JVC KD-DB97BT - Reviews

Bluetooth

8,9

HUGO 04-12-2016 Product half jaar of langer in bezit

Mooie radio

Er zit alles op wat je nodig heb. van een radio met deze prijsklasse.makkelijk te bedienen mooi uitzicht en DAB antenne gratis.Ik ben er zeer tevreden mee.

Pluspunten

• Mooi uitzicht
  • Gebruiksgemak
  • Goede afwerking
  • Alles zit er bij

Minpunten

• nul
  • nul

Rogier 05-11-2016 Product paar dagen in bezit

goed met Iphone, inclusief streaming en Siri, goede DAB+

Mooi Geluid, DAB+ werkt goed, streaming en SIRI werken handig. LED multicolor is mooi en geluid is goed. prima product!

Pluspunten

• IPhone support
  • Geluid

Minpunten

• beugels om radio uit dashboard te halen
  • Geen gebruiksaanwijzing bij Antenne

Kim 03-11-2016 Product paar weken in bezit

Toffe instelbare kleuren, lekker geluid, uitgebreid menu.

Fijne radio met Dab+, Fm ontvangst niet optimaal, snoeren van losse microfoon en dab+antenne moet je ergens wegwerken, volumedraaiknop mag sneller reageren wat mij betreft, uitgebreid menu dat mbv boekje vlot duidelijk wordt, antennestekker zit te los in antenne aansluiting dus vastgeplakt, toetskleuren naar wens instelbaar maar helaas is dag/nacht stand gekoppeld aan verlichting uit/aan zodat ik altijd nachtstand heb. Jammer!

Pluspunten

• Toetskleurkeuze geheel instelbaar
  • Dab+ ontvangst goed in stad
  • Uitgebreid menu

Minpunten

• Dag/nachtkleur gekoppeld aan verlichting uit/aan.
  • Antenne aansluiting te los voor stekker
  • Geen montagebeschrijving bij (gratis)dab+ antenne

Peter Hellemond 31-10-2016 Product paar maanden in bezit

Autoradio met bedieningsgemak en veel mogelijkheden

Radio met mooie vormgeving, bediening duidelijk en gemakkelijk, handleiding heb ik niet nodig gehad, wel even doorgenomen natuurlijk. Veel muziek mogelijkheden, analoge en digitale radio, CD, USB en Aux aansluiting. DAB+ is een aanwinst veel beter dan de FM. Geluid is goed in te stellen naar eigen voorkeur door de vele mogelijkheden. Ook de geïntegreerde carkit is prettig. Kortom dit is voor mij de juiste keuze geweest en ik kan hem ieder aanbevelen. Kwaliteit welke ik van JVC gewend ben.
Het enige minpunt was het monteren van de meegeleverde Kenwood DAB+ antenne. Hier zat niet echt een duidelijke handleiding bij. Montage vereist enige handigheid en aandacht. Op internet is gelukkig wel wat te vinden.

Pluspunten

• bedieningsgemak
  • mogelijkheden
  • geluidskwaliteit
  • layout

Minpunten

• montage DAB+ antenne

Henk G 30-10-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne DAB+ autoradio

Deze radio heeft dab+ en bluetooth enorm veel mogelijkheden qua ontvangst en instellingen ( variabele color Led, Hand free , Loudness en boost.

Pluspunten

• DAB+
  • Handfree bellen

Minpunten

• veel mogelijkheden lastig snel in te stellen

Arnold Kes 28-10-2016 Product paar weken in bezit

Erg uitgebreid multimedia-kwaliteits-speler

Voor mijn nieuwe auto (2006) wilde ik een andere tuner kopen, met mp3 en cd's. Ik wil nog 10 jaar met mijn auto rijden, en ook al die tijd lekker muziek kunnen luisteren.
Ik koos dit model met DAB+, vanwege relatief gunstig prijsniveau, er was nl. ook een Pioneer/Kenwood.
Alles klinkt erg goed, ik heb de radio nu al enkele dagen kunnen gebruiken, alleen de USB-nog niet kunnen testen.
Een minpunt wil ik noemen voor 2 zaken: de Volume-knop/ook mute (erg handig) is niet snel te bedienen. Hij is prachtig, degelijk, maar je kunt er meer functies mee bedienen, je moet dus eerst de knoppen beetpakken en hem niet indrukken (per ongeluk), en dan draaien.
Dan als 2e een 'klacht', die hopelijk is op te lossen. Ik moet JVC hierover nog contacten.
Wanneer ik FM-radio luister, en geniet vd RDS-info, en het geluid natuurlijk, ziet de JVC plots dat die zender ook beschikbaar is in DAB+ ..
Dan schakelt 'ie over naar DAB+, en na weergeven vd zender, bijv. WEST (radio West) - dat weet 'ie' dus, toont het display "NO TEXT".
Nu weet ik ondertussen welk knopje er is voor display, en je kunt dit dus oplossen, maar graag wil ik de keuze hebben of ik de automatische switch (naar DAB+) wil hebben aanstaan, of niet ..
Het apparaat is erg uitvoerig, met voor sommigen teveel instelmogelijkheden, maar ik verwacht hier vele jaren (10) met plezier van te genieten.
Bluetooth koppelen gaat erg eenvoudig, belvolume is instelbaar, en zeker als u Apple-producten heeft, is dit een pre, want er is een 'map voor I-music ingebouwd, al heb ik hier nog niets mee gedaan.
Display-kleuren ook instelbaar dag/nacht/intensiteit !!!

