Whirlpool PACW29COL wit

Koelvermogen (in BTU)
9000 BTU
Functies
koelen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Whirlpool PACW29COL wit op Kieskeurig.be.

Roan 52 20-06-2019

Een Aanrader doet wat hij moet doen

Geschreven voor: Whirlpool PACW29COL wit

Ik was op zoek naar een compacte mobiele airco die gemakkelijk te verplaatsen is. Deze Airco kwam ik tegen bij onze plaatselijke witgoedwinkel . De airco koelt goed en past nagenoeg in elke ruimte.
Zoekt u een compacte airco om een slaapkamer, zolder of woonkamer te koelen in de warme dagen, dan is dit een prima aankoop.
In korte tijd heeft hij de ingestelde temperatuur berijkt.

Antonius 01-07-2019

Als U nou eens gewoon wat feiten vermeldt: oppervlakte van de ruimte, begintemperatuur en hoeveel de temperatuur zakt in hoeveel uur en het geluid dat hij produceert in plaats van het opsommen van algemeenheden. Nu lijkt Uw verhaaltje het prototype van een (betaalde) fake-review.

Machiel 30-06-2019

Whirlpool PACB212HP Mobiele airco

Geschreven voor: Whirlpool PACW29COL wit

Met deze tropische warmte van 35 graden kan deze airco mijn woonkamer van 80 kubieke meter inhoud goed koelen. De temperatuur in de woonkamer is 23 graden.
De airco geeft een aanvaardbaar geluid in de hoogste stand. Wel is het altijd een gedoe om de luchtafvoerslang naar buiten te leiden. Ook de condenswaterafvoer is lastig, maar dat is een probleem bij alle mobiele airco. Al- met-al ik ben zeer tevreden met deze Whirlpool OACB212HP

Pluspunten

• Koelt verbazend goed
  • Geruis van aanvaardbaar niveau
  • Te gebruiken als luchtdroger
  • Kan ook verwarmen

Minpunten

• Afvoer warme lucht naar buiten lastig
  • Afvoer condenswater lastig

Johanna 29-06-2019

Prima airco, doet wat deze moet doen.

Geschreven voor: Whirlpool PACW29COL wit

De airco is eenvoudig te bedienen en er is een duidelijke gebruiksaanwijzing bij. Koelt vrij vlot terug ook toen het zo tropisch warm was. Ik woon op de bovenste etage van een flat waar het zomers al snel erg warm wordt en de warmte lang blijft hangen. Ik ben heel blij met deze aankoop, heb de airco een maand terug al gekocht. Nu is deze veel duurder. De slang moet uit het klapraam, er is van alles bijgeleverd voor een schuifraam..... Ik heb het aan de buitenkant met plastic en tape zoveel mogelijk dichtgemaakt en aan de binnenkant met baddoeken afgedicht. Dat werkt prima, ik ben nu al heel tevreden met deze airco.

Pluspunten

• makkelijk te bedienen
  • koelt vrij snel

Minpunten

• lawaai
  • de slang moet uit het klapraam.

Hans joosten 29-06-2019

Whirlpool aico

Geschreven voor: Whirlpool PACW29COL wit

Ik had er eerst geen geloof in en dacht wat een herrie kan ik verwachten...maar nee hoor..super stil.koelt snel .echt niet normaal..nooit verwacht..top product...

Pluspunten

• Koelt snel
  • Hele huiskamer
  • Geen herrie

Minpunten

• Niks ben blij