JVC KD-R871BT - Reviews

Best Reviewed januari 2017
USB-aansluiting
Bluetooth

Roelof 22-06-2016 Product paar dagen in bezit

Goede autoradio voor een betaalbare prijs.

Heb deze radio nu een week in bezit, en ben er reuze tevreden mee.
Vele opties die gemakkelijk zijn voor het luisteren naar muziek en handsfree bellen.
Een probleem die ik heb bij het bellen is dat als ik bel (of word gebeld) staat het geluid op 27, en ik kan het niet harder/zachter zetten.
Ook niet tijdens het bellen de volumeknop zachter zetten (zoals in boekje staat)
Weet iemand daar een oplossing voor?

Roelof 25-06-2016

Probleem inmiddels verholpen.

Mikey A 22-02-2017 Product paar weken in bezit

Wat een heerlijke radio voor in de auto

Ik heb dit product gekocht omdat mijn oem radio niet voldeed aan me wensen zoals een versterker output voor subwoofer front en rear speakers... dit is met deze radio helemaal opgelost!!!
De instellingen waren in het begin even wennen maar dat is natuurlijk volledig normaal als je niets gewent bent.
De prijs is goed te noemen voor wat je krijgt

Het enige wat mij tegen viel was dat er geen hoesje voor het afneembaar front bij de radio aanwezig was vandaar een cijfer 9

Pluspunten

• Goed geluid
  • Betaalbaar

Minpunten

• Geen afneembaarfront hoesje

Christiaan 28-10-2016 Product paar dagen in bezit

radio,telefoon,cd-speler,bluetooth en veel meer

top handig goed te programmeren autoradio met alles er op en aan.
inclusief externe microfoon voor de tel. functie.
De microfoon doet het goed.

Pluspunten

• eq goed af te stellen
  • kabels voor aan te sluiten

Review uit Enschede 27-10-2016 Product paar dagen in bezit

Goede keus

Verwachtingen zijn zoals eerdere reviews goed.
Installatie van het apparaat is Plug en Play.
Design komt goed tot zijn recht in mijn auto.
Veel mogelijkheden voor wat je ervoor moet betalen.

Pluspunten

• Geluid
  • Prijs/kwaliteits verhouding
  • Makkelijk in te bouwen

Stammie 25-10-2016 Product paar dagen in bezit

Eindelijk een Bluetooth (BT) autoradio-cdspeler

Paar keer geprobeerd om een los set te kopen om IPhone te kunnen gebruiken in de auto. Beviel niet of helemaal niet. Toen gaan zoeken naar autoradio-cdspelers met BT en naar reviews/testen. Kwam uit bij de JVC KD-871BT. Het is een geweldig apparaat met heel veel instellingen en aansluitmogelijkheden. De blauwe verlichting vind ik super, maar dan moet je wel van die kleur houden als achtergrond. Vooral de instelmogelijkheden voor het geluid beviel me erg goed. De telefoonverbinding was gelijk goed. Daar heb ik geen verdere instellingen voor gedaan. Het instellen van alles vergt enige gewenning en daar heb je wel de handleiding voor nodig.

Pluspunten

• Geluid audio
  • Geluid Telefoon
  • Losse microfoon

Minpunten

• Te klein knopje om de voorkant te ontkoppelen

AWH 27-09-2016 Product paar dagen in bezit

Prijs / kwaliteit uitstekend.

Beantwoord volledig aan verwachtingen. zeer veel mogelijkheden om muziek af te spelen.
geluid is uitstekend. installatie was niet zo makkelijk, maar dat komt omdat deze radio de standaard ingebouwde Ford radio moet vervangen.

Pluspunten

• Keuzemogelijkheden
  • Uiterlijk

Minpunten

• ISO verloopstekker ipv ISO-aansluitng
  • microfoon

Bas 14-06-2016 Product paar dagen in bezit

Wel radio en cd. Geen bluetooth!!

Peugeot 206 BJ 2003. Had geen uso-verloopstekker nodig. Alles paste precies. Alleen een antenne verlengstukje gehaald bij Halford (5,95). Radio en cd werken prima. Alleen geen bluetooth. Heb alles geprobeerd (denk ik), maar ik kan niets instellen. Het display loopt steeds door. Wie helpt?

marcoes1995 07-06-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie degelijke radio

Ik had hiervoor altijd een pioneer, maar ik ga nooit meer bij JVC weg. Het geluid klinkt een stuk beter. De bas is dieper en er is meer mogelijk met de radio. Het is alleen wel even wennen met de andere lay-out maar dat went wel.

