Guardo ActionCam

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 42 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Guardo ActionCam op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

FRITZ 25-02-2016

helemaal niet tevreden.
batterij telkens zeer snel leeg, nochtans na een volledige nacht opladen.
slechte koop

Frank42 26-02-2016

Dit heb ik ook gehad. Guardo heeft mij nieuwe batterijen opgestuurd. Maar het probleem bleef. Het lag aan de camera. Ik heb hem terug gestuurd en wacht nu op een nieuwe.

tegroup 29-02-2016

Beste Fritz,

zou u contact op willen nemen met onze support desk via support@guardo.be we zullen we dan weer voor zorgen dat u tevreden bent! Bedankt alvast!

Guus Frijns 20-03-2016

P.S die " simbooltjes kan deze website blijkbaar niet handelen, bij mij althans niet, het zijn aanhalingstekens.

Guus Frijns 20-03-2016

Ik denk dat ik een oplossing heb, als je de gebruiksaanwijzing leest dan komt u er achter dat u hem na het starten van het opladen uit moet starten omdat hij anders standaard in een "Auto" modus gaat. zorg er dus voor dat u hem uit zet tijdens het opladen

JP65 06-12-2015
Geschreven voor: Guardo ActionCam

Ik heb de guardo action cam gekocht voor mijn dochter die eigenlijk een Gopro wilde. Groot nadeel: ik krijg de afstandbediening niet aan de praat en ik krijg de app niet geinstalleerd op een Iphone 4 en tablet Samsung Tab2. Uitleesscherm is erg klein, ik vrees dat dit een miskoop is, we geven nog niet op, maar ik ben erg ontevreden.

tegroup 08-12-2015

Beste JP65,

We betreuren dit te moeten lezen. We willen u graag verder helpen via onze support desk op email via support@guardo.be waarna we dit ook zullen gaan doen! Bedankt voor uw medewerking hierin.

andré 08-01-2016

ik ben zeer tevreden over guardo cam.
de afstand bediening werkt alleen als de camera naar u gericht is.
en voor de Wi-Fi moet je eerst de app van guardo instaleren- succes

polomora 18-10-2015
Geschreven voor: Guardo ActionCam

Goede camera aangezien de lage prijs, heb hem gekocht bij iBood.
Een probleem is dat het scherm niet gemakkelijk leesbaar is, want die is te klein.
Een erger probleem is de waterdicht behuizing, zie zou moeten gebruikt kunnen worden tot een diepte van 40m. IK heb hem een keer gebruike tot 22m, en de behuizing heeft gelekt, dus kan ik de camera niet meer gebruiken.

polomora 31-10-2015

Update: Ik heb de camera terug gestuurd naar Guardo. Ik kreeg vandaag een nieuwe terug. Een mooie geste van Guardo, die volledig onverwacht was.

Thierry m 17-08-2015
Geschreven voor: Guardo ActionCam

Ik ben helemaal niet tevreden over de guardo. Je kunt amper weten of hij aan het filmen is of niet. Er is namelijk geen geluidssignaal en het lampje zit verscholen achter de lensring van de behuizing (ontwerpfout). Het is dus gokken of je aan het filmen bent tijdens het skiën, zeilen of kajakken.

lijkske 19-12-2014
Geschreven voor: Guardo ActionCam

De actioncam is super! Het beeld is zeer goed, ook de WiFi om met je smartphone de app te bedienen is knap en werkt goed! Enige nadeel vind ik dat er enkel een USB kabel bij zit om te laden. Ook een stekker was handig geweest!:

dreamgooze 17-12-2014
Geschreven voor: Guardo ActionCam

Een degelijk apparaatje met een overdaad aan hulpstukken. De beeldkwaliteit is erg goed, al is het maar mono-geluid. De app voor mijn Ipad werkt zonder problemen, maar ik krijg geen connectie vanop mijn Samsung tablet of smartphone wat natuurlijk een minpunt is. Een klein schermpje op het toestel zelf zou daarom ook wel handig zijn. Het feit dat de huidige display niet verlicht is, vind ik trouwens ook wel een nadeel want ik duw nogal vlug het geluid in 'mute' ipv een opname te starten en als je tijdens een concert iets wil proberen te filmen is dat dus wel een nadeel. Ik ben geen kenner en heb geen GoPRO of vergelijkbare toestellen, maar ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van dit toestel en met alle hulpstukken is dit in mijn ogen zeker zijn geld waard.

rudiwil 16-12-2014
Geschreven voor: Guardo ActionCam

De camera is klein en gemakkelijk in gebruik. Knoppen zijn goed te bedienen.
Het toestel en de behuizing is stevig wat nodig is voor de actie.

