Epson EcoTank ET-4500 - Reviews

Type/soort
multifunction

actionmanafentoe 30-08-2016 Product paar dagen in bezit

Super printer

Makkelijk te installeren. Print lekker snel en mooi. Overal vandaan kun je printen met de epson app. Zeer ruime inkt tanks waardoor je heel veel prints kunt afdrukken voordat hij pas weer gevuld hoeft te worden.

Pluspunten

• inkt
  • Epson app

yolanda 15-06-2016 Product paar weken in bezit

te duur in verhouding met de mogelijkheden.

6,6
Na jaren canon gebruiken, wilde ik weleens wat anders. Maar dit valt tegen. De printer geeft een goedkoop geluid bij aan/uit zetten. Je kunt de kopie/print niet donkerder of lichter maken. Weinig gebruiksmogelijkheden.

Rolf 01-11-2015 Product paar dagen in bezit

Na vele verschillende printers geprobeerd te hebben, is dit de beste voor mijn webshop. Groot voordeel is dat je draadloos kunt printen en de fax functie is ideaal.

johanvanoort 31-10-2015 Product paar weken in bezit

deze printer is makkelijk in het gebruik en zuinig in de inktkosten. het is mooie compacte printer die veelzijdig is in het gebruik en makkelijk is om mee te printen. ik kom thuis en stuur met mijn smartphone de gegevens naar de printer en kan in de avond meteen aan de slag met de geprinte pagina's. het is dan ook wel makkelijk dat ik vanuit elke plek in huis kan printen. het is dan ook echt een aanrader deze printer.

arjanmeun 30-10-2015 Product paar weken in bezit

Ik heb de Epson Ecotank 4500 nu 2 weekjes en ik ben dik tevreden. Hiervoor had ik de Ecotank 450, ook een topper maar met deze nieuwe uitvoering gaat het allemaal even wat sneller en strakker.
De installatie ging gladjes, wel heb ik hierbij een tip, vul de tank op een vlakke ondergrond en hou een doekje bij de hand want het vullen kan wel voor wat vuile handen zorgen
Een mooie feature vind ik het printen via e-mail. Je bent ergens, bedenkt dat je nog wat moet printen, even een e-mailtje naar de printer en als je thuiskomt ligt het klaar.
Qua printkosten kan het domweg niet goedkoper, onbeperkt printen is werkelijkheid geworden. Met 4 flesjes, te bestellen voor zo’n 40 euro kun je ruim 10.000 prints maken. Dat is belachelijk goedkoop en hiermee heb je wat mij betreft het einde van de zoektocht naar de ideale printer bereikt
Ik zou deze printer zeker aanbevelen!

Ellis van Schaik 28-10-2015 Product paar dagen in bezit

Wat het eerst opvalt is het gemak waarmee je de printer installeert. Van aansluiten tot vullen van de inkt. Hij kan alles, printen, faxen, scannen. Ik moest even wennen aan de papier invoer, vorige had een papier lade, maar dit werkt ook goed. Als thuiswerkend zzp ér met kinderen gaan er nogal wat printjes door in een week. Doordat hij draadloos is geen gerommel meer met kabels, maar het fijnst: geen cartridges meer wisselen! Kortom een goede investering

thels 26-10-2015 Product paar dagen in bezit

Had een oudere printer in het netwerk. Hiermee was het niet of moeilijk om te printen vanaf de mobiele apparaten. Met deze een fluitje van een cent download de app en het lukt. Of we nu door de afzonderlijke inktvoorraad goedkoper uit zijn is nog de vraag doordat ik hem pas een paar dagen in bezit heb. Laten we hopen print en kopieer nogal veel dus had met de oude printer regelmatig nieuwe cartridges nodig!

Colwick 25-10-2015 Product paar dagen in bezit

De Epson Epson-stylus sx125 was mijn printer voor jaren… simpel snel makkelijk. Maar ik moet wel zeggen dat de Epson ET 4500 in een klasse apart is. Je hoef niet snel zorgen maken over ink. Je kan overal in huis printen je hoef niet bij de printer zelf te zijn. Gewoon via je netwerk printen en later ophalen. Het is zo makkelijk dat je zelf je kinderen kunt laten printen vanaf hun telefoon , tablet. Met de Epson event manager kan je zien wie wat waar en wanneer print. Zo hou je makkelijk alles bij. Deze printer ga ik zeker aanraden bij kennissen #Epson

roosbvk 24-10-2015 Product paar dagen in bezit

Print snel en goed, instellen duurt even maar heldere uitleg. Zeer fijn dat printen vanaf smartphone of tablet mogelijk is! Nadeel is dat hij bij verlies van connectie soms gekke dingen doet (zelfde paar pagina's meerdere keren printen) en bij printen vanaf smartphone kun je weinig instellen (zoals zwart wit of meerdere pagina's per vel).
Printer oogt ook wat groot/lomp, stuk breder dan mijn Canon pixma.
Deze printer is wel een stuk sneller, en print een stuk scherper!

Marcelballon 23-10-2015 Product paar dagen in bezit

Goede Printer die makkelijk in gebruik is. Maakt goede duidelijke afdrukken. Dubbelzijdig afdrukken is mogelijk met manuele invoer. Ook bij veelvuldig printen blijven de kleuren mooi en helder.