JVC KD-DB98BT - Reviews

USB-aansluiting
Bluetooth
Kleuren
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Ratje57 22-02-2018

Perfect in één Woord

De meest merken en modellen waren naar mijn mening te opzichtig.
De radio integreert mooi in het dashboard, zeker als je voor de Groene verlichting in gedimde stand kiest erg chique.
Instelling van de menu's vraagt wel wat gewenning maar is goed te doen.
Op de achterzijde aansluitingen voor extra boxen en eindversterker.
Kortom: op alle fronten een aanrader.

Pluspunten

• Stijlvol ontwerp
  • Uitzonderlijk functioneel
  • Hoogwaardige bouw
  • Goede geluidskwaliteit 4x50 watt
  • Gunstige prijs-kwaliteit verhouding

Minpunten

• Bijbehorende app kan beter
  • Afkortingen in de handleiding
  • Geen opbergdoosje

Jan Hubert 17-07-2017

Strak ontwerp; mooi gemaakt; uiterst functioneel

Ik zocht een autoradio met aux ingang of Bluetooth om muziek van de mobiele telefoon te kunnen afspelen. De meest merken en modellen waren naar mijn mening te opzichtig. Eén model stak er echter met kop en schouders bovenuit: de JVC KD-DB98BT, een model waar ook DAB+ ontvangst aanwezig is. De radio integreert mooi in het dashboard, zeker als je voor de blauwe verlichting in gedimde stand kiest erg chique. Instelling van de menu's vraagt wel wat gewenning maar is goed te doen. De iPod Classic kan niet via de menu's worden bediend, maar via de mini-jack werkt alles uitstekend. De ontvangst en geluidskwaliteit van DAB+ is een eyeopener, de automatische switch tussen FM en DAB+ ongekend. Op de achterzijde aansluitingen voor extra boxen en eindversterker. Kortom: op alle fronten een aanrader.

Pluspunten

• Stijlvol ontwerp
  • Uitzonderlijk functioneel
  • Hoogwaardige bouw
  • Goede geluidskwaliteit
  • Gunstige prijs-kwaliteit verhouding

Minpunten

• Bijbehorende app kan beter
  • Afkortingen in de handleiding