JVC KD-X441DBT - Reviews

USB-aansluiting
Bluetooth
Kleuren
zwart

Beoordeling op basis van 24 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Rico 28-04-2017

Veel mogelijkhede, geweldig geluid

Aangezien ik aan een nieuwe autoradio toe was, op internet gezocht wat er inmiddels allemaal te koop is. DAB+ was een van de eisen maar de prijs moest wel een beetje redelijk blijven. Gezien mijn eerdere (goede) ervaringen bij terecht gekomen. De KD-X441DBT leek mij wel wat en een grote webwinkel uit Rotterdam bleek nog eens een leuke aanbieding te hebben.
De radio was snel ingebouwd en ook de DAB+ antenne was snel geplaatst.
Het geluid is geweldig. Veel instelmogelijkheden v.w.b. het geluid met presets of eigen instelling. Verlichting is geheel naar eigen smaak aan te passen, voor zowel overdag als 's-avonds. Apart in te stellen kleur voor als de telefoon gebruikt wordt. Bluetooth werkt perfect met 2 telefoons tegelijk aangesloten. Gesprekken zijn duidelijk aan beide kanten van de verbinding. Middels de volume (draaiknop) wandel je zo door het telefoonboek van je telefoon. Ook is het mogelijk om muziek via Bluetooth of aux-kabeltje via de radio af te spelen, of vanaf een usb-stick.
Dat er geen CD's meer in kunnen is gezien de andere mogelijkheden geen gemis, bovendien heb je dan geen losse cd's meer in de auto rondslingeren.
wat mij betreft een perfect apparaat.

Pluspunten

• vele instelmogelijkheden
  • DAB+

Alain 13-01-2018

Ondanks het feit dat ik deze radio pas kort geleden heb aangeschaft zijn de eerst indrukken zeer positief. Mooi design en een goed geluid.

• Geluid

Jan 07-01-2018

Handig met je APP te besturen

Toch Prijs prestatie verhouding . Alle functies zitten er in zelfs instellen speaker grootte en formaat auto om de juiste omgeving in te stellen . Carkit optie was de doorslag maar je krijg veel meer optie er bij zoals kleur instellingen play list telefoon dat ook via de app instellen, TOP

FAlgra 29-12-2017

Onbegrensde mogelijkheden!

Na uitvoerige bestudering van alle kenmerken heeeeeel veel autoradio's wist ik wat ik zeker in een autoradio wilde:
- DAB+
- BT audio
- Telefoonaansluiting
- Instelbaar display
- Remote (middels android of ios)
- Minimaal 4 x 20 watt

En daarnaast tussen de 100 en 150 euro

Uiteindelijk bleven er maar een paar keuzes/merken over. Een extra front USB, een bekabelde microfoon voor telefoongesprekken en de uitgebreide klank/equalizer instellingen gaven de doorslag voor de aanschaf van de KD-X441dbt

NB: Vergeet geen DAB (raam-) antenne (mee) te bestellen!

Pluspunten

• Verlichting goed aanpassen bij dashboard
  • Geluid!

Minpunten

• Heel veel opties

Smietzer 27-12-2017

Prachtige Radio! met DAB+

Prachtige vormgegeven radio met een makkelijk bedienbare interface.

makkelijke te installeren DAB+ antenne en handsfree microfoon.

zeer tevreden met de werking ennhet geluid.
muziek afspelen vanaf een bluetooth apparaat(telefoon) in 2 klikken

Pluspunten

• makkelijke bedienbaar
  • goede prijs

Sharon 27-12-2017
  • Product gekregen

Fijne autoradio

Een mooi kerstcadeau om te krijgen. Het kost eventjes wat tijd om de radio in te stellen, maar het is zeker de moeite waard. Deze JVC biedt een fantastische geluidskwaliteit en is te koppelen met een smartphone door middel van Bluetooth, voor mij is dit een groot voordeel! Met deze radio kan tevens ook gebeld worden wanneer de mic aangesloten wordt, dit werkt erg eenvoudig en ook hiervan is de geluidskwaliteit goed in te stellen. De kleuren die de JVC aan kan nemen, maken het leuk en overzichtelijk wat je aan het doen bent; dagkleuren, nachtkleuren, menukleuren en belkleuren, alles is mogelijk en geheel zelf in te stellen.

