Philips AVENT SCD570 blauw, grijs, wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips AVENT SCD570 blauw, grijs, wit op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

peter 27-11-2016

Philips AVENT SCD570/00

Ons vorige toestel was een ALECTO en dat toestel had onze kleine spruit al een paar keer in zijn handen gekregen en laten vallen . Op naar een nieuwe ALECTO DXB 88 van een betere klasse zoals ze tegen ons vertelden en deze werd dan aangeschaft . Dit toestel werd onze nachtmerrie vanaf dag 1-2 en 3 , De kleine wenen en krijsen en we konden hem niet horen op de ouderfoon .
Bij een zelf controle bleek dat wij zelf al goed moesten roepen en dat het toestel na enige tijd toch nog probeerde te reageren . Terug naar de winkel en een ander toestel Philips AVENT SCD570/00 , de koop van ons leven en een rustige avond terug zonder luide muziek maar wal met zachte muziek in de oren .

Pluspunten

• super muziek
  • werkt perfect

Ingrid 03-10-2016

Heel tevrenden momenteel

Door de reviews van deze site te lezen, overgegaan tot aankoop van deze babyfoon. Momenteel heel tevreden. Nog maar 4 dagen in ons bezit, maar nu heel tevreden. Batterij gaat lang mee van ouder unit. Vorige babyfoon moest je meer opladen dan dat je hem kon gebruiken. Hier geen behoefte aan muziekjes, dus nog niet gebruikt.

Pluspunten

• Simpel in gebruik
  • goed bereik
  • weinig moeten opladen

Minpunten

• Nog geen tegengekomen
  • Wat aan de dure kant. Maar als je kwaliteit wilt..

Ingrid 22-01-2017

Ondertussen na 3 maanden gebruik nog steeds super tevreden. Zeker een aanrader