Thomas Aqua + Pet & Family

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Thomas Aqua + Pet & Family op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

Leen 01-08-2020

Goede zuigkracht met slechte geur

Ik heb het product nu reeds enkele jaren. De zuigkracht van het toestel is perfect. Met huisdieren die veel haar verliezen is dit een topproduct. Helaas is het niet altijd handig om de waterbak schoon te maken. Vraagt toch wel wat werk. Ook begint het toestel na enige tijd een slechte geur af te geven tijdens het stofzuigen. Ik weet zelf niet van waar het komt. Ik heb al alles goed gepoetst maar jammergenoeg geen verschil. Als ik even opzoekwerk doe, zou het kunnen dat het ook mijn motor is die een verbrande geur af geeft.

Pluspunten

• Zuigt goed
  • Meerdere goeie functies

Minpunten

• Geeft na een tijd muffe geur af.
  • Moeilijk om uit te kuisen.

DJDJ 22-02-2021

Kan het zijn dat je filters aan vervanging toe zijn? Zelf ervaar ik die verbrande geur namelijk nog niet na een half jaar gebruik.

Annatsi 15-06-2017

Heel efficiënt toestel tot...'

Ik koos dit toestel Thomas aquapet wegens zware allergieën. Ik was er heel blij mee minder tot amper nog last van allergieën . Tot een week geleden de motor naar verbrand rook, de dag erop doe ik een nieuwe poging en motor ratelt. Toestel Binnengebracht en wat blijkt motor stuk door teveel fijnstof net een paar maanden na de garantie verlopen is. Het was te mooi om waar te zijn. Ik nog nooit op zo een kort termijn een stofzuigtoestel weten stukgaan een vervangmotor kost 116,00€. Niet echt correct als dat,het minpunt van het toestel is.

Pluspunten

• Efficiënt zuig effect
  • Effectief antiallergeen
  • Nat en droog
  • Voldoende verschillende mondstukken

Minpunten

• Motor verbrand na 2,5 jaar
  • Origineel mondstuk bestaat niet meer