Gioisinthehouse 16-12-2014
Geschreven voor: Guardo ActionCam

Ik vind hem eerlijk gezegd niet zo praktisch. In de wagen heb ik hem geprobeerd, na vijf min viel hij stil.. Ik kan toch moeilijk terwijl ik rijd kijken of hij nog aanstaat. Ook achteraf het beeld op mijn computer kon ik niet omkeren, dus het was mijn scherm op zijn kop zetten.. Onlangs heb ik geprobeerd een concert te filmen, toen weer viel hij na een paar minuten uit. Das geweldig ambetant. Ik dacht dat dit camera-tje bleef filmen, wat voor nut heeft dat dan als het constant uitvalt? De foto's zijn ook niet zo scherp. Jammer dat hij in minder goed verlichte ruimtes minder scherpe foto's weergeeft. Ook jammer dat er geen mini-schermpje is om het beeldmateriaal direct te bekijken. De waterdichte behuizing is wel leuk meegenomen. Het compacte toestel is ook wel leuk maar in mijn geval heb ik naar mijn mening een miskoop gedaan en had het liefst weer van de hand gedaan.

Anoniem 17-12-2014

Beste Gebruiker,

Jammer dat u dit zo ervaart, maar we vermoeden dat u een probleem heeft met de camera. We dienen dit dan samen met u op te lossen. Normaal gezien gaat de camera in de auto wanneer aangesloten op een usb autolader vanzelf aan en uit en zal de camera in 180 graden (op zijn kop) opnemen. U dient daarvoor de zuignap te gebruiken en de camera hangt dan op zijn kop. Dit is normaal en de camera neemt in segmenten op van 3min per keer. Dat de camera bij normaal gebruik dus uitgaat na een paar minuten is uiteraard niet goed. De camera werkt via een app en u kunt dus op de smartphone of tablet de beelden live zien op uw eigen scherm. Graag willen we u daarom verzoeken contact op te nemen met onze support desk via support@guardo.be waarna we u direct zullen gaan helpen om u een perfect werkende camera te bezorgen!

Alvast bedankt voor de genomen moeite hiervoor.

Met groeten,

Guardo-Expert

www.guardo.be
support@guaardo.be

petervanh 16-12-2014
Geschreven voor: Guardo ActionCam

Ik heb de Guardo ActionCam reeds enkele keren kunnen uitproberen en ben zeer tevreden over de beeld- en geluidskwaliteit. Wat mij echter tegenvalt is dat je de cam enkel deftig kan besturen en instellen via een app die op mijn WindowsPhone niet kan geïnstalleerd worden. Als iemand hierop raad weet?

Peter

jimpieken 16-12-2014
Geschreven voor: Guardo ActionCam

Deze action cam hebben we nu reeds enkele weken in gebruik. wij gebruiken deze in de paardensport. deze cam heeft al mooie indrukwekkende beelden opgeleverd. kwaliteit van de beelden is zeker meer dan goed.
Zeker een pluspunt bij deze cam is de ingebouwde wifi zo kan je cam vanop afstand starten en stoppen. meegeleverde mounts zijn van goeie kwaliteit en veel verschillende standaard meegeleverd.

Prima Cam als je prijs/kwaliteit verhouding in acht neemt. waarom zou je meer betalen voor concurrent die meer kost en minder kan. ondertussen hebben we er nog 2 bijbesteld voor vrienden. zij stonden versteld naar beeld en geluidskwaliteit.

keeper87 20-11-2014
Geschreven voor: Guardo ActionCam

Ik ben heel blij met deze camera! Ik ben geen wonder in het uitdokteren van snufjes, maar de Guardo ActionCam is heel gemakkelijk in gebruik. Ik doe verschillende sporten (fietsen, skiën, hiking) dus de bijgeleverde accessoires komen goed van pas. Binnen enkele weken nemen we onze eerste duiklessen in Azië. Ik ben blij dat ik de camera mee kan nemen om die momenten vast te leggen. Mijn vrienden zijn alvast jaloers op mijn aanwinst en wachten in spanning af op een nieuwe iBood actie. Hopelijk komt hij voor de feestdagen nog eens terug in aanbieding.

elisevd 27-10-2014
Geschreven voor: Guardo ActionCam

Een superdegelijke Action Cam die er zeker mag staan naast GoPro. Het leuke aan deze zijn al de (zéér degelijke!) mounts die je er bij krijgt. De app werkt ook heel makkelijk en gebruik ik vooral om de camera de richten, daarna zet ik de wifi uit, want zonder wifi gaat de batterij zeker 2,5 uur mee, in Full HD. Beeldkwaliteit en stabilisatie is verrassend sterk! Minpuntje is misschien het kleine display. Verder wel enomr makkelijk in gebruik. Echt een leuke camera!