Epson EcoTank ET-4750

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Epson EcoTank ET-4750 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jinte 13-08-2018

Aanrader voor intensieve gebruikers met geduld

Geschreven voor: Epson EcoTank ET-4750

Voor iemand die een printer dagelijks en regelmatig gebruikt, aanrader! Voor iemand die de printer wat minder gebruikt zou ik een andere aanraden. Bij het eerste gebruik liet de printer meteen een goede indruk na, vlot te installeren en snelle mee van start kunne gaan. De installatie verliep foutloos en snel, mede door de duidelijke handleiding met grote afbeeldingen. Zoals ik gewoon ben van het merk Epson is de installatie op een smartphone ook geen probleem en gaat dat heel makkelijk.
Na de installatie bij het eerste gebruik van de printer kreeg ik de indruk dat de afdrukken (ook foto’s) van redelijk hoge kwaliteit zijn. De printer kan heel lang verder met een vol reservoir. Het enige nadeel aan de printer is de iets tragere afdruksnelheid, wat voor deze prijs wel wat sneller mocht.
Buiten de ietwat tragere snelheid is deze printer van zeer goede kwaliteit met handige, ecologische tanks.

Pluspunten

• inktreservoir
  • kwaliteit

Minpunten

• prijs