Kenwood KDC-BT53U - Reviews

Bluetooth

8,9

Cdamen 25-03-2016 Product paar dagen in bezit

Nieuw radio top

Goede radio handig menu wat je aan kunt passen en ook aanpassen display handig. Geluid is even wennen na pioneer radio maar is zeker goed

em_don 07-01-2014 Product paar dagen in bezit

Erg mooie autoradio met veel functies. Ik was na het aansluiten verrast van de mogelijkheden die deze autoradio heeft. Je kan zelfs instellen wat voor type auto je hebt (hatchback of sedan) zodat de autoradio het geluid hierop aanpast.

Ook kan je de grootte (diameter) van je luidsprekers invoeren zodat het geluid nog beter geoptimaliseerd wordt. Je kan de tweeters en subwoofer apart bedienen en instellen. Heel professioneel.

Jammer dat de afstandsbediening niet wordt meegeleverd. Deze kost ongeveer 25 euro. Ik heb'm nog niet. Maar zal met het rijden en bedienen van de radio erg makkelijk worden.

De volumeknop/bedienknop is zwart van kleur en de cd-sleuf is afgedekt door een klepje. Dit zorgt ervoor dat de radio mooi past binnen de zwartkleurige dashboard van je auto.

Wat wel iets minder is, is het feit dat je eerst helemaal omhoog moet scrollen om in een map met bijvoorbeeld 100 liedjes vanaf de 90ste nummer bijvoorbeeld de 5de nummer wilt afspelen. Normaliter zou je dan doorscrollen naar de 100 en vervolgens weer naar 1 en dan 5.

Er is een microfoon meegeleverd. Deze heeft een goede bereik en ben ik onderweg goed te horen.

Over de degelijkheid kan ik niets zeggen. Al met al een super autoradio! Als je vragen hebt hoor ik het graag.