Ruud 26-02-2017 Product paar weken in bezit

mooie uitstraling door de blauwe verlichting

Ik heb voor dit product gekozen omdat het aansluit bij mijn wensen en een goede werking heeft.
Daarnaast werkt de bluetooth verbinding zeer goed in combinatie met de losse microfoon.

Pluspunten

• uitstraling
  • losse microfoon

Sybren 15-02-2017 Product paar dagen in bezit

Veelzijdige mediaplayer!

Het inbouwen had wat voeten in aarde waar flink wat tijd in zat. De handleiding had op dit punt wat uitgebreider mogen zijn. Jammer dat er tegenwoordig nog steeds papieren handleiding in tig talen bijgeleverd worden. Dat hoort tegenwoordig gewoon in PDF, ook met oog op het milieu.

Het was fijn dat de juiste ISO kabels al bijgeleverd waren, helaas had ik wel een verloopstekker nodig voor de antennekabel.

Erg prettig dat de speler zoveel functies heeft. Daar heb ik hem op uitgezocht. Dat heeft wel tot gevolg dat je voor gebruik de handleiding even moet doornemen. De interface is vervolgens snel te begrijpen. In het begin ben je soms wel aan het zoeken naar de juiste (zwak verlichte) knopjes, wat gevaarlijk is tijdens het rijden. Zodra je je weg weet op het apparaat is dat minder een probleem.

Pluspunten

• Speelt veel verschillende mediatypen af
  • Duidelijk display
  • ISO kabels bijgeleverd

Minpunten

• Extra antennekabeladapter nodig
  • Overbodig papierwerk bijgeleverd

Martin 15-02-2017 Product paar weken in bezit

Compleet en degelijke kwaliteit

Uitstekende prijs/waliteit verhouding.
De autoradio bevat voor mij alle opties die nodig zijn, bovenal ben ik blij met de Bluetooth optie. Doordat ik de music control app op mijn telefoon heb staan start mijn muziek (die op mijn smartphone staat) nu vanzelf zodra ik in de auto stap. Handsfree bellen werkt prima met en goed geluid en ik ben ook verstaanbaar door de losse bijgeleverde microfoon.
Ik heb ook gemerkt dat de radiozenders beter klinken dan op mijn oude autoradio.

Pluspunten

• Compleetheid
  • Bluetooth
  • Geluid

Minpunten

• Veel opties waardoor in het begin lastig bedienen

Matthias 13-02-2017

Geweldig radio !

Voor iedereen die nog twijfelt over deze radio zeker niet doen het is een geweldige radio met boordevol functies. Ook qua geluid afstellen is deze radio echt een topper. Het merk JVC zelf is ook 10 keer beter dan Pioneer. Hiervoor had ik een Pioneer radio deze heb ik na een maand verkocht en dan heb ik deze radio aangeschaft, nu wil ik nooit nog iets anders als JVC. Dankuwel JVC om zo een prachtige radio's te maken.

Pluspunten

• Bluetooth
  • Usb poort
  • Eq regelaar voor geluid

marc timmer 08-02-2017 Product paar dagen in bezit

Complete voordelige autoradio

Compleet, bleutooth, compatible met apple. Goede usb spanning om telefoon op te laden onderweg. goed te bedienen.

Pluspunten

• apple compatible
  • bleutooth

Diablo 04-02-2017 Product paar maanden in bezit

goed geluid

Prijs/kwaliteitverhouding is zeer goed. Geluid is prima, makkelijk te bedienen. Duidelijke omschrijving in de handleiding. Product gekozen vanwege prijs/kwaliteit aan de hand van eerdere reviews.

