JVC KD-DB97BT - Reviews

USB-aansluiting
Bluetooth

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 37 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

HUGO 04-12-2016

Mooie radio

Er zit alles op wat je nodig heb. van een radio met deze prijsklasse.makkelijk te bedienen mooi uitzicht en DAB antenne gratis.Ik ben er zeer tevreden mee.

Pluspunten

• Mooi uitzicht
  • Gebruiksgemak
  • Goede afwerking
  • Alles zit er bij

Minpunten

• nul
  • nul

Richard 29-10-2017

Radio

Prima radio
Schakelt over op dab+
Instellingen eenvoudig.
Nog geen min punten gevonden.
Maak wel gebruik van een externe antenne. Zorg ervoor dat deze goed aard

CAMPERAAR 21-05-2016

TOP autoradio

Deze radio doet gewoon wat het belooft....makkelijk in gebruik en een perfect resultaat! Vooral de dab+ is fantastisch, eindelijk geen storing meer tijdens het rijden!...en handsfree telefoneren is ook geweldig!

Frans Visser 26-03-2016

Fantastisch apparaat

sinds een week de autoradio in gebruik ingebouwd in onze nieuwe camper. De geluidskwaliteit (vooral in DAB+) is fantastisch. We hebben uiteraard ook uitstekende luidsprekers.

MD 02-06-2018

Fijne autoradio!

Prettige radio, prima ontvangst handsfree bellen, streamen draadloos vanaf spotify gemakkelijk en soepel. Kwaliteit DAB+ radio is prachtig. Ruime keuze aan zenders, zeer aan te raden. Even puzzelen, maar het menu heb je zo door.

Pluspunten

• DAB+
  • Handsfree bellen

Micky 16-05-2018

Super blij met mijn nieuw autoradio

Top autoradio voor die prijs, overzichtelijk, makkelijk in te bouwen. zelfs de DAB+ die nog niet naar behoren is bevestigd doet het al top. Echt een aanrader

Pluspunten

• overzichtelijk
  • mooi

Minpunten

• draaiknop iets te groot, maar te doen

Guus 10-05-2018

Werkt makkelijk en ziet er netjes uit.

De radio geeft goed geluid en is makkelijk in gebruik. Je slaat makkeijk je favoriete zenders op en door de dab plus. Heb je ook er mooi en vol geluid. Ook de dag en nacht instelling voor de verlichting is erg handig. Zo word je nooit verblind door je radio verlichting.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik.
  • Mooi design.
  • Goed geluid.

agrifoglio 18-04-2018

DAB+ autoradio

Na goed lezen van de gebruiksaanwijzing, was de instelling van de radio snel en eenvoudig te doen.
Ik ben bijzonder tevreden over het eenvoudige inbouwen, de geluidskwaliteit en de bediening van de radio.

Pluspunten

• geluidskwaliteit
  • bediening

cenneke 14-02-2018

geweldig apparaat

Gekocht voor DAB en Bluetooth en helemaal tevreden top aansluiten ging ook makkelijk,
ook mijn telefoon koppelen fluitje van een cent .

André 20-12-2017

Enorm veel mogelijkheden

Dit apparaat heeft te veel opties om op te noemen. Ik was sceptisch over de DAB+, maar het is het kleine extra bedrag zeker waard. De geluidskwaliteit is zeer goed. De hoeveelheid zenders is overweldigend. De spraak van de carkit is helder en duidelijk en zonder veel achtergrondgeluid. De geluidskwaliteit van de muziek is natuurlijk erg afhankelijk van de ingebouwde luidsprekers. Aan de JVC radio zal het niet liggen.
De USB oplaadfunctie en muziek afspelen via bluetooth vanaf de telefoon is handig.
Het inbouwen is voor een beetje handig iemand goed te doen. De microfoon heb ik voor de tellers en achter het stuur zitten.
Eerdere ervaring met JVC autoradio's is dat ze heel degelijk en betrouwbaar zijn (twee exemplaren van 9 en 11 jaar oud werkten tot de verkoop nog 100% goed). Ik verwacht bij deze niet anders.
Het enige nadeel van het apparaat is dat de bediening niet heel intuïtief is en de toetsen niet overzichtelijk gegroepeerd zijn. Vormgeving gaat helaas voor functie.

Pluspunten

• Veel muziekbronnen w.o. DAB+
  • Mooi apparaat
  • Goede kwaliteit telefonie
  • Genoeg vermogen voor normaal gebruik
  • Aansluitmogelijkheid voor subwoofer

Minpunten

• Bediening niet intuïtief

Jenny van Haastert 17-11-2017

Goede display ,makkelijk instelbaar.

Kwaliteit/ prijsverhouding is goed.
Mooi geluid via DAB radio
Gemakkelijk te Monteren.
Blue tooth werkt goed

Ron 24-06-2017

Compleet voor goede prijs.

