HP Smart Tank Plus 555

Printtechnologie
inkjet-technologie
Wifi
Wifi

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de HP Smart Tank Plus 555 op Kieskeurig.be.

7,6

belinda 12-11-2019

heel lang inkt

Geschreven voor: HP Smart Tank Plus 555

Dat je zolang geen inkt hoeft te vervangen is prettig. Ik kan alleen nergens vinden hoe lang de printerkoppen meegaan, dat is nog iets om mee te nemen in een overweging om deze printer aan te schaffen.
Het vullen, installeren etc is allemaal eenvoudig. Hij print snel en netjes, zoals je kunt verwachten voor ene printer van deze prijsklasse. Ik vind echter wel dat hij goedkoop oogt Slappe dunne afdekplaat, gammel uitschuif-bare papieropvanger, 1 plek om papier in te voeren.Vooral de laatste 2 maakt printen op afstand ene stuk lastiger. Daarbij kan deze printer niet automatisch dubbelzijdig kopiëren, en wanneer je een aantal documenten achter elkaar wilt kopiëren/scannen moet je ze 1 voor 1 invoeren. Voor mij weegt lang inkt dan niet op tegen alle voorgenoemde voordelen/functies.

Pluspunten

• heel lang inkt

Minpunten

• niet automatisch dubbelzijdig afdrukken
  • 1 plek voor papierinvoer
  • oogt wat goedkoop
  • opvang la voor afdrukken
  • oogt goedkoop

Anouk1985 10-11-2019

Doet wat het moet doen, maar is geen uitblinker

Geschreven voor: HP Smart Tank Plus 555

De installatie is met de handleiding goed te volgen. De kleuren kunnen makkelijk gevuld worden door middel van de bijgeleverde flesjes. De apps die je voor het printen nodig hebt zijn makkelijk te installeren, alleen jammer dat je overal een account voor nodig hebt. Ik ben tevreden met de printkwaliteit en de snelheid van het printen, maar ook tijdens het printen en scannen maakt de printer veel kabaal. De printer doet wat hij moet doen, maar blinkt hierin niet uit met andere printers.

Ik zou deze printer zelf niet aanschaffen, voor dit geld zijn er betere en compactere printers.

Pluspunten

• printen kan vanaf je telefoon
  • bijvullen van kleuren
  • kleurkwaliteit

Minpunten

• printopdracht duurt lang
  • account nodig de apps
  • maakt veel kabaal

Ramon 09-11-2019

eenvoudig te instaleren en goed kwaliteit prints

Geschreven voor: HP Smart Tank Plus 555

Het is een fijne printer zeker met de inkt tanks die erin zitten. de printer heeft een goed wifi bereik en is makkelijk te bedienen

Pluspunten

• inkt tank , wifi , makkelijk bedienbaar

Minpunten

• bovenlader papier

tasz 08-11-2019

Fijne printer

Geschreven voor: HP Smart Tank Plus 555

Na het openen van het pakket werd, netjes volgens de handleiding, de printer aangesloten en voorzien van inkt. Dat was wel even wennen, waar je normaal gesproken een cartridge plaatst en klaar!, moest je nu 4 inkt flesjes gebruiken om de inkt te vullen. Dit leverde overigens wel vieze handen op..het ging wel erg makkelijk.

De telefoon erbij, app downloaden, installeren en contact maken verliep heel soepel en zonder problemen. Een test print van HP en daarna zelf een print gemaakt.
Ik was verbaasd hoe ontzettend makkelijk het allemaal ging.

Scannen:
Het scannen van foto's of bijlagen gaat heel makkelijk, goed scherp beeld en een snelle reactie tijd. Heel prettig. Jammer is dat je niet kunt scannen via de papierbak invoer, en dat je dit per stuk moet scannen via de plaat.

Kopiëren:
Makkelijk, snel en duidelijk. Geen opmerkingen!

Printen:
Printen in kleur of in "zwart/wit", het werkt allebei even goed. Het printen gaat niet heel snel en de pagina's zijn bij full colour wel wat nattig. De kwaliteit van de print is uitstekend op normaal 80grams print papier.

Conclusie:
Ik ben erg tevreden over deze printer, heel makkelijk in gebruik en ook goed te gebruiken door mensen die weinig verstand hebben van printers/computers. De handleiding is heel duidelijk.
De kwaliteit van de prints, het gemak van het scannen en kopiëren zijn mij goed bevallen.

Minpunt:
Enige minpunt die ik wel wil vermelden is dat de printer in het begin heel lang bleef piepen (had iets met de wifi te maken), dit was erg storend.

Pluspunten

• losse inkt flesjes
  • wifi

johan73 01-11-2019

Een fantastische ontwikkeling!

Geschreven voor: HP Smart Tank Plus 555

Een nieuw systeem, waarbij je geen ellende hebt met cartridges, maar een (simpele) keuze voor kleine inkttankjes, die je dan zelf kunt (her)vullen. Doordat veel tegenwoordig digitaal verloopt, is de keuze om via een app op je telefoon te printen een super uitkomst. Het gemak en de snelheid maken deze printer wat mij betreft tot een geweldig systeem.

Pluspunten

• Gemak
  • Functies