Kenwood DNX7150DAB - Reviews

radio, dvd, cd
Bluetooth
USB-aansluiting

Serge 11-01-2016 Product paar dagen in bezit

Apparaat is top, zoveel mogelijkheden en instellingen.

Voorzien van alle features welke je van een 2015 multimediasysteem mag verwachten.

Een aantal om op te noemen zijn, DAB+(digitale radio), mirrorlink (HDMI-MHL) telefoonscherm wordt op display weergegeven en is op kenwood scherm te bedienen(android).

Handsfree bellen dmv bluetooth connectiviteit.

Het aansluiten van diverse accesoires zoals, achteruit rij camera, Ipod en Iphone.

Multimedia kan via USB, CD, DVD, SD, bluetooth aangesloten worden, kortom zeer veel mogelijkheden.

Wat is ook erg belangrijk vind, is het afneembaar front.

Zeer tevreden met de aanschaf.

G.Linneman 19-02-2017 Product paar weken in bezit

Klasse multimedia apparaat

Duidelijk afleesbaar scherm, groot bedieningsgemak en met een goede diefstalbeveiliging dmv het afneembare scherm.

Gerard Linneman 11-02-2017 Product paar dagen in bezit

Klasse produkt

Nav diverse berichten op internet omtrent dit model, besloten tot aanschaf. Klasse produkt! Degelijke uitvoering, groot bedieningsgemak en mooi groot scherm. Heb nog geen puntjes van kritiek kunnen vinden.

Pluspunten

• bedieningsgemak

Darkwinduck 17-10-2016 Product paar weken in bezit

overzichtelijk

Sinds enkele wkn in mijn bezit en tot nu toe met name alleen als navigatie gebruikt en dat werkt iig heel erg goed.
In grens regio zorgt de DAB radio voor minder gekraak. Helaas vallen sommige zenders wel helemaal weg bij de DAB radio.
Bellen op snelweg gaat gewoon goed zonder problemen met verstaanbaarheid.
Afneembaar front is ook een pre, aangezien ik hem niet overal in mijn auto durf te laten zitten...
Begin nu pas achter alle andere opties te komen.

Adage 30-09-2016 Product paar weken in bezit

Zeer compleet 2 din systeem met een super goed geluid.

Een zeer complete 2 din auto radio / navigatie systeem, met heel goed geluid en onovertroffen navigatie van Garmin. Is zeker niet goedkoop, maar de aankoop dubbel en dwars waard.

Pluspunten

• DAB +
  • Groot scherm
  • Live verkeer op navigatie via telefoon
  • Zeer goede geluidsmogelijkheden
  • Garmin navigatie

Minpunten

• Geen Apple car-play
  • Scherm er weer op vast klikken kwetsbaar.
  • Maar 3 jaar gratis kaart updates

Kenwood gebruiker 21-09-2016 Product paar dagen in bezit

Kenwood navigatie

Groot helder scherm. Goede navigatie die snel reageert tijdens het rijden. Handige bediening. Ook handig om front af te nemen.

Richard 22-07-2016 Product maand in bezit

Rustgevend

Navigerend naar je bestemming op een bijzonder makkelijke en duidelijke manier. Berekend zijn omleiding zeer snel en duidelijk. Camera op aangesloten en alles overzichtelijk. Super Unit van Kenwood!

René 16-07-2016 Product paar dagen in bezit

Fantastische DNX7150DAB

Sinds een paar dagen een DNX7150DAB in mijn auto. Super apparaat met zeer ongekende mogelijkheden en geluidsinstellingen. Supetnavigatie!

E Boot 12-07-2016 Product maand in bezit

review dnx7150

ideaal apparaat voor de langere reizen in de auto. Bellen, muzieklijsten, dvd, radio. Alles zit erop. Makkelijk te bedienen, ook via iphone. Prima prijs/kwaliteitverhouding

Goof 09-06-2016 Product paar weken in bezit

Dnx7150dab

Een mooie en zeer complete headunit met navigatie en dab. Prachtig beeld en mooi vormgegeven. De dab is ook een welkome aanvulling.

Rob 28-05-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie complete set

6,8
Het systeem werkt, inclusief inclusief achteruitrijcamera, uitstekend. Fijne bediening. Alleen afname frontje voelt niet heel degelijk aan.

WSchravesande 15-05-2016 Product paar weken in bezit

Kenwood DNX7150DAB

Een systeem met veel mogelijkheden, zeer compleet. DAB radio echt heel fijn, al is de dekking op sommige plaatsen nog slecht. Reden dat ik voor dit systeem heb gekozen is het feit dat het frontje te verwijderen is, waardoor het niet zo inbraakgevoelig is. Top alternatief

Marijke Sahusilawane 28-04-2016 Product paar dagen in bezit

Positieve reactie

Uitgeprobeerd, prima bevallen en goede kwaliteit aan beeld en geluid. Schitterende aansluitingen voor andere apparaten. Kortom heel erg blij mee.

Tom 14-04-2016 Product paar weken in bezit

Review DNX7150DAB

Icm achteruitrijcamera CMOS 320. Heel veel mogelijkheden. Makkelijk in gebruik. DAB radio is super.
Binnenkort de Navigatie eens goed testen.

Job XC 30-03-2016 Product kwartaal in bezit

Zeer goed alternatief

Zeer goed alternatief voor de (in mijn geval) standaard ingebouwde Volvo apparatuur. Mogelijkheden zijn legio, kwaliteit in alle opzichten prima. Had de aanschaf en inbouw van dit toestel vele jaren eerder moeten doen!

opa Ctje 30-03-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie vormgeving

Vorige was ookal een Kenwood, vandaar erbij gebleven. Mooi apparaat met mooi beeld en geluid. Enigste minpunt vind ik het gebruik ervan teveel boek en leerwerk nodig heeft (op mijn leeftijd). Verder aan te raden aan mijn familie en kennissen kring met vol trots.

Marc 16-03-2016 Product maand in bezit

Volledig systeem

Het systeem is zeer volledig en kan worden uitgebreid met functies voor video en achteruitrijcamera. Het plaatsen en verwijderen van het frondpanel is wel gevoelig en vergt enige oefening. Tevens is het frondpanel groot en zwaar, waardoor het lastig is om op een dagje weg mee te nemen en de verleiding groot is het frondpanel in de auto te laten liggen.

Frans 13-03-2016 Product paar weken in bezit

Super systeem

Ik was op zoek naar een compleet systeem, met dit toestel heb ik alles wat ik maar zou willen. Het enige minpuntje is dat updates installeren wat lastig gaat

Fer 12-03-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer tevreden

Jaren een Kenwood DNX gehad met een 6 inch scherm. Had niet verwacht dat ik naast een groter scherm een zoveel mooier besturingssysteem zou krijgen. Weer mooi ingebouwd en geholpen door Caraudioplus in Geleen. Top!

anoniem 11-03-2016 Product paar dagen in bezit

mooi vormgegeven navigatie, veel gebruiksmogelijkheden, afneembaar front tegen diefstal, Garmin navigatie is duidelijk en gebruikersvriendelijk, samen met achteruitrij camera vormt dit een goede ondersteuning in de auto