Canon PIXMA MG5750

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 53 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon PIXMA MG5750 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,5

Wanneer je regelmatig uitgebreide documenten dubbelzijdig afdrukt, heb je aan de Canon PIXMA MG5750 een betrouwbare partner. Deze all-in-one-printer wint het namelijk op snelheid van zijn concurrenten. Een ander pluspunt is het kleurendisplay, zodat je zonder tussenkomst van een computer of mobiel apparaat rechtstreeks instellingen kunt wijzigen. Een printsysteem met een resolutie van 4800× 1200 dpi staat aan het roer, waardoor deze Canon-telg zich prima leent voor hoogwaardige fotoafdrukken. De MG5750 gebruikt vijf gescheiden cartridges. Daarmee voorkom je onnodige verspilling van inkt. Verbind deze veelzijdige machine met je draadloze thuisnetwerk en verzend vanuit een clouddienst of mobiele app afdruktaken.