Tectro Tecro TSCS725

Midea MS11M6-18HRFN1-DUO

• Geschikt voor ruimte tot 80 m³
  • Kleuren wit
Midea MS11M6-18HRFN1-DUO

Beoordeling op basis van 1 review geschreven op Kieskeurig.be.

Tweakit 29-08-2016 Product paar dagen in bezit

Scherpe aanbieding, koelen EN verwarmen!

Over de installatie van dit apparaat kan ik kort zijn: Wat een hel. De koperen leidingen mogen maximaal 1x gebogen worden en zijn behoorlijk stug. In een vakantiewoning met flinter-dunne wandjes echt ellendig. De kap van de binnen-unit is zodanig bevestigd dat deze niet los kan tijdens montage: 2 stugge koelleidingen EN afvoer EN stroomtoevoer passen maar NET en dat is dus prutsen om in de kap te krijgen. Niet alle specificaties zijn vooraf duidelijk, zo blijkt er 15 cm boven en 230 cm onder de binnen-unit vereist te zijn en 60 cm boven de buiten-unit. Met logisch/technisch inzicht is dat allemaal wel op te lossen, maar meldt dat soort voorwaarden helder vooraf svp. Oh, en het slangetje om de binnen-unit naar buiten te laten afwateren werd WEL meegeleverd.

Enfin, als het ding eenmaal op zijn plek zit is het WEL een verademing. Fijne luchtbehandeling instelbaar via afstandbediening. Nagenoeg fluisterstil, buitenunit is wel hoorbaar als je er naast staat, maar dat is geen issue.

Pluspunten

• Koelen EN verwarmen
  • ook drogen en ventileren
  • Timer/Swing/etc
  • Binnen prettig stil

Minpunten

• Stugge leidingen
  • Dikte leiding+afvoer fors
  • Kap vast gemonteerd
  • Beperkte specs vooraf