In het kort, dit is echt een super fijne autoradio, ik ben er super blij mee! Voor mij was dit een fantastisch kerstcadeau!

Pluspunten

• Instelbare LED kleuren
  • Super goede geluidskwaliteit

G. 16-12-2017

Mooie radio, goed geluid

Ik wilde een autoradio met dab+ en bluetooth voor de telefoon.
Deze radio is heel gemakkelijk aan te sluiten.
Bluetooth werkt goed.
Het geluid is perfect.
DAB+ werkt goed met de bijgeleverde dab+ raamantenne

Pluspunten

• Gemakkelijk aan te sluiten
  • Mooi geluid
  • Bluetooth werkt uitstekend

Minpunten

• er is geen doosje bij voor het afneembaar frontje

Ferry 11-12-2017

prima DAB autoradio met alles erop en eraan

Goede DAB+ radio
connectie met Iphone en android
compleet pakket met iso adapter demontage pennen microfoon.

dab antenne kreeg ik er los bij maar dat is niet standaard.

ter vervanging van een clarion standaard systeem. Geluid is stukken beter. connectiviteit ook. Alleen stuurbediening en aan en uit zijn minder goed afgestemd op de auto. wellicht nog een keer de rode en gele kabel verwisselen om te kijken of dat beter werkt. Voor de FM antenne moet ik nog een adapter kopen naar de standaard COAX kabel. Maar met de DAB antenne heb je die amper nodig.

De aanpasbare kleuren van het display is super.

Pluspunten

• DAB
  • meerkleurig display
  • goed vermogen

Minpunten

• geen DAB antenne meegeleverd
  • geen coax-2-3,5mm adapter voor FM antenne
  • niet optimale afstemming met stuurwielbediening
  • geen doosje voor het afneembare display

M.K. 09-12-2017

Duidelijk display met mooi geluid.

Aan het twijfelen geweest tussen een kenwood en deze JVC, echter de instelbare verlichting van het display maakte de doorslag. Mooi en duidelijk display ,erg veel mogelijkheden om van alles in te stellen , en werkt goed met de bijgeleverde DAB plakantenne. Geluid is ook super van deze radio.

Pluspunten

• display verlichting
  • bleutooth
  • instelmogelijkheden
  • audio streamen via de telefoon

Minpunten

• geen doosje voor het display

Gedalja 11-10-2017

Werkt mooi!

Deze radio geplaatst in een Corolla E11 uit 2001. Werkt naar behoren. Heel veel functies voor geluid en apparaten die je kunt aansluiten! Zit geen antenne bij!

Pluspunten

• DAB+
  • Bluetooth

Minpunten

• Geen DAB+ Antenne

Sjaak Bos 10-09-2017

goede ondersteuning van de smartphone, goed geluid

Ik heb dit product gekozen voor de mogelijkheden goede prijs en een nieuwe product, ondersteuning van 2 smartphones, controle met de smartphone en de dab ondersteuning

Pluspunten

• goed geluid
  • bediening goed

Minpunten

• beschrijving installatie dba+ antenne

Tamara 04-09-2017

Superfijne radio met goed geluid.

