• Print
Review:
BramdB
12-12-2011
Heb deze wasmachine nu een paar maanden in mijn bezit. Voor aanschaf heb ik goed gekeken en vergeleken. Toen ook nog gekeken naar het broertje met bubblejet maar las op een buitenlandse site dat zij bij het onderzoek geen verschil waar konden nemen.
Had hiervoor een AEG. Deze Samsung bevalt me goed hij heeft een scherpe prijs maar ondanks dat voelt hij zeer degelijk aan ik denk zelfs nog beter dan de AEG.
In gebruik is hij handig. Er zijn veel programma's maar ik denk dat veel daarvan weinig gebruikt zullen worden. Of ik zou allemaal mini wasjes moeten gaan draaien. De was komt er schoon en behoorlijk droog uit en ik heb ook het idee dat mijn was zachter is. Dit zonder gebruik van wasverzachter. Ik was nu 7 kilo in plaats van 5 kilo was en verbruik minder wasmiddel en toch komt mijn was er fris en schoon uit.
Hij maakte wel herrie bij 1400 toeren maar kwam er al snel achter dat dit te maken had met het zeepbakje. Ik heb hier zelf een rubbertje geplaatst en nu tikt deze niet meer en is de machinen netjes stil.
Al met al een aanrader.
Totaal 9
4.5 sterren

• Wasresultaat
  • Mogelijkheden
  • Gebruiksgemak
  • Vormgeving
  • Duurzaamheid
Eerdere review [ Review 16 van 29 ] Latere review
Top 5 aanbieders met de laagste prijs
Sluiten

Extra beveiliging

Om misbruik te voorkomen mag deze actie maar beperkt worden gebruikt. Deze blokkade wordt over seconden weer opgeheven. Probeer het dan opnieuw.