De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Honeywell CS10XE op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

3,7

David 26-07-2018

Totaal niet fijn met warm weer

Geschreven voor: Honeywell CS10XE

Als je em gebruikt met die koel stand aan dan word het zo klam binnen en me moeder heeft last van copd, ding gelijk terug gebracht, ze kreeg nauwelijks nog lucht en als je zonder koel stand gebruikt is het gewoon een toren ventilator en daar betaal je dan 180 euro voor, vond het echt een miskoop

Minpunten

• Je merkt het aan je luchtwegen
  • Word niet kouder de kamer temperatuur
  • Maakt best veel geluid

zjemmie 28-05-2017

Niet wat ik ervan verwachte

Geschreven voor: Honeywell CS10XE

Als ventilator doet hij het goed, maar daar is hij wel wat groot voor.
als je hem als cooler wil gebruiken, laat laat het apparaat water door een soort raster lopen waar hij de lucht doorheen blaast deze lucht zou dan moeten afkoelen door het koelere water. Dit werkt wel een klein beetje maar zelfs als we ijsblokjes in het water doen, word het niet echt kouder op de kamer. Wel word het echt benauwder, door de hoge luchtvochtigheid waardoor het eerder warmer dan kouder aanvoelt. Als je er recht voor gaat zitten lijkt het wel koeler, maar voor der rest is het eigenlijk niet meer dan een grote, zware, dure luidruchtige ventilator.

Pluspunten

• duidelijke bediening

Minpunten

• niet echt stil.
  • koelt nauwelijks
  • word erg vochtig in de kamer

kachelpook 27-07-2016

slecht apparaat

Geschreven voor: Honeywell CS10XE

Na 1 dag weer teruggebracht .
Heeft geen toegevoegde waarde om te koelen ,een simpele ventilator werkt veel beter.
Maakt veel herrie ,zelfs op de laagste stand

fampag 19-06-2014
Geschreven voor: Honeywell CS10XE

Een aircooler is een goedkoper en gebruikt veel minder energie dan een mobiele airco, vandaar dat wij deze hebben geprobeerd.
Na een paar dagen retour gestuurd. Duurzaamheid geen echt oordeel over dus, voelde wel degelijk aan.
Met name het geluidsniveau was echt een flinke tegenvaller, dat was echt veel te hard om 's nachts te gebruiken. Zelfs op de laagste stand. Wellicht is het apparaat daarvoor ook te groot en meer geschikt voor de woonkamer.
Het principe waarmee gekoeld wordt lijkt me wel oké als je het niet 15gr kouder wilt maken. Je moet ook wel zorgen dat het water steeds koud genoeg is. Dat kan bv door ijsblokjes toe te voegen aan het water. Als het water er een dag in staat en dus op kamertemperatuur is zal het uiteraard ook niet verkoelend werken. We hebben het niet echt goed kunnen testen, maar het koeleffect komt in ieder geval niet in de buurt van een echte airco (maar da's logisch). Geeft iets meer vekoeling dan een gewone ventilator. Een slaapkamer flink verkoelen voordat je naar bed gaat was ook niet echt een succes.
Kortom: veel geluid en alleen verkoelend gevoel als de lucht tegen je aan geblazen wordt. Zal prettig zijn overdag in de woonkamer.

ommelr80 29-07-2015

Ik hem ook aangeschaft ik betaalde er maar 77euro voor geluid valt best mee oplaagstand hoor jehem bijna niet en hij koelt goed natuurlijk is het geen airco maar 5grade is ook
al goed