Goed geluid, makkelijk in te stellen, gemaakt zoals het bedoelt is als goede autoradio. Alleen jammer als je bij BCc vrasgt moet er een antenne bij hoeft dat niet speciaal, dit is dus niet zo voor goed ontvangst kan een goede raamantenne volstaan, mits geplaatst op een goede plek bv midden bovenin bij achter de spiegel.

Pluspunten

• Installeren
  • Geluid
  • Ontvangst

Minpunten

• Neem geschikte antenne erbij (mits nodig)

atmvoo 11-04-2017

fraai design,goed geluid

Na enige tijd op het alwetende internet heb ik deze radio aangeschaft.
de voorwaarden waar het apparaat aan moet voldoen ware oa een cd speler, dab en geschikt voor de meest gebruikte bestandstypen.
Het enige wat niet bijgeleverd is en dat vind ik voor een speler uit de topklasse een flater van jewelste, is een dab antenne. Nu zijn er misschien wel aanbieders die dit er bij leveren, maar naar mijn mening moet dit door jvc standaard bij geleverd worden.

Het aansluiten was verder kinderspel en het instellen van de zenders ging ook zonder gebruiksaanwijzing snel en eenvoudig. iets lastiger was het doorgronden van BT, maar ook dat lukte zonder gebruiksaanwijzing.
wil je echter alle mogelijkheden doorlopen dan heb je deze uiteindelijk echt wel nodig.
waar het uiteindelijk omgaat is de geluidskwaliteit en daar zijn wel een paar voorwaarden aan verbonden, uiteraard goede luidsprekers maar ook een goede antenne. overal is het een open klinkende, met veel details , radiospeler en met name met digitale bronnen zoals cd of losless audioformaten overtuigen.
ik kan het apparaat zeker aanbevelen, maar zorg ervoor dat je een dab antenne er bij krijgt voor dat geld, want goedkoop is het niet

Pluspunten

• geluidskwaliteit
  • bediening

Minpunten

• geen dab antenne bij geleverd
  • duur

Martin Griffioen 09-04-2017

Perfecte radio

Mooie autoradio, makkelijk te installeren. Handleiding duidelijk en makkelijk uit te voeren.
Bluetooth was een fluitje van een cent, twee smartfoons aangemeld zonder problemen.

Pluspunten

• Zeer mooi geluid,
  • Dab + werkt perfect

Bart 09-03-2017

Kwaliteit, instelling en werking JVC KD-DB97BT

Sinds mijn zoon een JVC radio in zijn auto heeft geplaatst en hier zeer over te spreken was heb ik voor mijn vrouw ook een JVC KD-DB97BT aangeschaft. Over de kwaliteit ben ik zeer te spreken. Mooie afwerking en uitstraling. De instelling van allen mogelijkheden heeft voor mij wel wat werk gekost maar ben met veel geduld er uit gekomen. Wil je het goed doen moet je wel je tijd er voor nemen om later geen teleurstelling te hebben. De werking is perfect en makkelijk als je eenmaal weet wat je moet doen voor het bedienen van de telefoon, DAB en dergelijke.
Al met al een prima toestel waar mijn vrouw veel plezier aan zal beleven

Pluspunten

• DAB
  • Prijs/Kwaliteit

Minpunten

• Nog geen gevonden

T. vd Hurk 15-02-2017

Goede prijs kwaliteit verhouding

Een goede radio met een uitstekend geluid.
Voldoende opties om veilig en ontspannen naar de radio te luisteren als je op de weg zit.

Pluspunten

• goed geluid
  • makkelijke bediening
  • Hands Free optie

Minpunten

• Geen DAB Antenne mee geleverd gekregen

Suzuko Wagon R 11-02-2017

Compleet geleverd met DAB+ raam antenne

Eenvoudig in te bouwen , goede bluetooth voor handsfree bellen met extra microfoon.
Montage handleiding van plak DAB+ antenne had beter gemogen , gelukkig bood een Zeedse Youtuber uitkomst

Pluspunten

• FM en DAB+
  • Handsfree

Minpunten

• Instructie plakantenne

Kanokarn 04-02-2017

Top klasse radio

geweldige ontvangst en twee telefoons te koppelen, duidelijke gebruiksaanwijzing en eenvoudig in gebruik te nemen

Pluspunten

• meerkleuren display
  • bluetooth

quint 20-01-2017

super radio

zojuist de JVC DB97BT aangeschaft en geïnstalleerd. Het ging gemakkelijk en een super geluid. helemaal top

Olav 24-12-2016

Veelzijdige autoradio

Veelzijdige DAB+ radio. Storingsvrije CD-kwaliteit en carkit d.m.v. Bluetoothverbinding met 2 telefoons en meegeleverd microfoontje. Veel instelmogelijkheden voor bijvoorbeeld equalizer. Aanrader!

Pluspunten

• DAB+ storingsvrije CD-kwaliteit
  • Veelzijdigheid
  • Carkit met microfoontje

Minpunten

• Verwijderen frontje gaat soms lastig