audiofan 02-02-2017 Product paar weken in bezit

Alleskunner

Deze radio is echt een alleskunner. Hij koppelt makkelijk en snel met 2 telefoons voor handsfree bellen. Bovendien herkent hij direct muziek op de iPhone, wat lang niet alle toestellen kunnen. Afspelen kan zowel direct via de kabel (en laadt dan ook meteen op) of draadloos via bluetooth. Het geluid is ook precies in te stellen met diverse geluidsopties waaronder uitgebreide equalizer, bass en wat digitale trucjes om het geluid wat ruimtelijker te maken zonder heel kunstmatig te worden. Het geluid heel precies instellen kun je wel een avondje voor uittrekken want het zijn heel veel menu's achter elkaar. Maar in principe doe je dat maar één keer. Tot nu toe hartstikke tevreden

Pluspunten

• makkelijk en snel bluetooth koppelen
  • directe iOS muziek support
  • veel mogelijkheden om geluid te personaliseren

Minpunten

• sommige instel-menu's zijn heel diep

JOROS 30-01-2017 Product paar dagen in bezit

perfecte radio met veel mogelijkheden

Een perfecte radio cd speler met bleuthoot voor handfree bellen. Eenvoudige montage en gemakkelijk in te stellen heeft mij maar 30 gekost om alles in te bouwen en in te stellen. Perfect geluid een echte aanrader wat mij betreft

Pluspunten

• gemakkelijke bediening
  • perfect geluid
  • Veel mogelijkheden

meuwtje067 26-01-2017 Product paar dagen in bezit

Inbouwen, een kind kan de was doen.

Ik heb al jaren een cd wisselaar van JVC in de auto, maar nu ik mijn cd's allemaal digitaal opsla heb ik geen fysieke exemplaren meer nodig. Deze liggen nu dan ook allemaal in de verkoop. Als nieuwe speler wilden ik dan ook graag een speler waar op zijn minst nog 1 cd in kon, voor het geval ik er toch nog een zou kopen en meteen wil afspelen. Verder was mijn wens bluetooth, usb aansluiting en een mooi design voor een goede prijs. Die heb ik dan getroffen met dit model. Een verloopstekkertje gekocht, oude speler er uit, nieuwe erin en spelen maar. een kind kan de was doen. Wat een prachtig geluid en een bedieningsgemak. Hier ga ik weer jaren plezier van hebben!

Pluspunten

• inbouw gemak
  • design
  • mogelijkheden
  • geluid.

Minpunten

• zou het nog niet weten

Sam 23-01-2017 Product paar weken in bezit

Zeer tevreden

Ik vindt het een prachtige autoradio hij heeft alles wat je nodig hebt de geluid is erg zuiver ik dacht dat ik moeite zou hebben met de handsfree maar dat was eigenlijk zeer makkelijk en de gesprekken zijn ook goed geen geruis heerlijk met die bleutooth optie ik ben d'r zeer tevreden mee en handig in gebruik het is zeer zeker een aanrader

Pluspunten

• alle opties zijn aanwezig
  • makkelijke installatie
  • zuiver geluid

Minpunten

• het blauwe licht is best fel

Saleh 23-01-2017 Product paar dagen in bezit

Goede kwaliteit autoradio

Ik heb gekeuzen deze product omdat ik vind als JVC als merk betrouwbaar.Ik heb gezocht een autoradio wat niet zo duur maar mooi en goede kwaliteit.
Telefoneren via de externe microfoon is heel goed, music afspelen vanaf min Iphone via de autoradio ook uitstekend.
De paring met de Iphone niet zo moeilijk, maar ik moest even nalezen de boekje van de autoradio.

Pluspunten

• Mooi kleur van de radio
  • Goed kwaliteit tijdens gesprek.
  • Goede geluidskwaliteit wanneer ik telefoneer.
  • Niet zo moelijk paring doen met de Iphone

Minpunten

• Tot nu ik heb niet gevonden.

JR 22-01-2017 Product paar dagen in bezit

Krachtige radio met vele mogelijkheden

Hele goede radio, verbind goed met bluetooth met twee telefoons tegelijk. De radio geeft goed geluid en is makkelijk te bedienen. Ook handsfree bellen via bluetooth werkt uitstekend en gaat makkelijk met opnemen en ophangen via de radio. Radio werkte na aansluiting meteen goed! Het afneembare frontje is heel licht en gemakkelijk mee te nemen.

Pluspunten

• bluetooth verbinding met twee telefoons
  • makkelijk in gebruik
  • handsfree bellen
  • duidelijk geluid