De'Longhi PAC N81 - Reviews

80 m³
Uitvoering
monoblock-airco
Afstandsbediening

Beoordeling op basis van 57 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

7,9

Wouter_Eindhoven 19-07-2016
  • Product jaar of meer in bezit

Prima mobiele airco

Gebruik de airco om mijn slaapkamer te koelen. Hij koelt erg goed. Er zitten voldoende functies op (thermostaat, timer). Je moet er wel rekening mee houden dat hij best wel wat geluid maakt als hij aan het werk is. De eerste nacht werd ik wakker als hij aansloeg, nu ben ik er aan gewend.

Erik70 20-05-2017

PACN81, koelt goed, relatief stil voor een mobiele airco

De eerste ervaringen met de DeLongi N81 zijn positief. Hij koelt goed, zelfs op afstand is de koelte die van het apparaat komt goed te voelen. In de laagste ventilatorstand is het geluid (naar mijn mening) voldoende laag om rustig te kunnen slapen.

Pluspunten

• Relatrief stil op de laagste ventilatorstand
  • Koelt goed

Guy 21-05-2017

Koeling zolder

Na afwegen of een investering in een airco mijn nachtrust bij warme nachten zou kunnen verbeteren, heb ik besloten een mobiele airco te kopen. Mijn voorkeur ging eigenlijk uit naar een buiten unit, maar de kosten weerhielden mij ervan.
Dus het is een mobiele eenheid geworden. De slang naar buiten is natuurlijk niet de mooiste oplossing. Daarbij heb ik kantelramen, probeer daar maar eens een slang in vaste te klemmen. Ik heb gezoren voor een aansluiting/gat in een afschot van de zolder, die weer verbonden is met de centrale lucht verversing van het huis. Even aankijken of dit werkt, anders toch maar een afvoer door het dak?!
Ik vraag me af of ik kan slapen, zonder oordoppen, met de airco aan, maar dat gaan we ervaren. Als de temperatuur voor het slapen gaan maar aangenamer wordt.

Richard 19-05-2017

prima airco

Prima airco met goede gebruiksaanwijzing. Alle hulpstukken aanwezig. Ziet er mooi uit en koelt goed.
Kwaliteit/ prijs verhouding goed.

Pluspunten

• vormgeving
  • koeling

Minpunten

• zwaar
  • geluid

Mark 24-06-2017

Degelijk apparaat

Complete set, Degelijk apparaat. Werkt prima op hete zolder.
Zit helaas geen afdichting voort de raam bij.
En super dat je drie jaar extra garantie krijgt (aan huis).

Pluspunten

• degelijkheid
  • voldoende koeling

Leedijk 23-05-2017

Erg stille Airco

Goede handleiding met een snelle bediening. Apparaat reageert goed op de instellingen. De airco is vrij stil voor onze begrippen.

Pluspunten

• Stille Airco
  • snelle bediening

Jurgen 22-06-2017

Koelt snel

Koelt kamer snel. redelijk stil voor een airco. Duidelijk bedieningspaneel en afstandbediening.
Eenvoudig te installeren.

H000 29-05-2017

Koele vriend

Koelt uitermate goed het hele appartement. is makkelijk in aansluiten en zorgt voor een prettige nachtrust tijdens hetere dagen.

Pluspunten

• cool

Minpunten

• Raam kan alleen op de open stand,

Pablo 16-08-2017

Hiermee kan ik deze zomer wel uithouden

Omdat ik woon op de 1e etage woon van een appartementencomplex en het een oud gebouw is met slechte ventilatie, is in de zomer hier echt hartstikke benauwd en warm. Had ik besloten om een airco te nemen ik koos voor deze omdat deze bij mij hoog scoorde.
Deze is een krachtpatser en koelt de ruimte goed voor een middelgrote ruimte, hoewel het duurt even voordat het lekker koel is hierbinnen. Tot nu toe heeft het niet lager gekoeld dan de 23 graden (maar dat wel op een dag waarin het ruim 30 graden buiten was). Deze heeft wel wat minpunten allereerst het maakt veel herrie, aanzetten en tv kijken gaat niet goed samen (alleen als je het zet op ventilatie stand) daarnaast is de meegeleverde afvoer slang vrij kort waardoor je het niet midden in een kamer kan zetten.

