Epson WorkForce WF-3620DWF - Reviews

Dubbelzijdig
printen
Lcd-scherm

Borry52 17-01-2016 Product paar dagen in bezit

Aangezien de drum van mijn laserprinter aan vervanging toe was en een inktjet printer bijna net zoveel kost als een nieuwe laser-drum ben ik op zoek gegaan naar een nieuwe printer.

Ik ben bij deze printer terecht gekomen omdat ik er een zocht die dubbelzijdig kon scannen, printen en kopiëren en een Lan aansluiting had.
Ook was de prijs van de inkt van doorslag gevend.
Originele inkt is vrij duur maar er worden genoeg alternatieven aangeboden voor een goede prijs.

Printer ziet er goed en stevig uit en zat in een stevige doos.
Installeren van de software met de bijgeleverde CD ging probleemloos maar duurt wel lang omdat hij naar allerlei updates zoekt en installeert.
Software is duidelijk en goed te gebruiken.
De printer is soms een beetje rumoerig maar dat deed mijn oude laserprinter ook.
Als alle instellingen zijn gedaan werkt de printer zeer snel.
Hij start snel op en een printopdracht vanaf de PC gaat ook snel, ook dubbelzijdig.
Kopiëren gaat ook erg goed, als je meerdere pagina’s dubbelzijdig wil kopiëren gaat dit erg snel en de pagina’s worden ook weer op volgorde gelegd zoals ze zijn ingevoerd.
De print kwaliteit is nagenoeg net zo goed als op mijn oude laserprinter.

Ik ben zeer tevreden over deze printer.

Schervenuur 22-06-2015 Product paar weken in bezit

De printer is solide en werkt erg snel. Voor mij was het belangrijk dat er een vaste netwerk aansluiting aanwezig is, dit om een stabiele verbinding te garanderen. De sheetfeeder voor de scanner is erg handig wanneer er meerdere pagina's gescand worden. Ik ben erg tevreden over deze printer!