Maxi-Cosi Tobi aluminium

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

VdB 30-04-2018

Slecht gordelsysteem

Geschreven voor: Maxi-Cosi Tobi blauw

Leuke stoel om in te zitten MAAR de gordels zijn gewoon echt rommel. Sorry, maar als je meer dan 200 euro neertelt voor een stoel, verwacht je beter dan dit. Na twee jaar gebruik is het gordelsysteem stuk. Aangezien buiten garantie, zelf hoop geld neertellen. Geen aanrader dus...

Sarahh 24-05-2013

Mooie stoel, ja, daardoor heb ik me laten vangen. IK dacht: een autostoel mag gerust veel geld kosten, uiteindelijk gaat het om veiligheid en gaat hij lang mee. maar...deze aurostoel slaat echt wel alles. Telkens ik de gordels aantrek blokkeert het systeem en komen ze niet meer losser. (de bedoeling is dat wanneer je de gordels losklikt, ze automatisch losser komen. Dan had ik gelezen van de truuk om de hoes eraf te nemen en het gordelsysteempje helemaal plat te dusen om ze te deblokkeren, maar det is telkens zo een gedoe) en nu werkt zelfs dat niet meer met als gevolg dat de gordels potvast zitten en ze niet meer loskomen. Dus: autostoel naar het containerpark en weer honderden euros uitgeven voor een nieuwe. Neen: Maxi Cosi heeft zijn "goede" naam absoluut niet verdiend met deze.

Wendy72 19-02-2012
Geschreven voor: Maxi-Cosi Tobi roze

Ook wij ondervonden vanaf het begin (rond mei 2007) problemen met het aansnoeren. Vaak wilden de riemen niet langer worden als je er aan trok. Daardoor vaak m'n kindje in een krappe riemstand (de riempjes staan standaard omhoog met een korte riemlengte) in het stoeltje proppen. Daarom gebruiksgemak een 7 gegeven. Tevens zit onderin een groen vlakje en die moet je geheel zien, dan zitten de gordels goed (ongeacht lengte van je kindje, zit altijd dan strak). Maarrr....... vlak daarna 'glijdt' het vakje van geheel groen naar half groen/half rood. Dit betekent: zit niet goed strak c.q. vast! Maar hij glijdt iedere keer van het gehele groene vlakje af. Ook onze kindjes konden hun armpjes eruit wurmen. Zeker wanneer ze geen jas aanhadden, dan is er helemaal 'voldoende' ruimte om los te komen. En dan hingen ze met 1 arm aan het inklapbare hendeltje wat boven de deur hangt aan de binnenkant :-) . En dan zeiden ze: kijk mama, papa! En kijk je om en schrik je je een lolberoerte! Je kind zit half los (in zo'n duur autostoeltje)!! Daarom heb ik Zitcomfort cijfer 6 gegeven, anders een 10. De verre ligstand vind ik een uitkomst! En tot slot: de bekleding van beide stoeltjes (de andere is een Limited Edition Azerbaijan) is verkleurd door (zon)licht, alsmede versleten op het zitrandje. Erg jammer en eigenlijk zou het niet mogelijk moeten zijn voor zulke dure stoeltjes.