Epson WorkForce WF-2660DWF - Reviews

Kleur(en)
zwart
Type/soort
multifunction

Beoordeling op basis van 1 review

• Slecht

Dennis Robert 25-05-2016 Product kwartaal in bezit

Wat een ellendig ding

1.Door de vaste printkop, ben je het haasje als deze verstopt raakt. En dat gebeurt snel als je de printer niet dagelijks gebruikt.De printer adviseert je dan om op het knopje voor nozzlehead cleanen te drukken. Dit kun je 10 keer proberen alvorens alle cardridges leeg zijn en dan hebben we het over de extra capaciteitscartridges.
2.Toen de printer het wel even deed trok hij verticale krassen over het photopapier.Na enig speurwerk kwam ik er achter dat dit veroorzaakt werkd door de papiergeleiders.Op youtube staan filmpjes hoe je die uit je printer kunt slopen. Volkomen belachelijk natuurlijk maar het werkt wel. Volgens Epson is dit allemaal te voorkomen door originele Epson inkt en papier te gebruiken en de printer altijd aan te laten staan zodat hij af en toe nog wat inkt kan verbruiken. Nooit meer Epson voor mij! Oh ja, de afdrukken met de originele inkt vielen zwaar tegen (mat en niet kleurecht) en de software op de pc lijkt wel voor windows 98. Als je op de kopieerknop drukt op kleur verteld de printer doodleuk dat dat alleen op fotopapier afgedrukt kan worden?! En is 1 van de cardridges leeg, weigerd hij nog iets te printen, zelfs niet in zwart wit.