Canon PIXMA MG5750 - Reviews

Printtechnologie
inkjet-technologie
Wifi
Wifi

Beoordeling op basis van 21 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

5,9

Irene 31-01-2016

Prima all-in-one-printer. Doet wat hij moet doen. Geluid vind ik redelijk hard, maar dat hangt er natuurlijk ook vanaf wat je gewend bent. Veel mogelijkheden, bv spiegelbeeld printen voor transferpapier. Installatie verliep soepel.

Irene 12-02-2016

Een aanvulling. Nu 2 weken in gebruik en veel problemen bij het printen. Steeds halve pagina's of slechts 1 regel afdrukken. Niet blij dus nu met deze keuze en online nog geen oplossing kunnen vinden voor dit probleem

Weiland 31-08-2016

Mooi compact

Installeren ging prima, totdat de printer moest printen. Er gebeurde niets.
Printer was verbonden via LAN-kabel. Nog 4 keer de installatieprocedure doorlopen: geen resultaat. Wat bleek? Per toeval werd de computer opnieuw opgestart en alle problemen waren opgelost. Zal melding bij Canon maken dat het toch wel handig is als aan het eind even genoemd wordt: computer opnieuw opstarten.
Printer levert prima werk, zowel in kleur als zwart.

Pluspunten

• vormgeving
  • prijs/kwaliteit

Minpunten

• maakt iets 'teveel'lawaai

Gerrie 04-06-2016

printer MG5750

Mijn vorige canon MP620 kreeg de beruchte melding B200. Toch weer Canon gekozen omdat ik er goede ervaringen mee had. Print en scan kwaliteit is zeer goed. Er zit helaas geen USB aansluiting voor USB stick op. Verder is de uitloop van de papiercassette veel te kort, het papier vliegt telkens door de lucht en beland op de grond. Dit vind ik zeer kwalijk voor 'n merk als Canon.

Gerrie 06-06-2016

blijkt nog verborgen klepje in de papiercassette te zitten, nu blijft papier wel liggen.

danielle 29-05-2016

hele goede printer

deze printer die we nu hebben is beter dan die we hadden dus echt een aanrader je kan alles er mee doen dus ik ben te vrede want niet 2 cartrits maar gewoon 5 dus is rood op dan hoef je die alleen te vervangen nee geen andere meer voor me

G. Both 15-07-2016

Canon PIXMA

Na grondige vergelijking gedaan te hebben. Is voor mij de keuze gevallen op de Canon Pixma MG5750.
Draadloos,tweezijdig vlotte kleurenprinter mét kopieer en scan functie.
En voor mij het grote voordeel;de verschillende kleuren ink-cartridges zijn afzonderlijk te verwisselen!! Dit scheelt enorm in de kosten.
Bij diverse reviews was ik gewaarschuwd voor een mogelijk lastige installatie. Gelukkig dat viel alles mee. Binnen een half uur was mijn printer uitgepakt en geïnstalleerd. (en ik ben géén IT-specialist ;-))
Ondertussen heb ik al weer een paar weken plezier van mijn printertje.Nog geen moment spijt. Hij heeft al veel prima werk geleverd in de laatste school weken! nu heeft hij 6 weken even een beetje vakantie. Daarna weer volop aan 't werk!

ScAndré 18-10-2016

Alleskunner voor een scherpe prijs

Dit is mijn derde Canon printer sinds begin 2002, deze keer een all-in-one.
Zeer eenvoudig aan te sluiten, draadloos werkt perfect door heel het huis, uitstekende afdrukken, ook in kleur.
Scannen gaat niet supersnel maar dat neem ik voor lief.
Kan hem iedereen aanraden, voor de prijs hoef je het niet te laten.

• Afdrukkwaliteit
  • Eenvoudig aansluiten

Minpunten

• Niet zo snel met scannen

Ruud 08-10-2016

lijkt heel wat

Ik ben niet blij met deze aankoop. Het installeren was al een voorteken, dit lukte moeizaam. Draadloos printen werkte niet, met kabel gelukkig wel. Bij herinstallatie kreeg ik het later wel voor elkaar. Draadloos printen is een kwestie van lange adem, duurt eindeloos en als je haast hebt is dat niet goed voor het geestelijk welzijn. Het apparaat maakt een hoop geluiden, geeft aan dat print in progress is en spuugt dan blanco papier uit. Op zich ook al heel wat want even zo vaak geeft hij aan dat er geen papier geplaatst is. Als de toner op is koop voor het bedrag dat daaraan moet besteden wel weer een HP

