Kenwood KMM-204

JVC KD-DB902BT 1DIN USB/CD-Autoradio met ingebouwde Bluetooth & digitale DAB+ radio

8,6 (22)
Bekijk alle Autoradio's

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Kenwood KMM-204 op Kieskeurig.be.

Kanis 19-07-2018

Vol geluid

Geschreven voor: Kenwood KMM-204

Mijn oude jvc was kapot gegaan dus een nieuwe gekocht en op advies van de verkoper niet opnieuw een jvc halen maar kenwood of pioneer.
Uiteindelijk voor kenwood gegaan maar heb er geen spijt van, dacht eerst dat er slechte speakers in de auto zat maar deze radio maakt het goed wat een heerlijk vol geluid, en de instellingen die je zelf kunt doen om je eigen smaak te creeeren super.
Raad hem iedereen aan slecht geluid in je auto koop geen nieuwe speakers koop deze radio je zult horen hoe vol het geluid is.

Pluspunten

• Vol geluid
  • Veel instellingen

Minpunten

• Niet

Bredalex 11-06-2019

Geweldige autoradio

Geschreven voor: Kenwood KMM-204

Deze autoradio heeft een perfect geluid in de auto en de bediening is heel makkelijk. Werk makkelijk met mijn samsung s9 toestel samen.

Pluspunten

• Handig systeem
  • Goed geluid
  • Makkelijk met je mobiel

Minpunten

Frans 11-08-2018

Helder scherm

Geschreven voor: Kenwood KMM-204

Simpel apparaat, heldere display. was alleen even zoeken naar functie linkertoetsen. Makkelijk aan te sluiten