Canon MAXIFY MB2050 - Reviews

Printtechnologie
inkjet
Scanmethode
Flatbed & automatische documentinvoer

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

3,9

• Slecht
  • Slecht

Theo van Rijswijk 17-03-2016 Product paar dagen in bezit

inktvreter en defect, bekend probleem

5,8
Deze printer gekocht, installatie was een crime, heeft me ¾ uur gekost. De 4 cartridges waren na het afdrukken van enkele pagina's al leeg, omdat iedere keer bij het aan-en uitzetten er veel inkt wordt verspeeld. (ben enkele maanden weggeweest, heb de printer op 20 augustus 2015 gekocht) Later foutcode B 504, op internet gezocht, dit is een bekend inktprobleem.
Deze printer heeft me uren gekost. gebruik mijn oude printer weer.
Een vriendin heeft een Brother gekocht, aansluiten (door mij) 10 minuten draait vlekkeloos. Geen lange termijnervaring hiermee.
Absolute afrader, terwijl ik jaren met een oudere Canon printer zonder te veel problemen heb gedaan.

hendri 25-03-2017 Product half jaar of langer in bezit

Print fout, slechte communicatie vanuit Windows 10

Na veel problemen met het netwerk waarbij Windows en Canon niet communiceren met elkaar, na 5 uur bellen zowel met canon als Microsoft een kabel getrokken en kan ik printen.
Printen kleur is goed alleen de afmetingen wijken altijd af. 13x18 wordt 11x17.
Ik was hiervoor ook een canon gewent dit was een topapparaat. alles wat je vroeg deed hij. maar deze is door alle instellingen gewoon niet meer gebruiksvriendelijk. Ik krijg het idee dat ze bewust je fouten wil laten maken zodat je eerder en meer inkt verbruikt!

Pluspunten

• Mooie kleuren
  • mooie vormgeving

Minpunten

• Slechte communicatie met Windows 7
  • ingegeven afmetingen kloppen niet
  • Veel vragen voordat je kunt printen