Dirt Devil M5083 rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 31 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dirt Devil M5083 rood op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

jopie35 17-06-2014
Geschreven voor: Dirt Devil M5083 rood

zeer goed toestel indien u huisdieren hebt neemt alle haartjes vlot op wij zijn der heel blij mee is een degelijk machiene

Francis Matthys 17-06-2014
Geschreven voor: Dirt Devil M5083 rood

Hij heeft een goede zuigkracht ! Ik ben er heel content van,ik heb ook extra borstels erbij en ik gebruik die allemaal

bartbimbe 17-06-2014
Geschreven voor: Dirt Devil M5083 rood

Beter dan verwacht! Ik had hem gekocht omdat ik mijn dure dyson niet durfde te wagen aan bijvoorbeeld de kelder. Maar tot nu toe lijkt deze nog wel beter dan mijn dyson. Zuigkracht is schijnbaar beter. Bovendien is hij erg licht (dus eenvoudig trappen op te dragen) en vrij stil (voor een stofzuiger te zijn, dus maakt wel nog gewoon wat lawaai natuurlijk).

Ik heb een 7-tal jaren geleden nog eens een dirt devil gekocht en die was eigenlijk niet zo goed. Ik vermoed dat het door die modellen van toen is dat er nu nog steeds mensen dit merk afraden. Dit model is alvast een topper, zeker voor deze prijs.

davidovski 28-01-2014
Geschreven voor: Dirt Devil M5083 rood

Een echte gegronde "stofzuiger-beoordeling" kan je natuurlijk pas neerpennen na een langere periode van gebruik. Het is na het eerste jaar, met minstens wekelijks gebruik, dat je merkt of je apparaat zuigkracht verliest of niet. Maar...op het eerste zicht en na deze Devil enkele keren gebruikt te hebben, heb ik er het volste vertrouwen in. Het toestel is zeer degelijk vervaardigd en er zitten tal van accessoires bij die iedere zuig-klus aankunnen. De slang is zeker lang genoeg en lijkt mij ook zeer degelijk, de mondstukken zijn niet van het type plastic dat snel barst. Het opbergen had iets compacter gekund maar dat is voor ons niet direct een probleem. Je merkt direct dat je makkelijk alle filters kan bereiken en dus ook reinigen. Het opvang/leegmaak systeem is zeer handig en ook die kan je dus volledig demonteren en reinigen. Mooi apparaat, zeker voor die prijs en het is inderdaad ook nog eens de stilste stofzuiger zonder zak die ik al gehad heb (En ja, wij hebben ook ervaring met de, naar mijn mening, een beetje overroepen Dysons). Voor de prijs van een Dyson kan ik deze DirtDevil om het jaar vervangen.

Turfken 27-01-2014
Geschreven voor: Dirt Devil M5083 rood

Veel positieve punten te vermelden bij deze stofzuiger.
Knap design en met zijn laag gewicht en klein formaat handig in gebruik.
Alsook de hoge zuigkracht gecombineerd met lage decibels en laag verbruik is ook leuk meegenomen.
Probleemloos ledigen van de stofzuiger.
Voldoende accessoires meegeleverd voor verschillende type ondergrond is ook al een hele besparing. Zeker als de twee turboborstels die je erbij krijgt al samen €60 kosten.
Ook niet vergeten de HEPA filter die erin zit is ook van een hoog niveau(13. Ook wel belangrijk voor mensen die astmatisch zijn of last hebben van allergieën.

Enige minpunten zijn dat de draad toch een metertje langer zou mogen en de telescopische buis ook iets langer mocht zijn. Eventueel het regelen van de zuigkracht zou een minpunt kunnen zijn.

Conclusie:
Prijs/Kwaliteit kan je geen betere stofzuiger hebben en als extraatje krijg je er nog eens twee turboborstels bij voor dezelfde prijs.

De duurzaamheid van deze stofzuiger kan ik nog niet echt beoordelen omdat ik deze nog maar een tweetal weken in bezit heb maar bij gebruik lijkt het me toch degelijk materiaal te zijn en doordat de buis onderaan de stofzuiger zit is de kans beduidend minder dat je ergens tegenaan stoot.

