Canon PIXMA MG7150

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 34 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon PIXMA MG7150 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

Rouz 19-02-2014
Geschreven voor: Canon PIXMA MG7150

Na twee jaar gaf mijn Canon Pixma 4500 de melding "error 5200" de op de Canon site vermeldde acties, om dit euvel op te lossen hielpen niet. Een berichtje hierover naar de Canon Klantenservice gezonden, hier is nooit een reactie op gekomen. Daar ik dringend een printer nodig had, welke cd's en dvd's kan bedrukken, ben ik overgegaan tot de aanschaf van de Canon MG7150. Echter krijg ik het niet voor elkaar een leuke foto of plaatje geprint te krijgen. Met de Pixma 4500 was het kinderspel, maar nu met de MG7150 heb ik geen idee, hoe dit op te lossen. Ik heb het gevoel via Groningen naar Maastricht te moeten. Ook de handleiding is daar onduidelijk over, voor de rest werkt de printer uitstekend.

R.v.Haren 07-05-2015

Dat is echt niet zo moeilijk, voor dat je gaat printen kijk eerst of de in steling van je papier goed is ingesteld .ik heb foto papier er in gedaan en de eertste keer gelijk raak een mooie foto.
maar hij vroeg eerst de maat van her papier, was ook de eerste keer van mij.
daar voor altijd HP gehad.