Canon PIXMA MG7750 - Reviews

zwart

7,1

G. v.d. Reijden 20-10-2016 Product paar weken in bezit

Printer Canon pixma mg 7750

Na vele jaren plezier te hebben gehad van mijn Canon Pixma mp 630 moest er afscheid worden genomen nadat deze het écht begaf. En dan......dan kom je uit op de Canon Pixma mg 7750. Na de eenvoudige installatie, via de kabel aan één pc en de WiFi via de overige pc's, Zo werkt werkt alles naar behoren. Voor de smartphone moest er wel de Canon app worden geïnstalleerd. Hoe het met het afdrukken van foto's gaat? Dit moet ik nog uit testen maar daar heb ik alle vertrouwen in dat dit goed komt. Waar nergens vermeld staat is waar de lade zit voor de cd/dvd. Nou deze zit gewoon aan de onderkant van lade 1. Via KameraExpress.nl ben ik daar achter gekomen.Er zit zelfs NFC contact op, je legt je smartphone met bv een leesgedeelte, op NFC en dan print deze automatisch dat leesgedeelte uit.
Al met al, ik ben een zeer tevreden en happy met deze printer!!

Pluspunten

• Werkt uitstekend
  • Maakt geen herrie
  • Zuinig inktverbruik door de grijze inkt

Minpunten

• Slechte beschrijving over de printer
  • Aanschaf voor het inkt is niet goedkoop

RvB 28-07-2016 Product paar dagen in bezit

Vetrouwd product

Installatie voor de iMac/iPad/iPhone via draadloos netwerk verliep vlekkeloos. Kon direct daarna probleemloos printen via al deze apparaten. Veel mogelijkheden. Een goede opvolger van mijn vorige Canon inktjet printer waarvan ik jaren plezier gehad heb.

Piet 22-06-2016 Product kwartaal in bezit

Pixma MG7750

6,8
Kwaliteit afdrukken is prima. Alle mogelijkheden nog niet uitgeprobeerd. De printer maakt vrij veel lawaai en duurt lang voordat hij opstart. De vorige printer MP610 was stiller, vlotter en had een aparte lade voor dikker/foto papier welke je eenvoudig kon kiezen. De MG7750 heeft maar 1 lade voor A4 papier.Fotopapier hierin doen, hierbij moet je goed opletten wat de afdrukkant is en gewoon papier kun je beter verwijderen, anders loop je kans, dat op het verkeerde papier de foto wordt afgedrukt. Het gebruiksgemak van de MP610 vond ik praktischer en makkelijker.

Winga 21-12-2015 Product paar dagen in bezit

3,8
In één woord verschrikkelijk! Print geen hele bladzijden uit, is niet in te stellen zoals je zelf handig vindt. Ik wilde bijvoorbeeld dubbelzijdige afdrukken zonder marges, liefst in klad. Onmogelijk! Zelf honderd kerstkaarten printen is ook onmogelijk! Stapels papier gaan er doorheen omdat er verkeerde prints uitkomen, omdat de printer gewoon stopt met printen, omdat de printer tussendoor zelf de instellingen verandert, zodat je wéér papier en inkt verspild! Geen idee hoe de andere opties zijn, maar ik heb 't gehad! En de kerstkaarten komen zo nooit op tijd af, bedankt! (hiervoor had ik een canon pixma MP560, een gebruiksvriendelijk en handig apperaat, maar wat 't van 't ene moment op 't andere helaas begaf)