Canon PIXMA MG2550S

Printtechnologie
inkjet-technologie
Maximale printresolutie
4800 x 600 DPI

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Canon PIXMA MG2550S op Kieskeurig.be.

De Canon PIXMA MG2550S maakt het zijn gebruikers wel heel erg makkelijk. Verstuur een afdruktaak en deze degelijke all-in-one-machine gaat direct voor je aan de slag. Vooraf aanzetten is niet nodig, want het apparaat schakelt zichzelf dankzij de Auto Power On-functie in. Met een resolutie van 4800 × 600 dpi valt deze fluisterstille printer zonder twijfel in de smaak bij (amateur)fotografen. Canon levert uitgebreide software mee, zodat je zelfgemaakte kiekjes naar een nóg hoger niveau tilt. Zoek je een betaalbaar maatje voor jouw thuiskantoor? Met deze compacte alleskunner haal je een uitstekende printer, kopieermachine én scanner in huis.

P.P.H. Ploeg 15-02-2019

betrouwbare all in 1 printer

Geschreven voor: Canon PIXMA MG2550S

een printer die aan alle criteria voldoet, printen, scannen en copieren en dat alles voor de prijs van 2 inktcardriches, je vraagt je af hoe dit mogelijk is, maar het is waar. Hiervoor hebben wij jaren de voorloper, de 2400 canonprinter gehad, die het ook altijd prima deed. Die is nu voor de kleinkinderen.

Pluspunten

• door de grootste leek gemakkelijk te bedienen.
  • onvoorstelbare prijs.

henk in kampen 06-02-2020

Prachtige afdrukken

Geschreven voor: Canon PIXMA MG2550S

Prima printer voor een lage prijs,makkelijk te installeren,zeer gebruiksvriendelijke mogelijkheden,bijgeleverde inkt is weinig,maar voldoende voor de eerste weken

Pluspunten

• Simpel
  • usb aansluiting

Minpunten

• Geen wifi

henk in kampen 09-02-2020

Prachtige afdrukken

Geschreven voor: Canon PIXMA MG2550S

Pluspunten

• Simpel
  • usb aansluiting

Minpunten

• Geen wifi