich omdraait of er komt een vrachtwagen voorbij ons huis ( ook al staat de gevoeligheid op minium) zijn de blauwe ledlampjes zo fel, dat ik er van wakker word. Jammer dat je deze niet kan uitschakelen. Maar zeker een topproduct!

Pluspunten

• Goed geluid
  • Temperatuuralarm

Minpunten

• Felle blauwe lampjes