Pluspunten

• Koelt goed
  • stil op ventilatiestand
  • handige functies (Display, knopjes)
  • Afstandbediening
  • Verrijdbaar met wieleitjes eronder

Minpunten

• Zwaar
  • Lawaai
  • korte afvoer slang
  • 1 keer kort uitzetten is meteen warme kamer

Wies 24-06-2017

Goede prijs/kwaliteit verhouding, makkelijke bediening

Deze mobiele airco aangeschaft vanwege goede beoordelingen, het extra garantie pakket en omdat deze in de aanbieding was. Makkelijk te bedienen en doet wat het moet doen.

Pluspunten

• goede prijs
  • makkelijke bediening

H.Pluimers 23-06-2017

Mooi compact formaat

Prima airco. voor normale woonkamer capiciteit wel aan de lage kant. kunt dan gewoon een iets zwaardere uitvoering nemen van Longhi. maar ben best tevreden met Pac N 81

Pluspunten

• makelijke bediening
  • mooie uitvoering

Minpunten

• nog niet
  • nog niet

Drikus 23-06-2017

Geluid groot minpunt

De airco doet zeker waarvoor het bedoelt is, namelijk een ruimte koelen.
Mijn cijfer is voor dit apparaat is laag, omdat het veel lawaai maakt, ook in de laagste stand.
Ik heb de airco aangeschaft voor de slaapkamer. Voorheen kon ik niet slapen ivm de warmte, maar nu is het lastig in slaap komen door het geluid.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Koelen

Minpunten

• Geluid

jaapje 21-06-2017

goedkope prima werkende airco

vandaag binnengekregen en direct aangezet om de studeerkamer te koelen (vrij hoge ruimte met veel glas op de zon kant). Zelfs in de laagste stand is het apparaat prima in staat om de temperatuur aangenaam te krijgen tegen een net stroomverbruik.

Pluspunten

• goed verrijdbaar
  • prima koeling
  • simpel in gebruik

Minpunten

• vrij lawaaierig

Sjaak vd Bogert 20-06-2017

Koelt goed, wel wat luidruchtig

Goede airco, koelt goed.
Makkelijk te verplaatsen door handvatten en wieltjes
Helaas wel wat luidruchtig

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Niet te groot
  • Koelt goed

Minpunten

• Maakt veel geluid
  • Slang wat aan de korte kant

Frank 19-06-2017

Airco

Top product werkt fanatastisch. mobiele airco is goed verrijdbaar dus zeer flexibel. mogelijk ga ik hem ook mee op vakantie nemen in de caravan.

Pluspunten

• Strak design
  • Koelt fantastisch

Minpunten

• slang naar buiten
  • geluid

Raf 11-06-2017

Prima apparaat

Doet wat je ervan veracht. Goede prijs-/kwaliteitsverhouding. Bij de hoogste stand maakt het apparaat wat veel geluid, maar dat is natuurlijk te verwachten. Duurt wel zeker een halve dag voordat de gehele kamer (+/- 30m2) op aangename temperatuur is.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Goede prijs-/kwaliteitsverhouding

bob veldhuis 26-10-2017

koele gast

goede koeler met acceptabel geluidsniveau .heb hem deze zomer gebruikt naar tevredenheid
voordeel is dat je via de longhi website 5 jaar garantie aan huis hebt.
wat ik toch wel een grote pre vind,na meerdere koelers te hebben gehad

Stephan 23-09-2017

Druppels

Hij koelt redelijk. Als het erg warm wordt zal hij het waarschijnlijk niet aankunnen.
Wat ik uitermate irritant vind is dat je de hele tijd water hoort druppelen in het apparaat.
het overtollige water aan de achterkant weg laten lopen helpt daar niet tegen.

Tommy 02-09-2017

Goede airco!

Koelt de ruimte goed af en is qua prijs wel goed! Verder zeggen mensen dat het veel lawaai maakt maar dat valt wel mee!

Pluspunten

• Snel koud

Minpunten

• Beetje zwaar

Hans Jansen 30-08-2017

Delonghi airco PACN81

Koelt wel maar niet erg snel. Geprobeerd in redelijk kleine slaapkamer, veel kleiner dan de maximale capaciteit, maar heeft dan behoorlijk wat tijd nodig om te koelen. Uiteindelijk wordt het koeler maar kost meer tijd dan verwacht en dan ook in de hoogste stand.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening

Minpunten

• Lawaai
  • Veel tijd nodig om echt te koelen