Pluspunten

• afdrukkwaliteit

Minpunten

• traag
  • installatie
  • veel verkeerde meldingen

Tonnie 30-10-2016

Papierstoring

De printer nu 6 maanden in bezit, nauwelijks gebruikt. Printer vrat vandaag het papier op en dit is er met geen mogelijkheid uit te krijgen. Terugsturen ivm garantie geeft veel heisa, originele doos is al weggegooid en nu moet ik een andere doos kopen. Besloten om hem, vanwege alle gedoe, maar weg te gooien. Wat betreft printen zelf leek het een mooi apparaat, al hadden foto's strepen. Maar voor foto's had ik hem niet gekocht.

gerritfavian 01-01-2017

Je kunt t papier er zo uit halen, onder kun je die lade achter naar beneden schuiven.
ik heb t ook 1 keer gehad, pakte ie een stapel papier in, lag aan t papier. dus is simpel op te lossen!! ff zoeken onder, niet die voorste lade maar degene achter losschuiven en je haalt t papier er zo uit..

Freek 07-10-2016

De buitenkant ziet er mooi uit

De vorige Canon printer gaf een melding, bezoek een service centrum. Dat kan niet voor een prijs die rond de aanschafprijs ligt van een andere printer. Toch maar een volgende Canon, dat viel even tegen. Door de hoeveelheid functies van deze printer is de hoeveelheid storingen navenant. Nu weigert de printer normaal A 4 papier en drukt na veel gedoe af in een kleiner formaat. Een lagere printresolutie is niet in te stellen. De omvang van het apparaat is groot te noemen. Waar vind een mens een printer die alleen maar print? Maar snel een ander merk kopen, beter voor de gezondheid. Ook het bukken om alle geprinte pagina's weer op te rapen, lijkt goed voor de beweging van de mens maar is allerminst vriendelijk.

Pluspunten

• kleur van de printer naar keuze

Minpunten

• Toegankelijkheid instellingen
  • papieruitvoer
  • hoog inktgebruik
  • lange tijd voor eerste pagina

ljprins1 22-01-2016

Goede All-in-one printer. Doet alles wat je van zo'n apparaat mag verwachten. Kan oa. aflopend a4 printen en print ook op karton van max. 300gr/m2. Voorzien van Wifi, dus draadloos printen. Print-kwaliteit is goed. Minpunt is dat de printer niet al te stevig in elkaar zit en goedkoop aanvoelt. Verder wordt de kabel om de printer eventueel via usb aan te sluiten niet meegeleverd.

M.elsinga 01-11-2017

Geen spijt van aankoop

Heb printer paar dagen, omdat ik eerdere goede ervaringen heb met Canon voor deze gekozen
Ziet er goed en solide uit, installatie makkelijk en eerste indrukken en afdrukken zijn meer dan voldoende.

Pluspunten

• Voor elke kleur apparte cartridge
  • Vormgeving en gebruiksgemak
  • Veel mogelijkheden en opties

Minpunten

• Nog niet gevonden

Jan K. 01-11-2017

Compact formaat, goede prijs.

Deze printer ( MG5750) gekocht omdat mijn vorige printer van hetzelfde type het papier transport stuk was. Omdat reparatie duurder wordt dan een nieuwe besloten om weer dezelfde printer te kopen. Mijn eerste printer was een Canon MP 620 die jaren zonder problemen heeft gewerkt een geweldig apparaat. De MG5750 werkt goed maar maakt meer geluid en het duurt langer voordat het printen start. Ook moeten er 2 kleppen geopend worden voor de papier inname en de geprinte pagina's.

Pluspunten

• print goede kwaliteit
  • print redelijk snel
  • Lage prijs

Minpunten

• maakt veel lawaai
  • 2 kleppen openen voor start
  • Duurt een tijd voor de eerste print komt

W.Balster 31-10-2017

product één jaar in bezit

De printer werd bij mediamarkt aanbevolen, gemakkelijk in gebruik, dat is juist. Ik heb in het verleden HP en Brother printer/scanner gehad. Deze printer "zuipt" inkt, al 3x de inkt cartridge vervangen omdat deze leeg waren. Ik print zeer weinig, en geen foto's. Bij de oude printer kon ik wel een jaar gebruik maken van de cartridge

Jacques 26-10-2017
  • Product gekregen

Miskoop

Geeft bij iedere poging om iets te printen aan,dat er geen papier aanwezig is,terwijl dat er wel degelijk in zit.
Papierlade zit er volgens de gebruiksaanwijzing wel goed in.
Als je het papier met de hand licht aandrukt,pakt hij het papier wel.
Als de inkt op is komt er weer een Brother,nooit problemen mee gehad.

