Kenwood DNX8160DABS - Reviews

Usb-aansluiting
USB 2.0

E.Nieman 25-11-2016 Product paar dagen in bezit

groot scherm erg mooi

Mooie product en goed te bedienen en voor al handig dat alles zo er g overzichtelijk is en ook mooi zijn de kantelmogenlijkheden

Anoniem 18-11-2016 Product paar weken in bezit

Een fijn navigatiesysteem

Een fijn navigatiesysteem. Mooi groot scherm met een gebruiksvriendelijke besturing. Veel instelmogelijkheden voor het geluid. Al met al zeer tevreden.

Pluspunten

• scherm afmetingen
  • instelmlogelijkheden

Rob 12-11-2016 Product paar dagen in bezit

Perfecte DAB+/Navigatie

Perfecte Radio. Ook in combinatie met de DAB+ radio. Heldere ontvangst. Ook Carplay en Android Auto is handig.

Pluspunten

• Android Auto en Carplay
  • DAB+ en ontvangst

Minpunten

• Maniertjes voor loskoppelen front
  • Nog niet verder ontdenky

DDDDD 12-11-2016 Product paar weken in bezit

Carplay

Ondersteund CarPlay en eigen kaarten. free update map voor 3 jaar. DAB+ ondersteuning. Reageert snel op instructies. Bluetooth voor twee telefoons

Pluspunten

• CarPlay en eigenkaarten.
  • DAB+ goed werkend.
  • Bluetooth voor twee telefoons

Minpunten

• Elke keer waarschuwing wegklikken!
  • Voordat je gaat rijden.

Andries 10-11-2016 Product paar dagen in bezit

Goede reactie scherm, en zeer snel reactie van systeem

De bediening via het scherm reageert zeer goed, hardware is snel waardoor de bediening erg prettig overkomt en gelijk doet wat je verwacht. standaard geluid van de unit zonder extra versterkers is prima en aan instellingen geen gebrek. Zeer gebruikers vriendelijk en stuurbediening werkt via canbus module prima. Afneembaar scherm met daar achter waarschuwing led om inbrekers ervan bewust te maken dat er niks te halen is, voor de mensen waarvan de fabrieks-RNS systeem gestolen is de uitkomst als vervangend systeem.

Pluspunten

• snelheid hardware
  • duidelijk display
  • veel geluidsinstellingen
  • 2 x usb, 1 SD, 1xDVD

Minpunten

• tekst groote mp3 (niet instelbaar)

BigC 28-10-2016 Product paar dagen in bezit

Groot Scherm

Een maal aan gewend is de bediening is erg makkelijk, op het eerste gezicht niet te veel instelmogelijkheden. Ga je wat dieper in de menu's dan is er van alles mogelijk. Het scherm is groot en duidelijk, kan in 7 verschillende standen worden gezet. Het display is alleen moeilijk te plaatsen, oefening baart kunst. Het geluid is meer dan prima, ook bij DAB radio. Navigatie werkt zoals verwacht en wordt duidelijk aangegeven op het display. Kortom een prima navigatiesysteem.

Pluspunten

• Groot scherm
  • Duidelijke display

Minpunten

• Wat lasti terug te zetten

Richard 18-10-2016 Product paar weken in bezit

Makkelijk te bedienen.

De bediening is erg makkelijk, niet te veel (overbodige) instelmogelijkheden. Het display is groot en duidelijk, kan in 7 verschillende standen worden gezet. Het display is alleen moeilijk te plaatsen, oefening baart kunst. Bij het afspelen van usb of sd is het display slecht ingedeeld. De tekst (artiest en titel) is te groot waardoor ze niet in z'n geheel worden vertoond. Het geluid is meer dan prima, ook bij DAB radio. Navigatie werkt zoals verwacht en wordt duidelijk aangegeven op het display. Kortom een prima navigatiesysteem.

