Honeywell CS10XE - Reviews

• Slecht

kachelpook 27-07-2016 Product paar dagen in bezit

slecht apparaat

3,7
Na 1 dag weer teruggebracht .
Heeft geen toegevoegde waarde om te koelen ,een simpele ventilator werkt veel beter.
Maakt veel herrie ,zelfs op de laagste stand

fampag 19-06-2014 Product paar dagen in bezit

Een aircooler is een goedkoper en gebruikt veel minder energie dan een mobiele airco, vandaar dat wij deze hebben geprobeerd.
Na een paar dagen retour gestuurd. Duurzaamheid geen echt oordeel over dus, voelde wel degelijk aan.
Met name het geluidsniveau was echt een flinke tegenvaller, dat was echt veel te hard om 's nachts te gebruiken. Zelfs op de laagste stand. Wellicht is het apparaat daarvoor ook te groot en meer geschikt voor de woonkamer.
Het principe waarmee gekoeld wordt lijkt me wel oké als je het niet 15gr kouder wilt maken. Je moet ook wel zorgen dat het water steeds koud genoeg is. Dat kan bv door ijsblokjes toe te voegen aan het water. Als het water er een dag in staat en dus op kamertemperatuur is zal het uiteraard ook niet verkoelend werken. We hebben het niet echt goed kunnen testen, maar het koeleffect komt in ieder geval niet in de buurt van een echte airco (maar da's logisch). Geeft iets meer vekoeling dan een gewone ventilator. Een slaapkamer flink verkoelen voordat je naar bed gaat was ook niet echt een succes.
Kortom: veel geluid en alleen verkoelend gevoel als de lucht tegen je aan geblazen wordt. Zal prettig zijn overdag in de woonkamer.