Pluspunten

• Print goed
  • Je kunt instellen,dat hij automatisch uitgaat

Minpunten

• Ziet het papier in de papierlade niet
  • Dure cartridges (vergeleken met Brother )

Monique 14-10-2017

Miskoop van het jaar

Deze printer had ik nooit moeten kopen. Ik had eerst een HP-printer. Altijd super tevreden mee geweest. Nu ik een nieuwe laptop heb aangeschaft ook maar meteen een draadloze printer aangeschaft. Helaas, de cardridges zijn erg snel leeg. Ze knoeien enorm met verwisselen. Daarnaast kun je niet meerdere bladzijden in één document scannen. En als dat wel zou kunnen heb ik niet kunnen ontdekken hoe. Dit staat nl ook niet in de handleiding. Als je foto's wilt printen krijgen de afbeeldingen een compleet andere kleur. Je blijkt hiervoor het e.e.a. in te moeten stellen. Ook is de printer erg traag met reageren op alles. Totaal niet gebruiksvriendelijk dus. De volgende keer wordt het voor mij weer een HP-printer.

Pluspunten

• kan draadloos printen

Minpunten

• Traag
  • Slechte kleuren bij foto printen
  • kan niet meerdere pagina's in één document scanne
  • inktcardridges zijn erg snel leeg
  • inktcardridges knoeien erg met verwisselen

Elio 03-10-2017

Door veel storingen bijna onbruikbaar

Ik heb deze printer gekozen vanwege de vele mogelijkheden en de nette afdrukkwaliteit. Helaas gaat er heel veel fout. Vaak kan de computer de printer niet vinden op het netwerk. Of het printen verloopt heel langzaam, de printer staat tussendoor lange tijd stil. Of er begint een langdurige schoonmaakprocedure, met veel lawaai. Deze printer is nu een half jaar oud, en geeft nu voor elke print de melding dat de papierlade leeg is. Wat een miskoop, wat een slecht apparaat. Dit is mijn 2e Canonprinter met deze problemen, ben er stom genoeg weer in getrapt. O ja, ondanks de uitklapbare papeirsteunen valt het papier snel op de grond.

Pluspunten

• Afdrukkwaliteit
  • Mogelijkheden

Minpunten

• Foutmeldingen
  • Aansluitproblemen
  • Geen stabiele verbinding via WiFi (en geen USB)
  • Papierstoringen
  • Traag en luidruchtig

Marc 19-09-2017

Canon PIXMA MG5750

De printer maakt erg veel lawaai, is moeilijk te installeren en neemt heel veel tijd om iets te printen. Deze printer heb ik nog niet lang. Heel vaak geeft deze de melding dat het papier niet goed zit. Nu heb ik storingscode 5011 en doet de printer niets meer. Deze printer heeft me alleen maar irritatie gekost. Ik vind het een waardeloze printer. Nou ben ik het zat en zal ik een andere kopen.

Minpunten

• veel lawaai
  • het duurt lang voordat deze printer opstart
  • printen duurt erg lang
  • te groot in omvang
  • moeilijk te installeren

Job 05-03-2017

Mooie vorm

Het is een snelle en bijna geluidloze printer, met veel mogelijkheden.
En hij is makkelijk in gebruik.

Pluspunten

• Snel en makkelijk te bedienen

Minpunten

• Nog niet gevonden

G.Boomstra 19-01-2017

Ook goed voor een Apple

Het is niet te groot en makkelijk in omgang.Ben blij dat ook mijn tablet er goede resultaten mee heeft.

gerritfavian 01-01-2017

niet slecht voor deze prijs.

Instalatie stelt niets voor ( Mac ) en hij werkt verder goed.
! keer gehad dat ie stapel papier inslikte wat er makkelijk uit te halen is, ff eronder kijken en dan kan je de bak losklikken. Wat ie wel soms doet is idd, papier is op terwijl er voldoende aanwezig is. paar x op ok drukken en hij start. voor ie begint te printen bij opstart moet je even gedult hebben, je hoort alerlei geluiden maar dan vliegt t papier eruit.
Kijk, voor een printer van 55 euro moet je niet teveel verwachten, ja hij maakt wat meer geluid, ja de kwaliteit is iets minder maar voor dat geld doet ie alles wat ie hoort te doen!! alles is iig beter dan HP!!!!!

Pluspunten

• prijs
  • Instalatie
  • Draadloos printen via tel, tablet e.d.

Minpunten

• kieskeurig met soort papier
  • geen papierlade