Mijn oude radio was aan vervanging toe en dat is nu in mijn auto te zien en vooral te horen.
Wat een heerlijke autoradio is dit. Lekker luxe met verschillende instelbare kleuren en vooral een makkelijk menu. En wat een super geluid !!
Eindelijk een hoop radiozenders, die ik tijden heb gemist, maar die ik weer haarzuiver kan ontvangen.
Al met al vind ik het een te gekke radio, met te gek geluid voor een nette prijs. Alleen met inbouwen moet je rekening houden dat je de a-stijl van je auto los moet halen omdat het antenne blokje contact moet maken met het staal.
Maar zelfs voor mij was dit de eerste keer inbouwen als vrouw zijnde goed gelukt.
Heb nog wel de rode en gele draadjes moeten kruisen, maar dit hebben ze me via de klantenservice goed uitgelegd. Alles werkt nu op en top naar behoren;-)

Pluspunten

• Goed geluid

Theo van den Broek 22-08-2017

Autoradio

Zeer gemakkelijk aan te sluiten, De goed ogende display bied vele mogelijkheden en natuurlijk zoals gewend van JVC een Geweldige Sound !!

Pluspunten

• makkelijk bedienbaar

F.K. 19-08-2017

Prima radio met mooi geluid

Ik ben bijzonder tevreden over de radio. Als DAB+ geen bereik heeft, schakelt de radio over op FM (en later weer terug). Je kunt zelf veel dingen zelf instellen, zelfs de kleur van het display.
Het geluid is goed, vooral met DAB+ radio. Een cd-speler heb ik nog niet gemist.

Alleen de installatie van de DAB+ antenne vond ik een tegenvaller. In de gebruiksaanwijzing zat geen handleiding voor het installeren van de antenne, terwijl dat juist een flinke klus is waarvoor oa de A-stijl en het handschoenenkastje verwijderd moet worden. Dat geldt trouwens voor alle DAB+ radio's, dus dat kan ik JVC niet aanrekenen.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Veel opties

Minpunten

• Installatie antenne
  • kleine knopjes

Sven 09-08-2017

Top radio met DAB+

top radio specifiek met DAB+ functie doet precies wat het moet doen.
gemakkelijke installatie en bediening

Pluspunten

• gemakkelijke bediening
  • goed geluid

Lizette 03-08-2017

Fijne autoradio KD-X441DBT

Gemakkelijk te installeren in de auto, geluid is top en er zitten voldoende opties op (wo DAB+ en handsfree bellen). Zoals gewend van JVC trouwens!

Jan 11-07-2017

geweldig geluid

Radio luisteren via DAB+ ,dan wil je nooit meer terug naar FM, wat een mooi geluid . Simpel te installeren zowel de DAB+ antenne als de radio zelf .Top radio !!!

Pluspunten

• geweldig geluid
  • makkelijk te installeren

Minpunten

• iets te kleine voorkeuzetoetsen

Peter 26-06-2017

Helder geluid.

Mooi geluid en de BT verbinding met bellen is perfect. Ook de service was goed want ik kreeg zonder problemen een nieuwe microoon toegestuurd want ik wilde niet alles terugsturen omdat alleen de microfoon niet werkte.

Ikke 24-06-2017

Super radio

Het is een super radio
Veel mogelijkheden ,gemakkelijk in gebruik,perfct werkende en goed verstaanbare carkit,
kleur verlichting zelf in te stellen.
dab+ werkt ook prima en veel fantastische extra zenders die je op fm niet aan kunt zoals Arrow,radio10 60-70 , Qmusic nonstop en nog veel meer

Pluspunten

• goed geluid
  • goede carkit
  • veel zenders
  • veel instelmogelijkheden

H. Dogger 18-06-2017

telefoon met bluetooth makkelijk te installeren.

ik heb dit product gekozen omdat, in de 1e plaats mooi vindt, bluetooth heeft en de kers op de taart DAB+ heeft. alleen... ondanks de tip van jvc dat je je frontje moet verwijderen tegen diefstal, leveren ze er geen opberg doosje voor je frontje bij. kijk da's nou jammer

Pluspunten

• bluetooth
  • dab+
  • mooie vormgeving
  • makkelijk te bedienen

Minpunten

• geen opberg doosje voor je frontje. jamme