Eurom Eurom Polar 7000 Mobiele Airco met Afstandbediening 2 kW - Reviews

tile_capaciteit
70 m³ ruimtes (max.)
tile_vermogen
2000 watt vermogen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

• Slecht
  • Slecht

Eurom Airco Pac 7.1/7000 Btu/h max 50 m3 22-06-2017

Airco Eurom Pac 7.1/ 7000 Btu/h

Gisteren een airco gekocht ivm tropische temperaturen die nog een week zeker aanhouden. Het is toch best een investering zo'n airco en dan verwacht je ook dat het werkt. Niet dus. De airco zou moeten koelen maar dat doet het niet! Ik moet ramen en deuren dichthouden en gordijnen dicht , maar hoe leg ik de bijgeleverde slang dan buiten? Die zorgt ervoor dat de warme lucht die de airco uitblaast niet in de kamer blijft hangen. Zeer slechte handleiding en mijn simpele ventilator van €11,99 doet het beter dan deze airco. Ik breng deze weer terug naar de Gamma. Voldoet totaal niet aan de eisen!

Pluspunten

• Verrijdbaar

Minpunten

• Coolt niet
  • Nauwelijks een handleiding
  • Je moet ergens een deur of raam openhouden
  • Gevaar inbrekers ivm open raam voor slang
  • Maakt veel lawaai maar dat doen ze allemaal

Eurom Airco Pac 7.1/7000 Btu/h max 50 m3 19-06-2017

Airco Eurom Pac 7.1/ 7000 Btu/h

Pluspunten

• Verrijdbaar

Minpunten

• Coolt niet
  • Nauwelijks een handleiding
  • Je moet ergens een deur of raam openhouden
  • Gevaar inbrekers ivm open raam voor slang
  • Maakt veel lawaai maar dat doen ze allemaal