Maxi-Cosi CabrioFix - Reviews

isofix
Plaatsing
tegen de rijrichting in

S_K 01-12-2012 Product jaar of meer in bezit

Na ons eerste kindje zit nu ons tweede kindje in de maxicosi. Blijkt ineens de spanner van de riem het niet meer te doen. De remspanner is een lullig klein plastiek beugeltje en is gewoon afgebroken. Waarschijnlijk omdat ons kindje zich met z’n buik omhoog duwde.
Als een baby deze al kapot kan drukken, dan wil ik niet weten wat er met een aanrijding kan gebeuren. Bij de winkel hadden ze het nog nooit gehoord. Wel raar, onze buren hadden dezelfde cosi en hadden hetzelfde probleem. Bij MaxiCosi zelf zeiden ze dat ze niet konden zien hoe hij kapot is gegaan. Kosten voor reparatie E69,-, daar koop je bijna een nieuwe voor.
Voor ons nooit meer een MaxiCosi.

-marieke- 18-07-2010 Product jaar of meer in bezit

Wij hebben deze maxicosi voor onze oudste zoontje gekocht en onze jongste zoon zit er nu ook lekker in.

Het is een fijn stoeltje omdat je het in het kan aanpassen op je kind met de hoogte van de bandjes, een soort kussentje die het voor hele kleine baby's beter maakt enz.

De zonnekap gebruik ik vrijwel altijd!

nin 17-04-2010 Product paar dagen in bezit

De maxi cosi cabriofix is ideaal. Heb hem 9 maanden met veel plezier gebruikt. Het handige is dat deze ook op vele buggy's/kinderwagens te gebruiken is door middel van een adapterset. Je baby mag er alleen niet te lang in. In de zomer vond ik het nadeel dat je baby het er erg warm in krijgt

nath04 01-05-2009 Product jaar of meer in bezit

Sinds ge geboorte van ons zoontje zijn we deze gaan gebruiken. In eerste instantie met stoelverkleiner. Ondanks dat ons zoontje aan de flinke kant was heeft hij drie maanden goed in de maxicosi gezeten met stoelverkleiner. Ook nu zonder stoelverkleienr zit hij nog steeds heerlijk in zijn maxicosi.
Wij gebuiken de maxicose i.c.m. een easybase onderstel. Maxicosi is ineens een stuk veiliger en niet onbelangrijk, zeer makkelijk in gebruik, doordat je de maxicosi er eenvoudig opklikt en afklikt. Dus geen gedoe meer met de autogordel.

Ben zeer tevreden over dit model!

Ayintap 30-12-2008 Product half jaar in bezit

Let op!!!
Dit spul is leuk en aardig. Makkelijk enzo... Ik heb er eigenlijk ook niks op tegen.
Ik ga er zelf ook een halen. Maar let aub wel op met de hendel die klikt dan vast zodat je de baby kunt vervoeren. Maar als je even niet oplet en hij klikt niet...? Dan klap het vooruit en uw kind valt recht op zijn gezicht. Als de veiligheidsgordel vast zit hangt ie bekant onderste boven naar de grond te kijken.

En dit is dus bij mij voorgekomen, gelukkig had ik het toen vrij laag vast.

Bij mijn broer bleef hij gelukkig wel hangen aan de gordel. Eigenlijk is het gewoon een heel groot min punt van Maxi Cosi, dit mag nooit kunnen gebeuren.

Inge......... 22-02-2008 Product maand in bezit

Ideaal stoeltje! Heb bij dit stoeltje echt het gevoel dat mijn kindje veilig vervoerd wordt. En hij is ook nog eens in leuke kleuren leverbaar, het oog wil immers ook wat.....

maxicosi 02-01-2008 Product kwartaal in bezit

5,5
De maxi-cosi cabrio past maar ter nauwernood in onze beide auto's, waardoor het erg veel gehannes is om ze vast te zetten en je er tegen op gaat zien. Ook houdt de chauffeur veel te weinig ruimte over om te zitten, zijn stoel moet te ver naar voren om plaats te bieden aan de maxi-cosi achterin. Voor iemand van 1.65 nog niet zo'n probleem, maar als je iets groter bent, wordt het gevaarlijk!

Mrs Ilonka 17-11-2007 Product paar dagen in bezit

Echt een superstoeltje! Ik heb zelf de kleur happy flower voor onze dochter uitgekozen en het is een vrolijk en supercomfortabel stoeltje. We hebben ook de easy-base erij genomen en het is echt klik en vast.

We hebben hem online besteld en ik kan niet anders zeggen dan; SUPERSERVICE 1 dag na de betaling had ik alles al in huis.

Rinske 15-06-2007 Product kwartaal in bezit

Een heerlijk baby-stoeltje om te gebruiken. Voorzien van een soort inleg die in gedeeltes is te verwijderen, zodat ook heel kleine babies erin passen. Als eerste een zeer goed beoordeling van de ANWB gekregen, dus een goed gevoel om je baby veilig te vervoeren.
Met geintegreerde zonnekap; erg fijn voor een baby die omhoog kijkt. Een speeltje kan dan ook aan de draagstang worden gehangen zonder te verschuiven. Handige haken om de gordels achter te haken zodat je baby niet op de gordels komt te liggen als je je baby in het stoeltje legt.
Handig systeem om de gordels aan te spannen.
We hebben hem zelf met een easy base: super makkelijk om je baby in te auto te zetten; kwestie van 10 seconden en je babystoeltje zit vast in de auto. Echt aanrader dus.

Ilse Kerssies 25-01-2007 Product half jaar in bezit

Erg makkelijk in de auto te zetten met de gordel. Alleen wat aan de kleine kant, een wat groter kind is er zo uit, de mijne heb ik ongeveer 6maanden kunnen gebruiken.

wawam 02-01-2007 Product half jaar in bezit

Gemakkelijk te bevestigen in de auto, vooral in ons natte land een uitkomst.
Geen gerotzooi met gordels etc. Ook de bodemplaat is gemakkelijk te plaatsen en
weer te verwijderen. Ons kind ligt heerlijk in dit produkt en ligt er bovenal
heel veilig.