Canon PIXMA MG5750 - Reviews

printen

6,3

Ell 02-12-2016 Product paar maanden in bezit

Continu netwerk issues

Helaas van de week product na half jaar afgeschreven. continu netwerkproblemen, telkens weer opnieuw installeren vanaf Mac. Helemaal klaar mee. Niet kopen zou ik zeggen.

Tonnie 30-10-2016 Product half jaar of langer in bezit

Papierstoring

De printer nu 6 maanden in bezit, nauwelijks gebruikt. Printer vrat vandaag het papier op en dit is er met geen mogelijkheid uit te krijgen. Terugsturen ivm garantie geeft veel heisa, originele doos is al weggegooid en nu moet ik een andere doos kopen. Besloten om hem, vanwege alle gedoe, maar weg te gooien. Wat betreft printen zelf leek het een mooi apparaat, al hadden foto's strepen. Maar voor foto's had ik hem niet gekocht.

ScAndré 18-10-2016 Product paar maanden in bezit

Alleskunner voor een scherpe prijs

Dit is mijn derde Canon printer sinds begin 2002, deze keer een all-in-one.
Zeer eenvoudig aan te sluiten, draadloos werkt perfect door heel het huis, uitstekende afdrukken, ook in kleur.
Scannen gaat niet supersnel maar dat neem ik voor lief.
Kan hem iedereen aanraden, voor de prijs hoef je het niet te laten.

• Afdrukkwaliteit
  • Eenvoudig aansluiten

Minpunten

• Niet zo snel met scannen

Ruud 08-10-2016 Product paar maanden in bezit

lijkt heel wat

Ik ben niet blij met deze aankoop. Het installeren was al een voorteken, dit lukte moeizaam. Draadloos printen werkte niet, met kabel gelukkig wel. Bij herinstallatie kreeg ik het later wel voor elkaar. Draadloos printen is een kwestie van lange adem, duurt eindeloos en als je haast hebt is dat niet goed voor het geestelijk welzijn. Het apparaat maakt een hoop geluiden, geeft aan dat print in progress is en spuugt dan blanco papier uit. Op zich ook al heel wat want even zo vaak geeft hij aan dat er geen papier geplaatst is. Als de toner op is koop voor het bedrag dat daaraan moet besteden wel weer een HP

Pluspunten

• afdrukkwaliteit

Minpunten

• traag
  • installatie
  • veel verkeerde meldingen

Freek 07-10-2016 Product paar maanden in bezit

De buitenkant ziet er mooi uit

De vorige Canon printer gaf een melding, bezoek een service centrum. Dat kan niet voor een prijs die rond de aanschafprijs ligt van een andere printer. Toch maar een volgende Canon, dat viel even tegen. Door de hoeveelheid functies van deze printer is de hoeveelheid storingen navenant. Nu weigert de printer normaal A 4 papier en drukt na veel gedoe af in een kleiner formaat. Een lagere printresolutie is niet in te stellen. De omvang van het apparaat is groot te noemen. Waar vind een mens een printer die alleen maar print? Maar snel een ander merk kopen, beter voor de gezondheid. Ook het bukken om alle geprinte pagina's weer op te rapen, lijkt goed voor de beweging van de mens maar is allerminst vriendelijk.

Pluspunten

• kleur van de printer naar keuze

Minpunten

• Toegankelijkheid instellingen
  • papieruitvoer
  • hoog inktgebruik
  • lange tijd voor eerste pagina

Weiland 31-08-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi compact

Installeren ging prima, totdat de printer moest printen. Er gebeurde niets.
Printer was verbonden via LAN-kabel. Nog 4 keer de installatieprocedure doorlopen: geen resultaat. Wat bleek? Per toeval werd de computer opnieuw opgestart en alle problemen waren opgelost. Zal melding bij Canon maken dat het toch wel handig is als aan het eind even genoemd wordt: computer opnieuw opstarten.
Printer levert prima werk, zowel in kleur als zwart.

Pluspunten

• vormgeving
  • prijs/kwaliteit

Minpunten

• maakt iets 'teveel'lawaai

G. Both 15-07-2016 Product paar weken in bezit

Canon PIXMA

Na grondige vergelijking gedaan te hebben. Is voor mij de keuze gevallen op de Canon Pixma MG5750.
Draadloos,tweezijdig vlotte kleurenprinter mét kopieer en scan functie.
En voor mij het grote voordeel;de verschillende kleuren ink-cartridges zijn afzonderlijk te verwisselen!! Dit scheelt enorm in de kosten.
Bij diverse reviews was ik gewaarschuwd voor een mogelijk lastige installatie. Gelukkig dat viel alles mee. Binnen een half uur was mijn printer uitgepakt en geïnstalleerd. (en ik ben géén IT-specialist ;-))
Ondertussen heb ik al weer een paar weken plezier van mijn printertje.Nog geen moment spijt. Hij heeft al veel prima werk geleverd in de laatste school weken! nu heeft hij 6 weken even een beetje vakantie. Daarna weer volop aan 't werk!

Gerrie 04-06-2016 Product paar dagen in bezit

printer MG5750

Mijn vorige canon MP620 kreeg de beruchte melding B200. Toch weer Canon gekozen omdat ik er goede ervaringen mee had. Print en scan kwaliteit is zeer goed. Er zit helaas geen USB aansluiting voor USB stick op. Verder is de uitloop van de papiercassette veel te kort, het papier vliegt telkens door de lucht en beland op de grond. Dit vind ik zeer kwalijk voor 'n merk als Canon.

danielle 29-05-2016 Product paar dagen in bezit

hele goede printer

deze printer die we nu hebben is beter dan die we hadden dus echt een aanrader je kan alles er mee doen dus ik ben te vrede want niet 2 cartrits maar gewoon 5 dus is rood op dan hoef je die alleen te vervangen nee geen andere meer voor me

Irene 31-01-2016 Product paar dagen in bezit

Prima all-in-one-printer. Doet wat hij moet doen. Geluid vind ik redelijk hard, maar dat hangt er natuurlijk ook vanaf wat je gewend bent. Veel mogelijkheden, bv spiegelbeeld printen voor transferpapier. Installatie verliep soepel.

ljprins1 22-01-2016 Product paar dagen in bezit

Goede All-in-one printer. Doet alles wat je van zo'n apparaat mag verwachten. Kan oa. aflopend a4 printen en print ook op karton van max. 300gr/m2. Voorzien van Wifi, dus draadloos printen. Print-kwaliteit is goed. Minpunt is dat de printer niet al te stevig in elkaar zit en goedkoop aanvoelt. Verder wordt de kabel om de printer eventueel via usb aan te sluiten niet meegeleverd.