Brother DCP-1610W - Reviews

Printtechnologie
laser-technologie
Wifi
Wifi

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Luuk1968 30-03-2016
  • Product jaar of meer in bezit

Prima printer die doet wat ie moet doen

Ik heb deze printer gekocht omdat ik het geklooi met inktjetprinters zat was en gewoon een simpele printer wilde hebben voor simpele documenten in zwart/wit. Hij doet alles wat hij moet doen, print vlot, de wifi werkt uitstekend en de afdrukkwaliteit is prima. Heb 'm al een jaar in bezit denk ik, en gebruik nog steeds de originele toner. Enige minimale minpuntje vind ik dat het display niet verlicht is: omdat de printer op een een donkere plek staat is het slecht leesbaar.

Karel 06-02-2018

niet op wifi aan te sluiten printer

De vorige Brother naar de milieu straat gebracht. Was niet meer aan te sluiten op ons wifi netwerk. Stom genoeg koop ik weer een Brother van wege zijn compactheid. Dit bleek al direct tegen te vallen omdat het papier uit de printer steekt. Dit staat nergens vermeld. Het aansluiten op ons wifi netwerk was een ramp. Heeft 14 dagen gekost omdat hij terug moest naar de technische dienst voor reparatie. Een monteur heeft het ding vandaag aan de praat gekregen. Hij weet niet hoe en de helpdesk wist het ook niet. Het is zeer de vraag of hij het morgen nog doet. Waardeloos en ik beveel dit ding aan niemand aan.

Pluspunten

• tot nu toe geen

Minpunten

• zeer, zeer moeilijk aan te sluiten op wifi