Epson EcoTank ET-7750

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Epson EcoTank ET-7750 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Lucas GELDOF 20-07-2018

Een grote printer, en verbazend groots in fotokwaliteit!

Geschreven voor: Epson EcoTank ET-7750

Het is een mooi uitziende printer, die heel eenvoudig is te installeren. Het systeem van de ecotanks is een goed doordacht concept. De inktflesjes zijn dusdanig ontworpen dat deze alleen op de juiste kleur geplaatst kunnen worden. Het vullen met de 5 losse inktflesjes ging makkelijk, vlotjes en zonder geknoei. Je kunt aan de voorkant zeer duidelijk zien hoeveel inkt erin zit.
Ongelofelijk, wat een mogelijkheden en wat een fotokwaliteit. De printer doet het uitstekend op zowel A4 als A3. Na 55 A4 prints op kwalitatieve 5 sterren fotopapier, is het inktniveau amper gezakt. Dat je heel veel afdrukken kunt maken met de 2 sets bijgeleverde inktflesjes zou dus wel eens waar kunnen zijn. De afdrukken zijn snel en stil. Ook direct naar USB of SD inscannen gaat perfect, met de mogelijkheid dubbelzijdig af te printen. Via de Epson App kunnen ook documenten en foto’s eenvoudig vanaf de smartphone of iPad worden afgedrukt.
Een super machine en een investering die zich terugbetaald door zijn inktflesjes van 1x140 ml zwart, en 4x70 ml kleur. Een aanrader!

Pluspunten

• Alles prima en boven mijn verwachtingen.

Minpunten

• Tot nog toe geen.