JVC KD-R671 - Reviews

4x50 watt

8,1

Serper 01-12-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi design & vormgeving

Ik vind de prijs/kwaliteit verhouding prima, heb deze met extra korting (aktie) kunnen kopen, wat het extra voordelig maakt. Het eerste wat mij opviel is het mooie design en vormgeving en de uitgebreide audio-source mogelijkheden. Qua prestaties zit het ook goed, maar dat is subjectief. JVC zit al jaren in deze tak van business, dus had ook niet anders verwacht.

Pluspunten

• prijs/kwaliteit
  • design & vormgeving
  • meerdere audio-sources

Minpunten

• alleen in zwart verkrijgbaar

BertHav 01-10-2016 Product paar dagen in bezit

Value for the money!

Prachtige en eenvoudig in te bouwen autoradio. Zeer veel functies en toch eenvoudig te bedienen. Het instellen van de functies zoals zender instellingen en de equalizer zijn een fluitje van een cent. De radio heeft zeer connectiviteitsopties, zowel voor de ingang als de uitgang. Iphones van het kroost en Android telefoons zijn eenvoudig af spelen, maar ook sd kaarten en USB sticks. Er kunnen meer weergave apparaten op aangesloten worden dan onze auto kan herbergen... Het display is mooi verlicht en de meldingen zijn duidelijk afleesbaar en informatief. Wij zijn er heel blij mee!

Pluspunten

• Android en Iphone eenvoudig af te spelen
  • robuuste mechanische constructie
  • goede gebruikersinteface
  • duidelijk display
  • een niet te missen volume knop

Minpunten

• bluetooth via een dongle

Frans131 28-09-2016 Product paar dagen in bezit

Prima radio, voor weinig geld

De radio is makkelijk te bedienen, en is zo aangesloten.
De vele extra functies die er op het apparaat zitten, maken hem zijn geld dubbel en dwars waard

Pluspunten

• android afspelen
  • ipad/iphone aansluiting

Petra 26-09-2016 Product paar dagen in bezit

Makkelijk in het gebruik

Na lang tobben met mijn vorige autoradio kwam ik de JVC KD-R671 tegen voor een zeer redelijke prijs. Eindelijk een autoradio die gewoon doet wat ie moet doen! Makkelijk in het gebruik, duidelijk afleesbaar. Beetje groot afneembaar front, maar dat is dan ook het enige nadeel.

Minpunten

• Afneembaar front is vrij groot

Kimberly van der Knaap 03-08-2016 Product paar dagen in bezit

Auto Radio receiver KD-R671

Goede geluidskwaliteit gebruiksvriendelijk zeer makkelijk aan te sluiten met de kabelboomstekkerconnector.

Verhoeven 02-07-2016 Product paar dagen in bezit

KD-R671 autoradio met CD-speler

Het viel mij bij het zoeken naar een vervanger op dat er tegenwoordig steeds minder vaak een CD-speler bij de autoradio zit. Gelukkig kwam ik de KD-R671 bij Kijkshop tegen voor 70 euro incl. CD-speler.
Dit is een mooie prijs voor een CD-speler in een auto van meer dan 12 jaar oud.
De radio is toch voorzien van de dingen die ik belangrijk vind, hoewel ik liever een groene display ipv een rode had gehad.

vm 02-07-2016 Product paar dagen in bezit

goede autoradio

Ik heb deze radio nu ca. een week in bezit. mooie en goede autoradio met de gunstige prijs. Ik heb deze autoradio voor een mooie prijs van €70 bij kijkshop gekocht

wenterse 29-06-2016 Product paar dagen in bezit

Goede aankoop!

Veel mogelijkheden op de autoradio. Ook voor Ipod, MP3, USB enz. Makkelijk in bediening, en voor te programmeren. Prima autoradio.

Weirdo 23-06-2016 Product paar dagen in bezit

jvc autoradio

7,4
Hiervoor een pioneer radio gehad,qua kwaliteit is deze jvc echt een stuk beter.
Ook de mogelijkheden zijn enorm.

perry 15-06-2016 Product paar dagen in bezit

super blij

ik heb het vandaag gekocht en ben er reuze mee, ik denk ht dat k de juiste keuze heb gemaakt. top geluid. makkelijk in gebruik. ziet er ook heel mooi uit..

Wolfman59 11-06-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldige autoradio

Ik heb deze radio voor de auto gekocht en zodra hij was aangesloten was ik helemaal overweldigd door het geweldige geluid wat er uit kwam kortom gezegd een geweldige autoradio ben blij dat ik hem heb gekocht