JVC KD-R 332 E

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Jazzy66 02-02-2017

Rustig design, makkelijk in gebruik

Hij is best goedkoop, maar dit merk je nergens aan. Het design is rustig, niet knallend, alle functies zijn logisch ingedeeld qua knoppen, het wijst zich vanzelf, ik was binnen 5 minuten klaar met de instellingen, evenals het inbouwen in de auto, binnen 3 minuten zat hij erin.
Uiterlijk is erg mooi, eenvoudig, vermogen is voor mij genoeg, geluid is goed. Erg fijn: dag/nachtstand van display, hij begint waar hij gestopt is, ook midden in een nummer van CD, voorbereid voor Bluetooth / telefoon, RDS, Klok, MP3, WMA. Kortom, hij is erg compleet voor niet veel geld, absolute aanrader.

Pluspunten

• Bediening
  • Zeer compleet

Lenie 09-12-2016

Autoradio

Makkelijk aan te sluiten. Makkelijk programmeerbaar. Duidelijke handleiding. Leuke en instelbare verlichting

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Geen antenne plug meegeleverd

Han D 21-03-2016

Toppertje van JVC

Geweldige JVC autoradio/CD van JVC voor een wel heel scherpe prijs. Geluid en bedieningsgemak zijn geweldig. Met name de EQ instelling heeft vele mogelijkheden. Ongelofelijk dat deze kwaliteit voor minder dan €70 geleverd kan worden.