Pluspunten

• Groot en duidelijk display
  • Makkelijk te bedienen

Minpunten

• Moeilijk te plaatsen front
  • Display bij het afspelen van usb

John 18-09-2016 Product paar weken in bezit

Zeer grote verbetering

Van een 5230DAB naar de 8160DABS.
Het geheel is veel sneller met alles. Zeer helder scherm.
De menu structuur is ook veel beter dan de oude series.

Ben zeer blij met het apparaat.

Pluspunten

• Duidelijk menu
  • zeer veel mogelijkheden

renee bakker 30-08-2016 Product paar dagen in bezit

groot scherm

door het mooie, grote en heldere scherm is alles goed leesbaar. de instructies zijn goed, waardoor de bediening simpel wordt.

Jurjen 13-08-2016 Product paar weken in bezit

Groot scherm, DAB support en Apple carplay

Sinds 3 weken heb ik dit systeem in mijn VW sharan en het werkt zeer goed. De user interface is heel snel en is een grote verbetering. Het ziet er nu grafisch modern uit en alles is logisch te vinden. Veel instellingsmogelijkheden qua audio.

Pluspunten

• Groot scherm
  • Carplay support
  • Android auto support
  • Snelle user interface
  • DAB+ support

Minpunten

• Garmin user interface
  • swipe niet altijd goed

DNX8160DAB 12-08-2016 Product paar dagen in bezit

Kenwood's navigatie paradepaardje 2016

Sinds een paar weken is het nieuwe navigatiesysteem van Kenwood de DNX8160DAB te koop. Ik heb het een paar dagen in gebruik en kan niet anders zeggen dan dat ik er heel tevreden over ben. Het systeem is niet goedkoop maar voor mij is het iedere euro zeker waard. De instelmogelijkheden zijn zeer uitgebreid waardoor ook de meest kritische gebruiker zeer content zal zijn. De DAB radio klinkt uitstekend waardoor het lijkt of je naar een cd luistert. Aansluitingen (2) voor USB, SD kaart slot, en de mogelijkheid om cd's af te spelen. Wat voor mij de doorslag gaf om dit systeem van Kenwood aan te schaffen was het volledig afneembare front waardoor diefstal uitgesloten is.

Pluspunten

• Uitgebreid instelmenu
  • Magnifiek geluid
  • Mooie vormgeving
  • Afneembaar front
  • Snelle processor

Minpunten

• Niet voor digibeten
  • Bij zon slecht afleesbaar

cypo 04-08-2016 Product maand in bezit

systeem wat gewoon werkt!

Na teleurstellende ervaringen bij een ander merk wat al jaren beloofd haar app voor realtime verkeersinfo werkend te krijgen overgestapt naar Kenwood. Alle beloofde functionaliteiten werken en uiteraard ook de koppeling met de Inrix app. De HDMI aansluiting komt voor mij goed van pas en ondersteunt ook de oudere HDMI protocollen.

Navigeren met Garmin is even wennen maar zeer eenvoudig in gebruik. Het is een uitgave maar dan heb je ook wat. Ook beschikt de Kenwood DNX8160DABS over een afneembaar scherm en dat is redelijk uniek ten opzichte van andere merken.

PETRO 30-07-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldig apparaat

Deze Kenwood gekocht als vervanging van een bestaande aftermarket systeem.
Eenvoudige bediening met veel mogelijkheden waaronder Android Auto en DAB+. De navigatie Is van Garmin, dus gewoon meer dan goed en betrouwbaar met 3 jaar gratis kaartupdates.

Rich 30-07-2016 Product kwartaal in bezit

Mooie complete radio

Ik was op zoek naar een goede en degelijke navi en kwam al snel bij de kenwood dnx8160dabs uit het grote gemak met de bediening en het duidelijke scherm is echt een compliment waard, ik zal iedereen aanraden om als ze een navigatiesysteem aan willen schaffen deze kenwood dnx8160dabs te kopen

Joep van Hoorn 26-07-2016 Product paar dagen in bezit

Review Joep

Gebruiksvriendelijk apparaat met veelmogelijkheden en uitstekende beeld en geluidskwaliteit. De ontvangst met DAB is geweldig. De verbindingsmogelijkheden zijn veelzijdig.