Sony DSXS100 - Reviews

USB-aansluiting
Bluetooth

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

7,6

Vaatwasser2 23-06-2011 Product paar dagen in bezit

Prima vervanging voor een oude radio met een losse Ipod met zender. Radio ziet er niet extreem uit; dat is nog wel eens anders bij Sony. Het blijft echter wel een aandachttrekker. Bediening van de audio en Ipod is prima, maar ik heb 2 punten van kritiek: De handleiding geeft aan de de Ipod telkens verwijderd moet worden op problemen te voorkomen!?! Dat is natuurlijk ontzettend onhandig. Ten tweede is het plaatsen van het afneembaar front niet de gemakkelijkste beweging. Los van deze punten een prima apparaat. Degelijkheid is een kwestie van afwachten, maar het ziet er allemaal wel goed uit.

joanna-63 19-12-2013

Speelt het apple lossles bestanden af die op de iPod staan? Ik lees tegenstrijdige berichten hierover.

Donder 17-09-2010 Product maand in bezit

6,6
Het is de eerste die de mogelijkheid bied een Ipod of andere mp3 speler volledig te integreren in het apparaat zelf. Bedienings gemak door alles te kunnen regelen via de radio display is erg prettig.
Wie heeft zijn muziek nog via cd in de auto?
Door deze player hoeft dit ook niet meer.

joanna-63 22-12-2013

Hallo Donder,
Ik lees enkel een positieve beoordeling in je review, vanwaar dan een 2 voor mogelijkheden? Als je een beoordeling schrijft, is het dan niet nuttig om diverse aspecten bij langs te gaan? Dit is een 'informatieve' site tenslotte. Een algemene opmerking zegt niet veel, immers.