Maxi-Cosi Axiss zwart

Titaniumbaby Titaniumbaby -iSafety! 0-36 kg - Autostoel

Maxi-Cosi Tobi - Autostoel - Nomad Black

Maxi-Cosi Tobi - Autostoel - Nomad Black
Bekijk alle Autostoeltjes

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Maxi-Cosi Axiss zwart op Kieskeurig.be.

Jolanda 09-08-2016

Ergonmisch verantwoord, praktisch in gebruik

Geschreven voor: Maxi-Cosi Axiss zwart

Fijne stoel, ideaal dat je hem kunt draaien. Dat is veel fijner in- en uittillen. En een slapend kind makkelijker overleggen van auto naar bed.
Ook fijn voor de rug. Mooie hoge zitting kleine kan daardoor goed naar buiten kijken. sluiting gemakkelijk te vertellen even groter maken om makkelijk uw kind te plaatsen en even aantrekken als u kind goed zit. Wij hebben in de andere auto een Romer kind en die heeft een iets zachtere zitting, enige kritische noot.

Pluspunten

• Draai mogelijkheid
  • Hoge zitting
  • Simpele sluiting
  • Verstellen makkelijk

Minpunten

• Zitting iets harder

mama-juf 11-02-2013
  • Product jaar of meer in bezit

Wat een fijn zitje als hij eenmaal goed bevestigd is met behulp van de autogordels. Het scheelt ons flink wat rugklachten en sinds onze kleine meid alles zelf wilt doen is erin klimmen helemaal handig met zo'n halve draai!

alexr 02-11-2012
  • Product jaar of meer in bezit

De Axiss is een prima stoel voor de kids. Dat die kan draaien is z'n geld dubbel en dwars waard.

Wat mij echter wel tegenvalt is dat de riempjes aan de achterkant scheef komen waardoor het riempje rond de ene schouder strakker zit dan de andere schouder. Dit vind ik wel een groot nadeel.
Verder neemt hij idd iets meer diepte in dan een regulier stoeltje door het draaimeganisme.

Samenvattend Plus:
- Draaien (!!!)
- Comfort voor kind

Samenvattend Min:
- riempjes niet even strak
- diepte
- gewicht (heb ik geen last van omdat deze in slechts 1 auto gebruikt wordt, maar kan lastig zijn als je 'm elke keer moet overzetten).
- geen ISOfix.