Mimi_74 27-01-2014
Geschreven voor: Dirt Devil M5083 rood

Handige en compacte stofzuiger. Heel efficiënte turboborstels bijgeleverd die heel makkelijk haren van huisdieren van tapijt/zetel halen.
Makkelijk leeg te maken na gebruik!
Enige opmerking is dat de telescopische buis aan de korte kant is als je wat groter bent, maar voor de rest zeer tevreden over de prestaties van deze stofzuiger, die ik met 2 honden in huis, dagelijks gebruik!

poetserke 24-01-2014
Geschreven voor: Dirt Devil M5083 rood

heb de dirt devil al een paar dagen, de bedoeling was om hem boven te gebruiken om geen gesleur meer met mijn dyson animal pro te hebben, (we hebben 2 honden in huis, elke dag 2 x stofzuigen) ben supercontent van de devil mag gerust naast dyson staan en voor de prijs,je hebt er bijna 4 voor.. dus mijn dyson staat boven en de devil beneden, hij is superwendbaar en licht handteerbaar, de zuigkracht is prima,(zelfs beter dan dyson..er zit meer in de
stofzuiger, de voet is kleiner en lager, je kan echt beter onder de meubels.. supercontent!!!!!

Timo_Vitc 24-01-2014
Geschreven voor: Dirt Devil M5083 rood

Sinds een paar jaar ben ik op zoek naar een stofzuiger (incl. hulpstukken) die de haren van de twee poezen van mijn tapijten/zetels kan verwijderen. Met hulpstukken die meegeleverd worden is dit werkelijk kinderspel. Niet de kracht van een stofzuiger, maar het (de) hulpstuk(ken) zorgen voor een perfect resultaat. De M-5083 oogt mooi en is praktisch in gebruik, over de duurzaamheid kan ik nog niet oordelen.

cybergirl 23-01-2014
Geschreven voor: Dirt Devil M5083 rood

Vind het goed dat er toch aantal hulpstukken bij zijn die je anders bijna niet vind bij andere stofzuigers.Ik heb hem besteld omdat ik een hond heb .Je hebt geen stofzuigzak nodig is ook wel voordeel.

Heylenn 23-01-2014
Geschreven voor: Dirt Devil M5083 rood

Heb al veel stofzuigers gehad maar nog nooit zo een goei als deze. Ik moest altijd lang stofzuigen voor het haar van men honden weg te krijgen en dan nog kreeg ik niet alles weg , maar met deze stofzuiger is het op 5 min klaar. Met de extra borstel van voor de matten zijn mijn Matten nu ook eindelijk haarvrij.

MXX7200 23-01-2014
Geschreven voor: Dirt Devil M5083 rood

Cet aspirateur est vraiment facile, efficace, pratique, de plus het is mooi...
Les deux brosses pour les poils d'animaux domestiques sont vraiment très efficaces.

stammie11 23-01-2014
Geschreven voor: Dirt Devil M5083 rood

Heel tevreden van deze Dirt Devil. Is heel krachtig, veel stiller dan mijn vorige en heel wat bijgeleverde accessoires. Vooral de turboborstels zijn heel handig om mijn zetel en matten te reinigen. Een echte aanrader voor iedereen die een goeie stofzuiger wilt voor weinig geld.

WendyDK88 23-01-2014
Geschreven voor: Dirt Devil M5083 rood

Ik heb de stofzuiger reeds getest en ik ben zeer tevreden. Zelf op de zachtste stand is de zuigkracht zeer sterk. Ook is het geluid dat hij produceert zeer laag.

djsirmatthew 16-01-2014
Geschreven voor: Dirt Devil M5083 rood

Dit toestel onlangs op de kop kunnnen tikken voor een scherpe prijs. Bij het uitpakken werden meteen de eindeloze mogelijkheden van dit toestel duidelijk. Zelf hebben we 2 poezen, dus gingen we meteen aan de slag met de 2 turbo borstels, die in vergelijking met onze oude Philips Pet stofzuiger, duidelijk performanter zijn. Het toestel oogt ook mooi, is gemakkelijk weg te plaatsen en maakt weinig lawaai. Slechts 2 minpuntjes op te merken: het verbinden van de stang met de opzetborstels gebeurt niet via een vergrendelsysteem. Dit geeft nu nog geen problemen maar na slijtage kunnen die misschien wel los komen te zitten? Het andere minpunt is de ietwat korte stroomdraad waardoor het b.v. lastig is om een trap vanuit 1 punt volledig schoon te maken.

Btw, laat je niets wijsmaken door de 1000W, integendeel. Deze stofzuiger heeft een enorme zuigkracht en verbruikt weinig energie, perfect toch?!