De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 62 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sonos Playbar zwart, zilver op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

gilver 26-12-2016

De juiste keuze

Geschreven voor: Sonos Playbar zwart, zilver

Installatie heel vlotjes en simpel, je hoeft enkel de richtlijnen te volgen. Momenteel 1 playbar + 2 play1 + sub in de living. en nog 4 play1 in verschillende kamers zelfs in de badkamer en in de outdoor. Klank is naar mijn normen heel goed , ook opera en klassiek. Zorg voor een goede WIFI, ik gebruik een windows Phone met win 10. Ik zou geen ander systeem kopen enkel wifi of een utp vebindingen en een contactdoos per luidspreker zijn voldoende

Pluspunten

• kwaliteit
  • robustheid
  • uitzicht
  • klank
  • gemak van installatie

Minpunten

• prijs

aap 07-12-2016

Sonos om naar muziek te luisteren

Geschreven voor: Sonos Playbar zwart, zilver

In tegenstelling tot wat ik hier lees ben ik helemaal niet tevreden over Sonos. De meeste recensies gaan over het gebruik van Sonos in combinatie met TV. Ik kocht Sonos om radio te beluisteren, met name Stubru en dit lukt niet. Na dagenlang proberen om dit systeem geïnstalleerd te krijgen lukt het niet om eenvoudige radio te streamen. Dit lukt probleemloos met een bluetooth systeem, maar niet met Sonos.

Gilbert 06-09-2016

Sonos en windows phone

Geschreven voor: Sonos Playbar zwart, zilver

Na vele jaren waren we toe een totaal renovatie van woonruimte, keuken enz. Dus ook een nieuwe tv- en geluidsinstallatie. We hebben uiteindelijke gekozen voor een sonos systeem. Momenteel gebruiken we een playbar gekoppeld aan de tv en 2 play 1 als surround. Verder hebben we nog een play1 in de outdoor geplaatst. De bedoeling is binnenkort nog een subwoofer bij te plaatsen en een play1 in de keuken, slaapkamer en badkamer. Hetgeen nu al functioneel is is prachtig. installatie was een fluitje van een cent. Bediening gebeurt via pc of windows phone. De sonos app enkel op pc , voor de windows phone gebruik ik de phonos app te kopen voor 2,49 euro in de windows store. Deze app werkt perfect. Mijn cd collectie ben ik aan het rippen en wordt via de pc gedeeld met sonos apparatuur. Tijdens de we er voor gezorgd dat in alle ruimten een deftig wifi signaal aanwezig is. De bediening is prima ik kan de twee kamer combineren of afzonderlijk bedienen van op iedere plaats in mijn huis. Wordtde tv aangeschakeld dan wordt meteen overgegaan op tv mode. Prachtig systeem.

Pluspunten

• radio keuze
  • installatie gemak
  • bediening pc of phone

Minpunten

• prijs