Kenwood KDC-BT49DAB - Reviews

Usb-aansluiting
Bluetooth
4 x 50 watt

Elisabeth 07-08-2016 Product paar dagen in bezit

Waaauuw wat een mooi geluid ??

9,6
Echt ik had veel eerder een kenwood moeten nemen, ongeloof mooi geluid. Ik snap niet waarom ik ooit zonder een kenwood in mijn auto heb kunnen luisteren naar de radio!!

Pietje 10-06-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi toestel

Geweldig radio met super geluid en mogelijkheden met super antenne gewoon gratis ik raad hem iedereen aan

AvD 31-03-2016 Product paar weken in bezit

Kenwood Autoradio KDC-BT49DAB

9,6
Ik heb nu deze kenwood KDC-BT49DAB radio enkele weken in mijn bezit.
Ben er uitstekend over tevreden,super geluid,zeer veel mogelijkheden,makkelijke en logische bediening.
Kortom een super radio.

MtZ 26-03-2016 Product paar dagen in bezit

Works like a charm

Easy to install. DAB audio quality is suberb.All features tested within 10 minutes, everything works very intuitive.

Tjeerd 08-03-2016 Product paar dagen in bezit

Super fijne radio, werkt fantastisch wel even wennen aan de bediening.
Bleutooth werkt super en dab+ geeft een supergeluid.
ik raad iedereen deze autoradio aan.

Legolas 01-03-2016 Product paar dagen in bezit

Deze radio heeft alles wat men zich wensen kan. Geluid is uitstekend en bediening gaan heel intuitief. Aanrader!

Jan de Ruiter 24-02-2016 Product paar dagen in bezit

Het is een goed apparaat met veel mogelijkheden, mooie uitstraling en perfect geluid. In het begin wel wennen in gebruik, maar eenmaal gewent is het echt een aanrader!!

oxman 15-02-2016 Product paar dagen in bezit

Makkelijk te plaatsen (ook de DAB antenne), prima geluid, intuïtieve bediening en handige ingebouwde opties als bluetooth telefoonbediening, kortom top!

ANtS 12-02-2016 Product paar dagen in bezit

Een goede en uitgebreide radio. Goed ingesteld op veelzijdige gebruikers. Makkelijke koppeling vja bluetooth, helder geluid en goede (externe) microfoon.

john 09-02-2016 Product paar dagen in bezit

Heel mooie radio met alles erop en heel veel mogelijkheden zoals aansluiting voor Iphone bluetooth.
Inclusief dab antenne en microfoon.

Rinus 03-02-2016 Product paar dagen in bezit

Enkele dagen in bezit een hele vooruitgang met mijn vorige autoradio geweldig geluid en veel mogelijkheden, mijn parrot systeem niet meer nodig dank zij de hands free functie via bluetooth een aanrader voor iedereen deze mooie autoradio.

Kenwood 26-12-2015 Product paar dagen in bezit

Goeie autoradio, heel leuk ook dat ie van kleur veranderd. Hij heeft alle opties die ik me maar kan bedenken. Ook heel handig is dat wanneer je gaat bellen, je de keuze krijgt of je de speakers van je mobiel of van je autospeakers wilt gebruiken

kdc 08-12-2015 Product paar dagen in bezit

super radio, ik heb de radio in rosmalen gekocht. Ze hebben de radio netjes ingebouwd. Vooral de DAB+ ontvangst is erg goed. En het geluid is super

Damian 16-11-2015 Product paar dagen in bezit

9,4
Werkt fantastisch, makkelijk te installeren en vooral de handleiding is zeer uitgebreid! Had wel graag een permanente DAB antenne gewild.

patrick 13-11-2015 Product paar dagen in bezit

9,6
Ik mis een hoes of doosje om front in te doen. Als je het frontje mee wilt nemen dan kan deze beschadigen. Verder vind ik de hele radio set erg compleet, antenne en microfoon zijn bijgeleverd. Omschrijving is duidelijk, plaatsen van de antenne zou iets duidelijker omschreven kunnen worden. Ondanks dit is het mij zonder al te veel moeite gelukt en werkt alles perfect. Vooral dab+ is echt de moeite waard als je veel op de weg zit.

Sjaak 03-09-2015 Product paar dagen in bezit

Mooi stukje techniek, het geluid de USB aansluiting en de geïntegreerde carkit. Voorbereid op de radio toekomst met DAB.
Kortom ik raad iedereen deze autoradio aan.

Eduard 24-08-2015 Product paar dagen in bezit

Ik ben positief verrast van het DAB-geluid, hoewel het ontvangst in deze regio nog niet optimaal is.
De antenne vind ik "gefrutsel", maar ik vermoed dat dit in de loop der tijd (wanneer de dekking van antennes voldoende is) minder belangrijk gaat worden.

Ruud 10-08-2015 Product paar dagen in bezit

Top auto radio met ruime mogelijkheden. DAB systeem is fantastisch. Ziet er mooi en strak uit. Bluetooth telefoon werkt prima, en met de juiste inbouw is de extra antenne voor DAB ontvangst heel netjes weg te werken, instructues zijn duidelijk.

Lammeck 22-04-2015 Product paar dagen in bezit

Ist mein erstes DAB Auto Radio. Bin bis jetzt sehr zufrieden. Tolle reichweite, die Klangeinstellung über die Bänder 1 - 5 sind schlächt erklärt. Eine Nachbesserung der Bedienungsanleitung währe wünschenswert.