Pioneer TS-WX120A - Reviews

Frequentie bereik
30 - 160 Hz
Nominaal vermogen

raafie 23-09-2014 Product paar dagen in bezit

Had de Pioneer TS-WX110A besteld bij Pimtensen, maar omdat dit de opvolger is, heb ik heel netjes de TS-WX120A gekregen, super service!

In eerste instantie geprobeerd zelf alles aan te sluiten, maar de handleiding is niet helemaal duidelijk en na veel googlen toch uiteindelijk gekozen om het te laten inbouwen, ook gezien er een standaard radio in de auto zit en ik niet wilde knippen in de originele bedrading.

Had het niet verwacht, maar komt echt een krachtige bas uit dit apparaatje! Met de handige remote kun je deze makkelijk afstellen naar het gewenste niveau.

Aangezien de bedrading ook op de achter speakers moet worden aangesloten kun je niet helemaal de bas in de deur speakers wegfilteren, maar dit is ook een kwestie van instellen.

Woofer is geplaatst onder de bijrijder stoel waardoor je er niks van ziet.

Super subwoofer voor een redelijk prijs.

Echt een aanrader!!!

simon1969 26-12-2014

Klopt het dat je de bass of gain elke keer moet bijstellen als je de radio harder of zachter doet.

Op geluidssterkte 13 van mijn radio klinkt het nu redelijk, maar als ik de radio zachter zet klinkt de bass hard en dof, en als ik de radio harder zet moet ik de bass of gain weer hoger draaien.

Ik heb deze subwoofer samen met de standaard radio en speakers in de ford fiesta.

En laten inbouwen bij de ford dealer in vianen.
Is hij misschien niet goed aangesloten of defect.

Kells1994 23-04-2015

Wat voor een auto heeft u? En is het gelukt om hem te installeren met de originele radio er in? Dat zou voor mij namelijk ook fantastisch zijn. Groetjes

raafie 24-04-2015

Beste Kells1994,

Ik heb de subwoofer in een seat leon uit 2009 laten inbouwen. Bedrijf wat het destijds voor mij heeft ingebouwd heeft dit op de originele radio gedaan. Alles kon aangesloten worden via de zekeringenkast. 12v. continue en de andere op 1,5v. schakeldraad. Verder kun je de tulp(stekkers) op de draad van je achter luidsprekers samenvoegen. Volgens mij maakt het niet zoveel uit welk type auto je hebt. De radio die er bij mij in zit is heel eenvoudig en daar werkt het gewoon op. Je moet alleen even goed kijken hoe je de stroom en schakeldraad aansluit.

Succes met aansluiten!