JVC KD-X342BT - Reviews

USB-aansluiting
Bluetooth
Kleuren
zwart

Beoordeling op basis van 7 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Weender 15-10-2017

Geweldige autoradio met handsfree telefoonfunctie.

Geweldige autoradio voor weinig geld. dus een hele goede prijs-prestatieverhouding. Speciaal gekocht voor de handsfree telefoonfunctie en muziekafspeelmogelijkheden in ons tweede 20 jaar oude fiatje.

Pluspunten

• Eenvoudig zelf in te bouwen
  • Prima geluid
  • Heel veel instelmogelijheden

P de Jonge 07-10-2017

Mooi apparaat

Mooie radio, voor in je auto. Eenvoudige aansluiting, geluid is heel goed. Bedieningsknoppen voelen goed aan.
Kortom, een leuke radio, die het goed doet en niet zo veel kost.

Pluspunten

• duidelijke display
  • aparte microfoon

Martie 01-07-2017

Makkelijk bedienbaar, goed geluid ook voor handfree bellen

Gekocht ter vervanging van een VDO Dayton MS4200, alleen qua geluid al een verschil. Eenvoudig te bedienen met veel mogelijkheden.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Veel mogelijkheden

Minpunten

• ietwat fragiele opklikbare rand

Loek Klein 26-05-2017

Uitgebreide opties en goed geluid voor weinig geld

Wou radio met Bluetooth voor Spotify zodat je altijd up-to-date muziek zonder praten bij je heb en natuurlijk radiozenders als je wel zin heb in luisteren naar news en praat programma's maar de radio kan zoveel meer zoals telefoon opnemen, bellen zit microfoon bij en met eurostekker in 5 min aangesloten en geplaatst, contacten oproepen en ga zo maar door. Beeld instellingen zijn ook uitgebreid en alle belangrijke functie zijn snel bereikbaar, USB is ook handig niet alleen voor opslag maar ook voor opladen telefoon en radio bediening via telefoon.
Hij is zeer uitgebreid,heb hem 2 dagen en blijf nog steeds functies tegenkomen. Enige nadeel tot nu toe geen Nederlandse taal en geen verschillende kleuren display zodat je kan kiezen, maar niet vervelend maar daar in tegen geen opbergdoosje heel vervelend tegen diefstal wil je je frontje meenemen maar zonder doosje gaat het geheid beschadigen en dat is zonde van de mooie radio. Al met al zeer tevreden.

Pluspunten

• Veel functie
  • Goed geluid
  • Goede prijs verhouding

Minpunten

• Geen opbergdoosje
  • Nederlandse taal
  • Verschillende kleuren display

hans 04-06-2017

ik weet niet waar je de radio hebt gekocht, maar in de doos hoort ook een Nederlands handleiding te zitten, als het goed is zitten er twee boekjes bij en op een daarvan staat als eerste de Nederlandse taal, vind je die niet kijk dan op JVC.nl en download daar de Nederlandse handleiding.
Hans.

Jan 14-05-2017

Lekker geluid

Radio doet wat er op de doos staat, makkelijk te installeren. BT koppeling gaat ook erg makkelijk. Geluid met bellen en muziek is super en het display is ook duidelijk. Radio is compatibel met IPhone.

Pluspunten

• Kleine inbouw maat
  • Goed geluid

Lizanne 12-05-2017

Goede radio

Goede radio, simpele bediening en mooi geluid
Bluetooth en USB werken prima. Mooie zware bass tijdens het afspelen van muziek

Minpunten

• geen hoesje voor frontje

Bjorn 28-03-2017

Dhr B de Best

Simpel en makkelijk te bedienen... Plug and play! Mobiel koppelen met radio is peulenschil. Zelfs draadloos bellen is een optie.