JVC KD-R794BT

USB-aansluiting
Kleuren
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de JVC KD-R794BT op Kieskeurig.be.

B 07-04-2020

Perfecte autoradio!

Geschreven voor: JVC KD-R794BT

Fantastische autoradio met genoeg functies. Alles is heel erg makkelijk in te stellen en heeft een heel fijn overzichtelijk knoppenmenu.

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • Helder

LLM 30-11-2019
  • Product gekregen

Mooie radio voor weining geld

Geschreven voor: JVC KD-R794BT

Lijkt mij een fijne autoradio, zat in de auto toen ik hem kreeg. Blinkt niet uit, maar zeker niet slecht. Alleen jammer dat het instellen van een autoradio lastig is, ook deze. Maar deze is zeker niet slechter dan andere autoradio's

Pluspunten

• 2 telefoons te gelijk aansluiten
  • Makkelijke koppeling via usb kabel

Minpunten

• Remote app voor telefoon verouderd

Erik 21-11-2019

Uitermate intuïtieve, zeer functionele radio-cd-speler

Geschreven voor: JVC KD-R794BT

We zochten een autoradio met USB aansluiting en de mogelijkheid om via Bluetooth ook 1) de telefoon te kunnen opnemen en 2) audio van onze telefoons te streamen. Eerst nog een ander merk gehad, maar die beviel niet. Toen wisten we wel beter waar we op moesten letten.

USB: Wij hebben onze audio verdeeld in mappen op de USB-stick. Deze mappen hebben heel verschillende inhoud: muziek, spraaklessen voor vreemde talen, enz. Wij wilden een apparaat waarbij we de map konden kiezen waaruit wordt afgespeeld. En dat kan! Je kunt eenvoudig navigeren door je mapstructuur en uitsluitend de audio spelen die in één map staat!

Niet te ver gaan met telefoon integratie: We wilden een radio-cd-speler die alle functionaliteit gewoon via het eigen apparaat aanbiedt. En niet alleen de basis functies op je apparaat, en verder de verplichting om de geavanceerdere functies via een app op je telefoon te bedienen. Bij dit apparaat kunnen we gewoon alles via de het apparaat zelf regelen! En de telefoons blijven gewoon in onze zak. Dus niet telkens bij de app op 'OK' hoeven klikken, maar gewoon lekker eenvoudig.

De JVC KD-R794BT voldoet perfect aan onze wensen. En bovendien is hij zeer intuïtief in de bediening! Zelfs zonder de handleiding te lezen, hadden we de functionaliteit heel snel onder de knie!

Almost perfect device dus! En nog geld terug gekregen, want de JVC was nog goedkoper ook!

Pluspunten

• Kunnen bladeren in mappen USB
  • Geen onnodig gedoe met app
  • Intuïtieve bediening

Minpunten

• Volume knop voelt wat plastic achtig aan

Nico 26-08-2019

overzichtelijk

goede ontvangst van FM zenders
werkt goed met mijn ipod en muziek op een usb stick
eenvoudig te koppelen aan 2 telefoons met bluetooth
duidelijk display ook als je rijdt.

Pluspunten

• eenvoudig te programeren
  • overzichtelijk scherm

Minpunten

• aan uit knop mag iets duidelijker

Nick 29-06-2019

top radio-cd

Geschreven voor: JVC KD-R794BT

goede radio erg blij mee! klinkt met de boxen erbij heel goed. en ook fijn dat je er zoveel mee kan qua streaming met je telefoon

Wim Hartman 25-06-2019

Prachtige radio

Geschreven voor: JVC KD-R794BT

Deze radio is precies wat ik zocht helemaal compleet makkelijke bediening en een prachtig ontwerp zelfs de kleur kun je aanpassen

Pluspunten

• zeer compleet
  • duidelijk display
  • prijs in verhouding met produkt

Minpunten

• niet