Philips Bluetooth®-adapter AEA2700/12

Kleur(en)
zwart
Hoogte
2,20 cm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Bluetooth®-adapter AEA2700/12 op Kieskeurig.be.

TacoRojo 09-09-2016

Gewoon goed

Geschreven voor: Philips Bluetooth®-adapter AEA2700/12

Was op zoek naar bluetooth receiver met APTX ondersteuning (dus niet standaard matige bluetooth kwaliteit maar high definition draadloos geluid) en goede digitale aansluitmogelijkheden. In eerste instantie had ik de Yamaha YBA11 besteld. Deze had mijn voorkeur vanwege bluetooth 4 (schijnt energiezuiniger te zijn dan de bluetooth 3 van deze Philips) en mogelijkheid om per USB kabel van stroom te voorzien, zou dan direct gevoed kunnen worden uit mijn versterker, scheelt weer een stekker in de stekkerdoos. Echter kreeg melding van webwinkel dat levering Yamaha 2 maanden vertraagd was en ben toen maar langs electrozaak gereden en heb deze Philips gekocht. Erg eenvoudige installatie mbv NFC. Aansluiting kan natuurlijk ook op klassieke manier. Nu waar het vooral om gaat: geluid over de bluetooth is wat mij betreft perfect en beter dan ik ooit over bluetooth gehoord heb. Kortom prettig apparaatje en waardevolle aanvulling op muziekinstallatie.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Ontwerp

vosenzo 18-06-2019

Ideaal om retro versterker bluetooth te maken

Geschreven voor: Philips Bluetooth®-adapter AEA2700/12

Ben heel tevreden over de Philips bluetooth adapter.
Ik kan nu muziek streamen en afspelen via mijn vintage versterker.

Powerbull 20-06-2018

Très bonne qualité sonore

Geschreven voor: Philips Bluetooth®-adapter AEA2700/12

La qualité sonore est au rendez-vous. En utilisant un appareil (émetteur) qui utilise les codecs aptX et AAC, cela est sublime.

De mon côté, l'AEA2700 est raccordé sur mon ampli via un câble fibre optique.

Mictou 18-12-2017

Très bon produit

Geschreven voor: Philips Bluetooth®-adapter AEA2700/12

Pour ce qui concerne la liaison entre mon iMac et ma chaîne HiFi, cela fonctionne impeccablement. Toutefois, avec mon pc (sous Windows 10), aucun liaison ne s'établit. S'agirait-il d'une question de pilotes à installer ? Si oui, où pourrais=je le trouver ?

Henksreview1 07-12-2017

Prima apparaat doet wat het moet doen!

Geschreven voor: Philips Bluetooth®-adapter AEA2700/12

Het apparaat doet wat het moet doen.
Een minpunt is wel dat hij niet aan /uit kan. hiervoor dient men de stekker eruit te halen.

Heersink 23-07-2017

Handig apparaat, gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Philips Bluetooth®-adapter AEA2700/12

Ik had snel verbinding met mijn Samsung S6, maar daarna kon geen enkel ander apparaat de Philips AEA2700 nog vinden via Bluetooth. Waarschijnlijk heb ik een maandagmorgenmodelletje; ik overweeg het apparaat terug te sturen. Deze voldoet niet, heb het juist gekozen om zijn multipair-eigenschap.

Paolo 19-07-2017

Produit de qualité

Geschreven voor: Philips Bluetooth®-adapter AEA2700/12

Grand amateur de vieux matériel je cherchait un solution pour relier mon smartphone à mon vieil ampli des années 70 pour diffuser ma musique préférée. J'ai cru trouver la solution idéale avec ce petit appareil. Rien à redire sur l'installation, simple, rapide... Qualité du son très bonne!
Réglage du volume via smartphone, top!

Et puis et puis... mise à jour du téléphone et plus de réglage volume. Je vois que je ne suis pas le seul dans le cas.

S'il vous plaît, n'y a-t-il pas moyen de faire une mise à jour du produit afin que l'on puisse à nouveau profiter du réglage de volume via le
smartphone (iPhone 6).

Sur un vieil ampli pas de télécommande donc je dois me déplacer systématiquement pour augmenter ou diminuer le volume. Galère! Quand on a connu la facilité difficile de revenir en arrière.

Comment un produit aussi bon peut se transformer en moins d'un an en un produit quasi inutile...
Pour moi, il a perdu tout son intérêt!

Nous sommes à l'époque ou les produits continuent à évoluer après la date de l'achat. Si Philips ne l'a pas compris c'est bien dommage.

Pao

PaulB123 09-03-2017

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Philips Bluetooth®-adapter AEA2700/12

Super uitvinding en geweldig geluid via de optische aansluiting, geen haperingen in de verbinding. Oude stereo weer als nieuw. Enige min puntje is dat ie nogal licht
is en hierdoor makkelijk verschuift maar dit is simpel op te lossen door dubbelzijdig tape eronder te plakken. Bedankt Philips voor dit apparaat. Misschien bij de volgende versie stukje
dubbelzijdige plakband bijleveren

JFdeBruxelles 14-07-2015

Simple, discret et efficace. Bravo !

Geschreven voor: Philips Bluetooth®-adapter AEA2700/12

Moins de 3 minutes et tout fonctionne.
J'utilise la sortie optique vers un DAC hifi de bon niveau, la qualité est là.

dennisvanzijtveld 01-01-2015

Zeer goed apparaat. Geef zeer goed geluid. Zorg wel dat je een goed audio bestand verzend. (goede kwaliteit)

dennisvanzijtveld 01-01-2015

Heel goed geluid. Viel mij 100% mee. Ik had dit apparat gekocht om alleen geluid naar mijn receiver te sturen. Dat is ook hetgene waardoor deze een 9 krijgt bij mogelijkheden. Je kan geen beelden verzenden. Ik was voor dat ik het kocht nog vrij sceptisch over het geluid. Aangezien ik toch best een leuke set heb. Aan te raden! Ik heb het aangesloten via de optische aansluiting.