USB-aansluiting
Kleuren
blauw, zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de JVC KD-X561DBT 1DIN Mechless autoradio met 3" kleurenscherm, digitale DAB+ radio ingebouwd en met achteruitrijcamera aansluiting op Kieskeurig.be.

Kitty 24-09-2019

Duidelijk scherm en makkelijk te bedienen

Geschreven voor: JVC KD-X561DBT 1DIN Mechless autoradio met 3" kleurenscherm, digitale DAB+ radio ingebouwd en met achteruitrijcamera aansluiting

Een prima autoradio met vele mogelijkheden voor een nette prijs. Werkt eenvoudig maar is toch luxe. Heeft een duidelijk leesbaar scherm en is eenvoudig in te bouwen. Kortom een aanrader.

Ton C. 14-08-2019

gemakkelijk te instaleren

Het installeren koste niet veel tijd en ook is het toestel gebruiksvriendelijk. Helaas kon ik de achteruit rijd camera niet installeren omdat de huidige kabel aansluiting niet paste op de tulp ingang van de radio. Het geluid was prima en goed in te stellen, ook de aansluiting telefoon en overbrengen van mijn telefoonbestanden verliep vlot.
De gebruiksaanwijzing ie helder en duidelijk.

Pluspunten

• helder display
  • makkelijke instalatie

Minpunten

• nog niet ontdekt

Fam. van Dalen 02-07-2019

Mooi compact ontwerp

Mooi compact ontwerp omdat er geen cd speler inzit.
Een extra is het scherm voor eventueel een achteruitrijcamera.

Pluspunten

• Scherm voor camera
  • DAB+
  • Bluetooth
  • Ondersteuning voor IPhone

Minpunten