Pluspunten

• Zeer uitvoerig
  • DAB+
  • Carkit / Bluetooth

Minpunten

• Zoveel opties maakt het soms ingewikkeld bedienen
  • Haat/Liefde-verhouding met mooie volumeknop
  • Kan autom. switch naar DAB+ worden uitgezet?

John 13-10-2016 Product paar dagen in bezit

eenvoudige bediening

Zeer goed apparaat. zeker gezien de prijs.
Eenvoudige bediening.
Zeer goede ontvangst.
Een aanrader.

Hessel 07-10-2016 Product paar dagen in bezit

Veel mogelijkheden, geweldig geluidj

Ik zocht een dab+ radio en vondt deze JVC radio als besre getest. Na de instalatie was ik verrast hoe eenvoudig deze te bedienen is t.o.v. Mijn vorige Pioneer. Ook het kraakvrije geluid van dab+ was geweldig. Geen nadelen kunnen vinden zover.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Helder geluid

M. van Burken 06-10-2016 Product paar weken in bezit

zeer complete radio met goede geluidskwaliteit

Radio is makkelijk te bedienen, heeft een goede kwaliteit carkit door externe microfoon en via Bluetooth muziek afspelen van telefoon werkt vlekkeloos

Zeer veel functies, vooral de Bluetooth functies zijn fijn.
Hij werkt overzichtelijk en vrij makkelijk in te stellen

Pluspunten

• dab geluidskwaliteit
  • carkit door externe microfoon

Minpunten

• standaard zonder dab+ antenne

Andy 24-09-2016 Product paar dagen in bezit

goede prijs kwaliteit

autoradio van goede kwaliteit. makkelijk te installeren en microfoon werkt goed.
Makkelijk in gebruik en ook goede ontvangst van de Dab+.
Een aanrader.

Pluspunten

• makkelijke installatie
  • goede ontvangst Dab+
  • Mooie display

Minpunten

• zoeken naar instellingen

JVC-97 18-08-2016 Product paar dagen in bezit

Uitstekende radio

Ik beveel dit product zeker aan. Het is gebruiksvriendelijk in alle opzichten. Handsfree bellen is goed. Geluidskwaliteit is zuiver.

Jack Brands 10-07-2016 Product paar weken in bezit

Geweldige Radio

9,6
Een geweldige radio voor een zeer schappelijke prijs, gezien de mogelijkheden.Ik ben uitermate tevreden over het geluid, en het gebruiksgemak.Kortom zeker kopen.

JvD 07-07-2016 Product paar dagen in bezit

Pracht apparaat!

Heb de radio er net een paar dagen inzitten, maar ben enorm tevreden. Mooi helder geluid, en diepe bassen, hele vooruitgang met de Pioneer die ik had. Ook de eenvoud waarmee mijn iPhone gepaired kan worden, en ik de muziek op mn iPhone kan afspelen was een aangename verassing. Niet op aan te merken, echt een aanrader!

ronmar73 29-06-2016 Product paar dagen in bezit

geweldig veel mogelijkheden en optie's!

ik heb pas deze JVC KD-DB97BT car audio aangeschaft omdat ik wilde genieten van DAB digitale radio en ik wilde hem gebruiken om hand free te kunnen bellen in de auto. radio heeft ongelofelijk veel mogelijkheden en opties maar wel duidelijk en gemakkelijk in te stellen en te bedienen. enige nadeel vind ik bij een wat duurder model zou je verwachten dat de DAB antenne erbij word geleverd en een opbergdoosje voor het frontje zat er ook niet bij!

H van eijck 21-06-2016 Product paar dagen in bezit

Gave en mooie radio met dab voor een zeer mooi geluid

Ik ben maar een jvc auto radio gegaan voor het prijs qualitijd verschil met anderen merken ik deze branche ook omdat ik bij coolblue er een gratis dab antenne bij heb gekregen en een USB 8 gigabeit erbij heb gekregen voor de prijs

Jordi van Kouteren 18-06-2016 Product paar dagen in bezit

Heel complete radio; erg veel mogelijkheden!

Erg veel mogelijkheden om in te stellen, heel complete radio. Je kunt zelf de kleur van het display helemaal instellen. Ook qua geluid zijn er vele opties mogelijk om in stellen.Digitale radio geeft veel beter geluid.

CAMPERAAR 21-05-2016 Product paar dagen in bezit

TOP autoradio

Deze radio doet gewoon wat het belooft....makkelijk in gebruik en een perfect resultaat! Vooral de dab+ is fantastisch, eindelijk geen storing meer tijdens het rijden!...en handsfree telefoneren is ook geweldig!

Klasse autoradio 19-05-2016 Product paar dagen in bezit

Klasse autoradio .

Zeer goede autoradio , makkelijk te bedienen , goed geluid , prijs vindt ik persoonlijk iets aan de hoge kant maar tja dan heb je wel een goede nietwaar? dus conclusie? Ik ben er zeer content mee.

Frans Visser 26-03-2016 Product paar dagen in bezit

Fantastisch apparaat

sinds een week de autoradio in gebruik ingebouwd in onze nieuwe camper. De geluidskwaliteit (vooral in DAB+) is fantastisch. We hebben uiteraard ook uitstekende luidsprekers.

Johnny1967 20-03-2016 Product paar dagen in bezit

DAB autoradio KD-DB97BT

Prima radio met goed geluid en veel mogelijkheden. Alleen jammer dat je pas bij het monteren ziet dat je een aparte DAB antenne nodig hebt.